חשיבות שידות צד וארוניות בחדר השינה

בוקר קמתם ליום חדש.

לקחתם את המכשיר הנייד והתעדכנתם בכל מה שפספסתם בלילה, חלקכם שתיתם קפה במיטה, לחלקכם אפילו היה זמן לקרוא ספר.

אלו הדקות הכי נעימות.

בין אם הם אחרי יום או בין אם הם בסוף יום.

אלמנט חשוב בחיינו שתמיד לידנו ומרכז את הדברים החשובים באמת – שידת צד.

שידות צד קיימות לצורך מאוד מסוים ואין להם תפקיד כ"כ חשוב בחיינו, כך לפחות אנו חושבים, אך ככל שהזמן עובר אנו מגלים שרהיט זה מקבל מקום מאוד משמעותי בעיצוב הבית והופך להיות פריט עיצובי עם אמירה שיכול להשפיע על סגנון העיצוב של החדר כולו.

היום ניתן לראות מבחר רב של שידות צד, החל משידות צד מסורתיות  ועד שידות עם ארוניות לצידן, מדפים צפים ואפילו שרפרף קטן שממלא את מקומה של שידת הצד ונותן לה את המקום חשוב שמגיע לה בעיצוב חדר השינה.

 

שידות לחדר שינה

שידות צד לחדר שינה להזמנה באתר הן רהיט משמעותי ובעל נוכחות שתופס את העין בכניסה לחדר. שידות צד הן פתרון מושלם להנחת תכשיטים, מנורת לילה, ספר אהוב וגם כמובן הסלולרי שלנו. לשידות המתאימות לחדר השינה יש מגוון רחב של עיצובים מודרניים עם קווים נקיים, עיצוב כפרי או עתיק. שתי מגירות או מגירה אחת לבחירתכם ובשלל שילובים של עץ עם ברזל, זכוכית ועץ לבדו.

 

ארונות לחדר השינה

ישנם סוגים רבים של ארונות לחדר השינה: ארונות פינתיים, הזזה, קיר. כאלו שעשויים מחומרי גלם שונים שיכולים לקבוע לנו סגנונות לפי טעם ספציפי כמו: קלאסי, מודרני, כפרי ועוד. אז נכון, המבחר עלול להיות מבלבל וגם המחירים משתנים בהתאם. מה שבטוח – ארונות לחדר שינה יש לבחור בקפידה.

 

כמה פרמטרים חשובים בבחירת ארונות לחדר השינה

חשוב והכרחי להתאים את גודל הארון לגודל החלל שאליו אתם מכוונים. וזאת כדי למנוע עומס וחוסר מרחב. בנוסף, חשוב לדייק את המקום של הארון ולהתחשב במיקום הדלת, החלונות, המיטה ושלל אלמנטים מרכזיים שקיימים בחדר. לחדרי שינה קטנים כדאי לרכוש ארונות הזזה וארונות פינתיים. ארונות הזזה יוכלו לחסוך מקום וקיבולת האחסון היא גבוהה. כמובן שבנוסף אפשר ליצור ולעצב ארונות שבהם אלמנטים שיוצרים אשליה של חלל גדול יותר.

קיים מבחר ארונות אולם היתרון הכי בולט של ארונות הזזה הוא שהם מאפשרים ניצול מקסימלי של החדר ויש בו יותר מקומות אחסון בהשוואה לאחרים.

 

צבעים מומלצים

כמובן אתם יכולים לבחור כל צבע שתרצו רק חשוב לשים לב שגוון הארון מתאים לשאר הצבעים הדומיננטיים בחדר. יש שיבחרו בגוונים סולידיים כמו לבן, בז' ואפור וכאלו שילכו על צבעים נועזים וססגוניים יותר. אשליית המרחב והחלל יכולים להיווצר על ידי צבעים בהירים, ולכן בחדרים קטנים עדיף ללכת על גוונים בהירים שיתנו תחושת חלל גדולה יותר.

שידה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לאישה ולגבר
בובי תיק בטיחותי נגד גניבות

נמאס לכם לחשוש כי התיק שלכם ייפרץ וכל הפריטים החשובים ביותר שלכם ייגנבו? ובכן, הכירו את בובי – מותג מוביל בתחומו אשר בנוי כולו לצורך מניעת גניבות. כל הפרטים לגבי

עורך דין נכות כללית
עריכת דין
קביעת אחוזי נכות כללית – מדריך מקוצר

מלבד הפגיעה במצב הבריאותי וביכולת לנהל שגרת חיים נורמטיבית, למצב של נכות עלולות להיות השלכות כלכליות מהותיות, הן בשל ההוצאות הרפואיות והן בשל הפגיעה ביכולת ההשתכרות. בכדי להקל על ההתמודדות

מסיבת יום הולדת
אירועים
חגיגת יום הולדת בסגנון אחר

לא פעם אנחנו שומעים על ימי הולדת שנראים בדיוק אותו הדבר. מדובר בימי הולדת שיש בהם את אותו כיבוד, אותה הפעלה ואותו סגנון של עיצוב. אם אתם מזדהים עם התיאור