אילו הידיים שכולם חייבים להכיר כשהם משחקים פוקר

התחלתם לשחק פוקר? נהדר איזה כיף לכם. פוקר הוא משחק מעולה שזוכה לפופולריות רבה ולא בכדי. פוקר מייצר רמות אדרנלין ומתח גבוהות ומהנות. השילוב של אסטרטגיות חכמות, היכולת לבלף ומזל הופכות אותו למשחק מאד אהוב. פוקר הוא מאד כיפי כי המורכבות שלו דורשת מאיתנו להפעיל הרבה יכולות ומיומנויות. מנטליות לצד פסיכולוגיות.

 

כדי להיות שחקנים פוקר מעולים עליכם לעשות מספר דברים חשובים:

פוקר פייס

לעבוד על הפוקר פייס שלכם. פוקר בנוי על היכולת של השחקנים לבלף במקרה הצורך. כך ניתן למנף כל יד כדי לנצח את הסיבוב. על מנת להיות שחקנים מעולים עליכם לסגל פוקר פייס מושלם שיכול לבלבל גם את החברים הכי טובים שלכם.

פּוֹקֶר

לחשוב לעומק ובצורה אסטרטגית

לנסות ולהבין איזה אפשרויות ווריאציות הקלפים על השולחן מייצרים יחד עם הקלפים שנמצאים בידיים שלכם ושל היריבים שלכם. זה רלוונטי כשאתם משחקים טקסס הולדם בעיקר, אך אסטרטגיות פוקר הן חשוב בכל סוג של פוקר. על מנת שתוכלו להבין את האסטרטגיות השונות, קודם כל עליכם להכיר היטב את כל הידיים ואת הדירוג שלהן במשחק. לא פחות חשוב זה ללמוד היטב את דירוג הידיים בפוקר. לימדו את דירוג ידיים בפוקר ואיזה יד חזקה יותר ותהפכו לשחקנים בלתי מנוצחים. כל הידיים הכי חשובים שאתם צריכים להכיר כדי להפוך להיות שחקני פוקר מדהימים.

 

רויאל פלאש

נתחיל ביד הכי חזקה אליה כולנו מייחלים. שום יד אחרת לא יכולה לנצח אותה. יד מרגשת ומעולה. יד מלכותית מלאה בכל נציגי המלוכה! רויאל פלאש כשמו כן הוא נוצר כל חמשת הקלפים שלכם עולים מעשר עד אס והם בעלי אותה צורה. אם נפל בחלקכם נס הפוקר הזה אל תחשפו את השמחה שלכם, כך תשאירו את השחקנים האחרים במשחק ותוכלו לנצל את היד במלואה.

 

סטרייט פלאש

סטרייט פלאש הוא האח הצעיר של רויאל פלאש. יד מצוינת שרק רויאל פלאש יכולה לנצח. מדובר בחמישה קלפים ברצף עד הספרה עשר כולל. אך כמובן שהם חייבים להיות מאותה צורה. יד נהדרת ואם יש לכם אותה יכול להיות שיש לכם את היד הכי חזקה בשולחן. שחקו בחוכמה בלי לחשוף את עצמכם יותר מדי.

 

רביעייה

יד קלאסית, חזקה ומאד כיפית. רביעייה זה פשוט המצב בו יש לכם ארבעה קלפים באותו מספר – וכל אחד מהם בהתאם לחבילת קלפים בפוקר, הוא בעל צבע אחר וצורה אחרת. זו יד חזקה מאד ויש לשחק אותה בחוכמה.

 

פול האוס

אחת הידיים הכי מפורסמות בפוקר היא הפול האוס. זו יד מאד חזקה שקורת לעיתים יותר קרובות מהידיים האחרות שציינו. שלישיה וזוג מכל סוג יחשבו כפול האוס. אך שימו לב שאם למישהו בשולחן יש פול האוס יותר חזק, כלומר עם מספרים גבוהים יותר הוא ינצח. אלה הן הידיים הכי חזקות. מתחתן יש ידיים נוספות כגון קנטה וזוגיים. אז לימדו היטב את חוקי המשחק, התאמנו על הפוקר פייס שלכם וצאו להנות ולנצח!

משחק פוקר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך לבחור אוכל איכותי לכלב שלך
חיות ומזון
איך לבחור אוכל איכותי לכלב שלך?

אין דבר שחשוב לנו יותר מאשר החברים הטובים ביותר שלנו. הם כלכך שמחים שחזרנו הביתה, כלכך מאושרים שאנחנו יוצאים איתם לטיולים והכי מאושרים? כשאנחנו מביאים להם אוכל. אחד הדברים שאנחנו

עוד רשלנות רפואית בלידה
עריכת דין
מה הן ההצדקות להגשת תביעת רשלנות רפואית בלידה?

נזקים שונים עלולים להיגרם לנו במצבים רבים ומגוונים. באופן שעשוי להיראות מעט אבסורדי, נזק גופני יכול להתרחש דווקא בהליכים רפואיים שונים, שמבוצעים במוסדות כמו בתי חולים. גם בהליכים רפואיים רגישים