טסים לרומא? כך תנצלו את החופשה עד תום!

מתכננים חופשה ברומא? לא משנה אם מדובר בחופשה משפחתית, נופש זוגי רומנטי או שילוב של נסיעת עסקים עם קצת פלז'רס, מדובר באחת הערים היפות, התוססות והמסקרנות ביותר בעולם ולכן זו סיבה למסיבה. איך לנצל את הזמן בצורה הטובה ביותר? ריכזנו לפניכם טיפים שימושיים שיסללו את דרככם לחופשה מנצחת.

 

ביחרו עונה מתאימה

כדאי שתתזמנו את החופשה בהתאם לסגנון הנופש שאתם מחפשים ואל תתפתו לדילים זולים, אם זה אומר שתמצאו את עצמכם צפונים במלון בגלל סיבות שונות כמו מזג אוויר, עומס תיירים שלא ציפיתם לו או כל דבר אחר.

ביחרו עונה מתאימה

חורף או קיץ ברומא?

תלוי בכם. הקיץ הוא זמן אולטימטיבי למי שרוצים ליהנות מסצנת חיי הלילה של רומא, מופעים ואירועים ואווירה מחשמלת. עם זאת, אלו החודשים היקרים ביותר והאטרקציות עמוסות במיוחד. לעומת זאת, בחורף תיהנו מעיר יחסית ריקה ומחירים נוחים, אך חלק מהאטרקציות סגורות –זמן טוב לאווירת חג מולד, סיילים, מוזיאונים ויין חם.

בהתאם, עונות המעבר הן שילוב מוצלח בין מזג אוויר, אטרקציות ומחירים – כך שאם אתם רוצים להכיר את רומא כשהיא צבועה בצבעי פריחה או שלכת ואווירה רומנטית אופפת את האוויר, תקבלו תמורה מצוינת ביחס למחיר משתלם.

 

שריינו טיסה ולינה

השלב הבא הוא להיכנס למנועי החיפוש, להשוות מחירים ולבחור טיסה ומלון, כחבילה או לחוד. בגדול, ככל שתקדימו לשריין את השניים תיהנו ממחירים נוחים יותר והטבות שונות ולכן לא כדאי לחכות לדקה ה-90. כמה טיפים לאיתור דיל טוב: היו גמישים בתאריך ושעת הטיסה, טוסו לייט (ללא כבודה לבטן המטוס, אם מתאפשר) ואם אתם טסים בהרכב משפחתי או קבוצתי – כרטסו עבור כל נוסע בנפרד.

שריינו טיסה ולינה

הזמינו סיור חוויתי

יש ברומא המון לראות ולעשות וזה עשוי להיות מבלבל. מה שאפשר לעשות הוא להזמין סיורים ברומא בעברית או מה שנקרא "סיור ברוכים הבאים" – כך תוכלו לבקר באתרים המרכזיים של רומא בפרק זמן קצר במהלכו תיהנו מהסבר מרתק ולשאול שאלות שמעניינות אתכם. לאחר מכן תוכלו להחליט לאן לחזור בהמשך החופשה ועל מה אפשר לוותר בלב שלם או לדחות לביקור אחר.

 

רעבים? סטו קלות מהמסלול

בין אם אתם במהלך סיור ברומא או בעיצומה של אטרקציה מרגשת, בשלב כלשהו תזדחל אליכם התחושה המוכרת שהנה, אתם שוב רעבים. כדי להכיר את רומא האמיתית ולנצל את החופשה בצורה הטובה ביותר, כדאי שתסטו מהמסלול ותיכנסו לאחת הסמטאות הציוריות של העיר – האמינו לנו, אם אתם מחפשים בית קפה או מסעדה בהם המקומיים משקיטים את רעבם, הם נמצאים שם. לסיכום, אם תשאלו אותנו – ניצול החופשה בצורה הטובה ביותר זה שם נרדף להיכרות אמיתית עם העיר, התמקדות באתרים החשובים, עם תכנון מוקדם שיחסוך לכם כסף ולא מעט זמן.

טסים לרומא כך תנצלו את החופשה עד תום!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דוגמנית
אופנה
איזה הלבשה תחתונה הכי מתאימה לכלה?

לפני שבכלל מתחילים לדבר על איזה תחתון או חזייה או מחטב הכי מתאימים לכלה, נקדים ונאמר שעוד בשלב המדידות חשוב להגיע עם פריטים אלו שהם הכי מתאמים לשמלת כלה מבחינת

עורך דין
ביטוח
6 דברים שלא ידעתם על ביטוח בניין משותף

ביטוח על המבנה המשותף שבו אתם גרים עשוי לחסוך לכם אלפי שקלים. מדובר במקרים שכיחים שעשויים לקרות מדי יום, ובהם אתם חשופים להוצאות אסטרונומיות ומיותרות שתעדיפו להימנע מהן. הכנו עבורכם

חרדה חברתית אצל ילדים
כללי
3 דרכים להתמודד עם החרדה החברתית

חרדה חברתית אצל ילדים הינה תופעה מוכרת המתבטאת בריחוק, בקשיים ביצירת קשר עם ילדים אחרים, בהמנעות מפעילויות חברתיות וקושי להשתלב חברתית. ניתן לטפל בחרדה חברתית באמצעות טיפול רגשי, באמצעות רכישת

רכב
מה לשאול בעת קבלת רכב מהיבואן?

רוכשים רכב מהיבואן? ישנם מספר שאלות חשובות ביותר אותם עליכם לשאול, והמומחים של חברת קפיטל מוטורוס מציגים לכם כעת את השאלות שהן בגדר חובה בעבור כל נהג. רכישת רכב מהיבואן