למה חשוב לשים מנעול איכותי

בימים האחרונים אנו עדים לשיח ער בכל הנוגע לבחירה במנעולים איכותיים. אנו מאמינים שהעניין נוגע לנו ונמצא סביבנו פשוט בגלל שאנו מתגוררים בתל אביב. העיר שמוכרת למי שלא גרים בה כ"העיר שעובדת 24 – 7", אבל התושבים שלה מכנים אותה כ – "העיר עם מספר גניבות הגדול ביותר בארץ". זו הייתה רמיזה קטנה שתגרום לכם להבין בתור התחלה כמה חשוב לשים מנעול איכותי. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע המקיף בנושא.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להבין כמה זה חשוב

המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו, פשוט כי ברור לנו שמסתובבים מסביבנו אנשים שיכולים להסביר לכם גם מתוך שינה כמה חשוב לשים מנעול איכותי בדלת, באופניים, בשער הכניסה לבית או בכל מקום אחר שמצריך מנעול. שכן, מדובר במי שחוו לאחרונה יותר מפריצה אחת או גניבה אחת.

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה של תל אביבים והסברנו כי אנו צריכים סיבות שיעבירו את החשיבות שבבחירת מנעול איכותי. לשמחתנו, מעל ל – 500 גולשים הגיבו על הפוסט ואנחנו רק בחרנו 3 תשובות שנראו לנו המתאימות ביותר. הן יוצגו בפניכן בשוות הבאות, כדי שתוכלו להבין את החשיבות שבעניין.

 

כמה חשוב לשים מנעול איכותי? התשובה של חן מפלורנטין

חן גר בפלורנטין כבר מעל ל – 3 שנים. לדבריו, כשהוא רק הגיע לשכונה, הוא לא ידע כי עליו להשקיע במנעול איכותי. הוא שילם בזול וקנה מנעול פשוט שגרם לו בסופו של דבר לשלם ביוקר. שכן, יומיים לאחר המעבר אל העיר, הוא גילה שגנבו לו את האופניים היקרות שלו.

לדבריו, אם הוא היה יודע על כך, היה משקיע בבחירה של מנעול איכותי שהיה מונע מהגנב לקחת לו את האופניים. עדיף שיהיה מנעול איכותי שיגרום לגנב לנסות ולהזמין פורץ מנעולים מקצועי שיבין שמדובר בניסיון גניבה ויעדיף שלא לבצע את העבודה.

 

כמה חשוב לשים מנעול איכותי? התשובה של דנה מנווה צדק

דנה אומרת שחשוב מאוד לשים מנעול איכותי בשער החצר בגלל שאנשים לפעמים חושבים שהחצר שלה היא שיתופית. בוקר אחד היא קמה וראתה שמישהו פרץ את השער רק בשביל לשבת בפנים וליהנות מהכיסאות הנוחים שלה. מאז היא עברה למנעול איכותי ויש לה שקט נפשי וחצר ריקה מאנשים זרים.

 

כמה חשוב לשים מנעול איכותי? התשובה של דוד ממרכז העיר

דוד גר כבר שנים בעיר. לדבריו, הדבר ה – 1 שכל אחד צריך לעשות כשהוא מגיע לתל אביב זה לשים מנעול איכותי בכל מקום, למשל:

  • בדלת הכניסה לבית
  • בדלת הכניסה לבניין
  • על האופניים או הקורקינט

לדבריו, רק ככה, אפשר לחיות בביטחון בעיר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כמה חשוב לשים מנעול איכותי אם אתם מתגוררים בתל אביב ובכלל. כך שנותר לכם רק לשים מנעול כזה.

פורץ מנעולים מקצועי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קוסם מומלץ לבר מצווה
אירועים
הפעלה מומלצת לבר מצווה

חגיגת בר מצווה היא טקס המעבר לבגרות ביהדות. בישראל טקס זה מורכב בדרך כלל משני חלקים: קריאת התורה בבית הכנסת שנעשית בבוקר, וחגיגות באולם אירועים שמתקיימות בדרך כלל בלילה. הפעלות,