כורסא יפה עם נוחות מושלמת – איפה משיגים דבר כזה?

אף סלון אינו מרוהט לחלוטין ללא כורסא מעוצבת ומפנקת.

אך כיצד מתגברים על האתגר שבכרוך במציאת הכורסא המושלמת לסלון שלכם? ומה בדבר כורסא לחדר המשפחה או חדר השינה? המדריך הבא יסקור

בפניכם מגוון סוגי כורסאות נוחות ומפנקות ויסייע לכם לעשות את הבחירה המושלמת, שתעניק לכם

המון רגעים נינוחים ומתוקים, על ספה ביתית מושלמת לצרכיכם.

 

כורסת נדנדה

אנשים רבים מחזיקים בדעה השגויה שכסאות נדנדה הן מצרך שעבר מן העולם, וכסאות וספות שכאלה ניתן למצוא רק אם נוברים בחניות יד שנייה או סורקים שווקי פשפשים על בסיס קבוע. האמת לא יכלה להיות רחוקה יותר שכן בשנים האחרונות כורסאות וכיסאות הנדנדה זוכים לעדנה מחודשת.

התנודות העדינות של כורסאות מעוצבות והיפהפיות אלו, מושלמות להירגעות לפני השינה או להרגעה של תינוקת בוכייה או פעוט חסר מנוחה.  ניתן לומר שעבור אוכלוסיות מסוימות כדוגמת הורים טריים או אנשים עם נדודי שינה, מדובר בפריט שימושי ביותר שחובה לנסות.

 

כורסא זוגית Love seat

אין דבר מהנה יותר מהתכרבלות עם אדם אהוב מול סרט טוב בסוף שבוע סגרירי וסוער. אם זאת, מעטים יודעים שאפילו את החוויה המוצלחת הזאת ניתן לשדרג לרמות אחרות, שכן ישיבה משותפת על Love seat, אותה כורסא רחבה אשר תוכננה על מנת להתאים לזוגות, תהפוך את החוויה לנוחה ונעימה במיוחד.

נוסף לכל זאת, כורסאות זוגיות מגיעות במגוון רחב של עיצובים ודוגמאות, ולחוויה מפנקת במיוחד שקלו לבחור בספה המרופדת בבד קטיפה עשירה ורכה אשר תהווה מונומנט עיצובי בכל חלל.

 

כורסא מעוצבת עם ידיות מרופדות

לעיתים די בהבדלים קטנים בעיצוב בכדי לעשות הבדל גדול בפריט הן מבחינת הנוחות שלו והן מבחינת המראה האסתטי שלו. ידיות מרופדות יעניקו לכל כורסא מראה מהודר יותר ועבור אנשים רבים גם ההבדל בנוחות הוא משמעותי למדי.

 

כורסא מעוצבת עם הדום תואם

בין אם תבחרו כורסא עם דוגמא פרחונית דוגמא משובצת או חלקה לחלוטין ונטולת כל הדפס ובין אם תבחרו כורסא מפוארת למראה עם ידיות מרופדות או כורסא מינימליסטית יותר עם ידיות עץ בגוון טבעי, ישנה תוספת קטנה אשר תשדרג את הכורסא שלכם הן מבחינת הנראות והן מבחינת הנוחות – שימוש בהדום.

הדום הוא למעשה אותו שרפרף נמוך ומרופד בבד התואם לבד של הכורסא שלכם. תפקידו של ההדום הוא לספק תמיכה נוספת לרגליים שלכם. את נוחות השימוש בהדום מיותר להסביר שכן מה יותר נוח מתמיכה מוגבהת לרגליים. באשר לאפקט העיצובי שימוש בהדום מעניק לכורסא יותר נוכחות בחלל ובאופן כללי יותר חן והדר.

בין אם אתם רוצים כורסת נדנדה מרגיעה, כורסא זוגית מפנקת כורסא עם הדום או כורסא פשוטה ומעוצבת בקפידה, הקפידו לקנות מחנות המחזיקה מוצרים איכותיים ועמידים. בחנות הרשת הבית של עידה תוכלו למצוא מבחר רחב של כורסאות מעוצבות כך שתוכלו למצוא את הכורסא המושלמת לכל חלל ברחבי ביתכם.

 

פינת ישיבה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
TV ראשית
כללי
STINGTV – שאלות ותשובות

מעוניינים לרכוש את המוצר המתקדם ביותר בשוק הטלוויזיה כיום? להלן המדריך המלא ל STINGTV – אשר משנה לחלוטין את עולם הצפייה בישראל. מהו STINGTV? STINGTV הינו שירות טלוויזיה חדשני וטכנולוגי אשר

IP במחשוב ענן יתרונות ושיטות עבודה מומלצות
כללי
IP במחשוב ענן: יתרונות ושיטות עבודה מומלצות

בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, ריכוז הקניין הרוחני (IP) בענן הפך להיבט קריטי בפעילות העסקית. הענן מציע פלטפורמה מרכזית וניתנת להרחבה לאחסון, גישה וניהול נכסי ,IP דבר שמשנה את הדרך שבה ארגונים

הכל לבית
האינדקס של שיפוצים פלוס הציל לי את הבית

מי מאתנו לא שמע בתקשורת על אנשים שאיבדו את כספם לאחר ששכרו לעבודת שיפוץ הבית שיפוצניק אשר לקח את כספם ונעלם? האינדקס של אתר שיפוצים פלוס מאפשר להימנע מהמצב הזה