יחסי המין בישראל – איך זה עובד

 חיי המין מהווים חלק חשוב ומרכזי בחייהם של בני הזוג. חיי המין מעידים לא פעם על טיב מערכת היחסים ועל הלך הרוחות בקשר. כתוצאה מכך כל מקרה שעשוי להפריע במידה מסוימת על יחסי המין בין שני בני הזוג עשוי לפגוע במערכת היחסים ובהצלחתה.

מדוע יחסי המין מהווים חלק כה דומיננטי בחייהם של בני הזוג?

כפי שכבר ציינו, ליחסי המין ולטיב איכותם יש השפעה רבה על מערכת היחסים. אם נפשו זאת ונסביר זאת בצורה הפשוטה והבסיסית ביותר, קרבה מינית וחשקים מיניים מעידים על חוזק האהבה בקשר. הרי דמיינו לעצמכם מצב שבו בני הזוג חיים ביחד ומגדירים את עצמם כזוג לכל דבר ועניין, אך בין השניים אין כלל משיכה מינית וחשקים מיניים. משהו לא מסתדר כאן. כל אלה ועוד סיבות רבות אחרות, מוכיחות עד כמה יחסי המין הם חשובים והכרחיים לקיום מערכת יחסים תקינה ומוצלחת.

כל תרחיש שעשוי לפגוע בטיב יחסי המין עשוי להוביל לקריסת הקשר. בין המקרים הנפוצים בעולם ובישראל בפרט הוא שפיכה מהירה. מה שבעצם קורה במקרה זה,הוא שהגבר מסיבה כזאת או אחרת (שעליהן נפרט בהמשך) מגיע למצב של שפיכה מהירה בעת קיום יחסי מין. השפיכה המהירה פוגעת ביחסי המין של הזוג בכך שהיא מקצרת משמעותית את זמן חיי המין והאקטים המיניים של הזוג. השפיכה המהירה הינה מוכרת ומפורסמת בכל רחבי העולם, והנתונים היבשים מדברים על אחד מכל שלושה גברים שסובל או סבל בעבר מתופעה זו. כתוצאה מכך ומהביקוש הגבוה שיש לפתרונות לבעיה זו, לא מעט חברות וגופים פרטיים מציעים פתרונות שונים ומגוונים לפתרונה. בין אם מדובר במריחת משחות על איבר המין הגברי (על מנת ליצור אלחוש מסוים באיזור ובכך לעכב במידה מסוימת את תהליך השפיכה), בפעולות פיזיות (ממש כמו אימונים לכל דבר ועניין) וכמובן גם נטילת תרופות כאלה ואחרות שנועדו לטפל בתופעה.

חשוב לציין שבשנים האחרונות המודעות לתופעה זו גדלה באופן משמעותי, וכיום בניגוד למקרים עברו, יכול כל גבר שסובל מהתופעה לקבל טיפול יאה.

זוג מאוהבים

חיי המין בישראל

חיי המין בישראל מוגדרים כפעילים מאוד. על אף הזרם החרדי שמהווה חלק גדול ומשמעותי ממרכיב האוכלוסייה בארץ, רוב האזרחים מגדירים את חיי המין שלהם כחלק מרכזי וחשוב מאוד בחייהם. בין אם מדובר בחיי המין במסגרות זוגיות כאלה ואחרות ובין אם מדובר בחיי מין מזדמנים ללא שום התחייבות. דוגמאות רבות ניתן לתת בנושא זה, החל משימוש צריך באפליקציות ובאתרי היכרויות שונים ורבים ברחבי הרשת. חשוב לציין שבשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במשתמשים באפליקציות ובאתרי היכרויות- מה שמעיד על חשיבות חיי המין בישראל. באופן כללי, חיי המין בישראל מוגדרים כפעילים מאוד כמו בעוד מדינות בעולם המערבי.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ידיים סופרות מטבעות
עריכת דין
פשיטת רגל לתושב חו"ל

פשיטת רגל היא לא נעימה לאף אדם, הדבר נכון גם עבור תושב חול שצריך לעבור הליך פשיטת רגל בישראל. הגשת בקשה לפשיטת רגל לתושב חו"ל היא הליך קצת יותר מסובך

תכנית עסקית
עסקים
בניית תוכנית עסקית – המדריך המלא

תוכנית עסקית היא הבסיס לכל עסק ולא משנה במה הוא עוסק. בנייה של תוכנית עסקית היא זאת שתקבע פעמים רבות האם העסק המדובר יצליח בשוק החופשי, או שייגזר עליו להיסגר