כיצד מדבירים את הג'וק הגרמני?

הדברה של תיקן גרמני אין צורך לבצע מדי שנה, מומלצת הדברה בכל פעם בה הוא מופיע. במאמר הבא נלמד לזהות את התיקן הגרמני ונחשף לשיטה הנכונה להדברתו. השיטה האפקטיבית להדברת תיקן גרמני – כל מה שרציתם לדעת.

 

איך נזהה תיקן גרמני?

חשוב לדעת שזיהוי סוג התיקן עשוי בהחלט להשפיע על סוג ההדברה, לכן חשוב ליידע מראש את המדביר מה סוג התיקן המצוי בביתכם. תיקן גרמני הינו תיקן קטן בגווני אדמדם-חום. גודלו עשוי להיות בין 1-2 ס"מ. תיקן זה מצויד בכנפיים אולם הוא לא יכול לעוף.

חשוב לדעת כי קשה להבחין בין תיקן פסים שהוא בעל גב מפוספס לבין תיקן אמריקאי שהוא גדול יותר וצבעו חום כהה, מכיוון שתיקנים אלו קטנים ביותר. לכן תוכלו פשוט לשלוח תמונה למדביר והוא יזהה את הג'וק בקלות.קוברה – הדברת מזיקים, מפרטת את תהליכי ההדברה וסוגיה:

להדביר את התיקן הגרמני

מורכבות ההדברה של תיקן גרמני

ידוע כי התיקן הגרמני הוא חרק שקשה להדביר אותו, בניגוד לתיקן האמריקאי אותו ניתן להדביר באמצעות פעולת ריסוס. מדוע קשה להדביר תיקן גרמני?

חרק זה הוא זעיר מאוד וקשה לזהותו, בנוסף הוא מתחבר בסדקים וחריצים מה שעוד מקשה על מציאתו. נוסיף לכל את העובדה שהוא עמיד בריסוס.אז איך ניתן להדביר בכל אופן תיקן גרמני?

 

שלבי ההדברה של ג'וק גרמני

שלב 1

בשלב הראשון יבדוק המדביר את שטח הבית ואת מיקום התיקן הגרמני. אחת השיטות לבדיקת רמת הנגיעות ומקור הגעתם של התיקנים הגרמניים ייעשה באמצעות מדבקות פתיון. מהן מדבקות פיתיון? מדבקות פיתיון הן מדבקות שעליהן מודבקת פיסת מזון אכיל.

המדביר יניח את המדבקות במספר מוקדים וכשהתיקנים יזהו את המזון, הם יצאו ממקומם ויגיעו אל מדבקות הפיתיון.נציין כי במקרים בהם כמות התיקנים קטנה, עשויות מדבקות הפתיון להוות פתרון מספק, כי התיקנים נדבקים למדבקות ואינם יכולים לזוז עד שהם גוועים.רצוי לדעת כי לרוב, פתרון זה אינו מהווה פתרון מושלם לטווח הארוך.

להדביר את התיקן הגרמני

שלב 2

שלב ההדברה בפועל של המקקים ישולב בריסוס ופיזור ג'ל. המדביר ירסס את הבית כולו בהדברה ולאחר מכן יפזר ג'ל במקומות בהם יש חשש כי מסתתרים בהם ג'וקים. במידה ורמת הנגיעות נמוכה מאוד, ייתכן ומספיקה הדברה בג'ל בלבד.

 

יתרונות השימוש בג'ל להדברת תיקנים גרמניים:

כאשר התיקן הגרמני טועם את הג'ל ומת, יאכלוהו תיקנים אחרים וימותו אף הם עד לחיסול השבט כולו.בנוסף, ניתן להניח את הג'ל גם באזורי מכשירי חשמל ומנועים, ובניגוד להדברה בריסוס, הג'ל אינו גורם לנזק למכשירים החשמליים. יתרון זה משמעותי מכיוון שהתיקנים חובבי מכשירי חשמל.

 

הדברת הגו'ק הגרמני – לסיכום

חשוב להתייעץ עם מדביר מקצועי שיבחן את מידת הנגיעות בבית ויחליט על צורת ההדברה הרצויה. בכל מקרה של חזרת הג'וק הגרמני יש לחזור על פעולת ההדברה.

להדביר את התיקן הגרמני

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פורץ מנעולים מקצועי
בעלי מקצוע
למה חשוב לשים מנעול איכותי

בימים האחרונים אנו עדים לשיח ער בכל הנוגע לבחירה במנעולים איכותיים. אנו מאמינים שהעניין נוגע לנו ונמצא סביבנו פשוט בגלל שאנו מתגוררים בתל אביב. העיר שמוכרת למי שלא גרים בה

מכונת בדיקה
בריאות
הבדיקה שמחליפה את בדיקת מי השפיר  NIPT

בדיקה חדשה וחדשנית מאפשרת לוותר על בדיקת מי השפיר הישנה ולעבור לעבר בדיקת דם פשוטה אשר יכולה לגלות האם יש פגמים בעובר, מבלי לסכן אותו. כל הפרטים – במאמר החשוב

אייפון
סלולר
כיצד מגן לסלולרי עוזר לך לחסוך?

נוטים להפיל את הסמארטפון שלכם רבות? כנראה שכדאי לכם להשקיע במגן איכותי לסמארטפון על מנת לספק למכשיר היקר את ההגנה המקסימלית. אך מסתבר שישנם מגינים שמאפשרים לנו לחסוך גם אם