כיצד לבחור את מגדל הלמידה המתאים לצרכי ילדכם

מגדל הלמידה מאפשר לילדים שלכם ללמוד, להתנסות ולבצע פעולות מגוונות, במקומות שהם מעט גבוהים מדי בשבילם. למרות שמגדל הלמידה הוא מתקן פשוט מבחינת תפעול, עדיין קיימים סוגים שונים של מגדלי למידה. אז איך בוחרים את מגדל הלמידה המתאים ביותר לצרכים של הילד שלכם? התשובות לפניכם.

 

מגדל הלמידה

לפני שמבינים כיצד יש לבחור מגדל למידה, חשוב להבין קודם כל מהו מגדל הלמידה למעשה. מדובר במוצר שמעניק הזדמנויות לביצוע פעולות חדשות לילדים קטנים. מגדל הלמידה הוא סוג של שרפרף או מדרגה, המוקפת במסגרת גבוהה. הילד יכול להיכנס למגדל ולהגיע לגובה גבוה יותר, שיאפשר לו נגישות למקומות חדשים בבית – שולחנות, משטחי שיש, שידות, מגירות ומדפים. באמצעות אותה נגישות, אותה מקבל הילד בצורה בטיחותית מאוד, הוא יכול לבצע פעולות חדשות שלא התאפשרו לו בעבר וללמוד דברים חדשים במו ידיו.

מגדל למידה

סוגים שונים של מגדלי למידה

מגדל הלמידה נשמע כמו מתקן פשוט, ובצדק. אין בעיה עם צורת התפעול שלו, והילדים לבד מצליחים להבין מה הם צריכים ויכולים לעשות ברגע שהם נכנסים לתחומי המגדל. אומנם המגדל עשוי להראות כמתקן גדול מנקודת המבט של הילד, אבל למעשה מדובר על הגבהה שאינה רחבה או גבוהה מדי, כך שהמוצר לא תופס יותר מדי מקום. ישנם כמה סוגים של מגדלי למידה. הכרת הסוגים השונים היא זאת שתאפשר לכם לבצע את הבחירה המותאמת ביותר לילד שלכם.

 

מגדל למידה מתקפל

מגדל למידה מתקפל הוא מגדל למידה שמתאפיין ביותר נוחות להורים. מגדל זה, כפי שאפשר להבין מהשם שלו, הוא מגדל שאפשר לקבל בצורה נוחה. לאחר שהילד שלכם מסיים להשתמש במגדל, אתם יכולים לקפל אותו לאחסן אותו במקום לבחירתכם, מבלי שהמגדל יתפוס מקום. כשהילד שלכם ירצה להשתמש בו בחזרה, זאת לא תהיה בעיה בכלל לפתוח אותו מחדש.

מגדל למידה

מגדל למידה עם שולחן

מגדל כזה עם שולחן כולל גם הגבהה בדמות שרפרף או מדרגה וכן מסגרת גבוהה ששומרת על בטיחות הילד, רק שבחלק העליון של המגדל ישנו משטח המדמה שולחן. באמצעות משטח זה יכול הילד להניח כלים בצורה נוחה ולעשות בהם שימוש לפי הרצון שלו.

 

מגדל למידה מתכוונן

מגדל למידה מתכוונן מאפשר לכם לשלוט ביכולת של הילד לטפס במעלה המגדל, תוך כדי יצירת תעסוקה נוספת עבורו. ניתן לסגור את הפתח של מגדל זה באמצעות לוח מחיק. כשתרצו שהוא לא יטפס על המגדל, הוא יוכל בינתיים לצייר ולקשקש על הלוח המחיק.

 

מגדל למידה לתאומים

יש לכם תאומים קטנים? כדי למנוע ריבים אפשריים בין שני הילדים על מגדל הלמידה וכדי לאפשר להם לשתף פעולה וללמוד כיצד לנהוג יחד למען מטרות משותפות, רכשו עבורם מגדל למידה לתאומים. זהו מגדל שמותאם מבחינת הגודל שלו לשני ילדים קטנים.

מגדל למידה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גבר עם שיער
בריאות
השתלת שיער – רק אצל רופא מומחה  

תחום השתלות השיער תפס תאוצה בשנים האחרונות, זאת לאור הפיתוחים הטכנולוגים פורצי הדרך אשר מאפשרים לבצע השתלת שיער ללא כאבים רבים כמו גם ללא צלקות נראות לעין. אבל, חשוב מאוד

ג'י אס מערכות אבטחה
כללי
כיצד מתקינים אינטרקום בדלת?

התקנת אינטרקום בדלת היא דרך מצוינת לאבטח את הבית ולתקשר עם מבקרים, שליחים ואף לצפות במתרחש בחוץ (במידה והתקנתם אינטרקום עם מצלמה). האינטרקום מספק מעין אבטחה נוספת על באי הביניין

ארון תרופות
בריאות
בית מרקחת אונליין

מעוניינים לבצע רכישה של תוספים ותרופות מבלי לצאת מהבית? ובכן, באמצעות בית מרקחת פארמה פלוס תוכלו לבצע רכישה אונליין באופן מהיר, יעיל וחסכוני.כל הפרטים – במאמר הבא. בית מרקחת אונליין