כיצד מגן לסלולרי עוזר לך לחסוך?

נוטים להפיל את הסמארטפון שלכם רבות? כנראה שכדאי לכם להשקיע במגן איכותי לסמארטפון על מנת לספק למכשיר היקר את ההגנה המקסימלית. אך מסתבר שישנם מגינים שמאפשרים לנו לחסוך גם אם אין לנו ידי חמאה. על כל יתרונות הנוחות שיחסכו לכם כסף רב נפרט בכתבה הבאה.

 

מגן איכותי יכול לחסוך מכם הוצאות מיותרות

מי היה מאמין כי מגן פשוט לסמארטפון יכול לחסוך מכם הוצאות והתעסקויות מיותרות? מסתבר שזה אכן עניין של מה בכך. כיום, ישנם חידושים רבים בתחום מגיני הסלולרי איכותיים אשר יכולים לספק לכם נוחות יתרה ומגוון של פיצ'רים חסכניים. מגינים כאלה ניתן למצוא בחברות המתמחות בייצור ל חומרים עמידים, כגון חברת otterbox. נסביר כעת על כמה מהחידושים והייתרונות שמגן איכותי יכול להקנות לכם.

 

מגן שלא באמת מגן

כמה פעמי יצא לכם לרכוש בסטייל שאהבתם, לסמוך על כך שהוא יעשה את העבודה, ולהתבדות? אין מה לעשות, הפלה של הסמארטפון היא תקרית שקורית לכולם. אך הסמארטפון הוא יקר, ומכיל את הגישה למידע היקר ביותר לנו. כך, הריסת הסמארטפון היא הפסד כספי כמו גם הפסד ערכי המשמעותי לנו.

 

מגן איכותי עם פיצ'רים מיוחדים יפתור את הבעיה

אם תרכשו מגן איכוי, העשוי מחומרים שעברו את מבחני האיכות של ארצות הברית, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהסמארטפון שלכם יישאר שלם לאורך זמן. אם אתם נוטים להפיל את הסמארטפון פעמים רבות, תוכלו לרכוש כיסוי עמיד ביותר עם הגנה נוספת למסך, המשלב אבזם שיאפשר לכם לתלות את הסמארטפון על החגורה באופן פשוט ונוח.

 

שחיקה של מגינים

עד כה, מגינים היו אביזרים שנהגנו להחליף בתדירות גבוהה. זאת, בין השאר, בשל חוסר עמידותם לטווח הארוך. רבים מהמגינים נשחקים לאחר זמן מה, צבעם דוהה או מתקלף, ונוצר מצב שחייבים להחליפם.

כיום זה אחרת! ניתן למצוא מגינים איכותיים הנשמרים לאורך זמן, ובכך לחסוך כסף על רכישות חוזרות ונשנות של כיסויים. ישנן חברות שאף מעניקות תעודת אחריות על הכיסוי שרכשתם, ובכך תוכלו להיות בטוחים שהכיסוי ישרת אתכם זמן רב.

 

רכיבי פופ מובנים יחסכו לכם סיבוכים והוצאות מיותרות

מהו רכיב פופ? מדובר ברכיב שהחל להיות פופולארי לאחרונה, ומטרתו להפוך את השימוש בסמארטפון לנוח עוד יותר. זהו רכיב עגול, שנשלף החוצה, ומאפשר החזקה נוחה של הסמארטפון בין האצבעות או העמדה שלו על השולחן תוך שהוא נשען על רכיב הפופ.

עד כה, נהגו להדביק את הרכיב חיצונית, מה שהקשה על הכנסת הנייד לכיס למשל. כמו כן, הדבק שמדביק את רכיבי הפופ עלול להתייבש ולחייב אותנו לרכוש רכיב חדש. אך כיום, אין יותר צורך להדביק רכיב פופ חיצוני! ישנם כיסויים מיוחדים בהם הרכיב מובנה אינהרנטית. בכיסויים אלה, רכיב הפופ לא יבלוט ולא ייפול לכם, והוא יתקפל פנימה אל תוך הכיסוי ללא בעיה.

 

לסיכום

אל תתפשרו על מגן פשוט, ובחרו מגן העשוי מחומרים איכותיים. חשפנו אתכם לפיצ'רים מיוחדים המובנים במגינים בהם תוכלו להיעזר ולחסוך כסף רב. כל שנותר הוא להבין את הצורך שלכם ולבחור את הכיסוי המתאים ביותר לכם!

טלפון

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
Real, Estate
עריכת דין
מידע מועיל על מיסוי מקרקעין

כל אדם המעוניין לרכוש או למכור נדל"ן, צריך לשלם מס על פי החוק, אלא אם יש לו פטור. המאמר יסקור את כל תהליך המיסוי על מקרקעין וכיצד עושים זאת.  

לבצע התערבות למכורים
בריאות
הגיע הזמן להתערב: כך עורכים התערבות למכורים

כאשר אדם אהוב נאבק בהתמכרות, זה יכול להיות מצב קורע לב ומאתגר. עדים להתנהגותם ההרסנית העצמית והמחיר שהיא גובה מבריאותם הפיזית והנפשית היא לרוב מכריעה. במקרים כאלה, התערבות יכולה להיות