אילו חגים חשוב להכיר כשעובדים בחו"ל?

עברתם לארץ חלומותיכם, וכעת על אף הפער התרבותי, דתי ושפתי – אתם מנסים להשתלב ולהראות ככל התושבים. מסיבה זו חשוב שתכירו את החגים במדינה בה אתם גרים, שכן פעמים רבות חגים אלו בעלי משמעות חברתית ותרבותית רבה והתעלמות מהם עשויה להוביל לתחושת שוני והתבדלות. בנוסף לכך, בעת שהותכם בחו"ל מומלץ להכיר גם את החגים היהודיים המצוינים באותה תקופה, שכן ציון חגים אלה (יחד עם הקהילה היהודית באיזור או בנפרד) עשויה להניב לכם תחושת שייכות עמוקה ושורשית בארץ הזרה בה אתם נמצאים.

 

החגים הנחגגים במדינה בה אתם נמצאים

אתם יכולים לשאול אנשים הגרים באותה מדינה איזה חגים הם מציינים ומתי הם נחגגים. מומלץ לברר מה בדיוק נחגג באותה החג, ואם יש מנהגים מסוימים אותם נהוג לבצע. באם אתם לא מרגישים בנוח לשאול את האנשים הנמצאים סביבכם אודות החגים הנחגגים במדינה, תוכלו לפנות לאינטרנט ולחפש שם את התשובה לשאלתכם.

 

ציון החגים היהודיים במדינה בה אתם נמצאים

חלק אינטגרלי מהקושי של אנשים שהיגרו לחו"ל הוא שמירה על הצביון היהודי. באם חשובה לכם המורשת היהודית, הרי שציון החגים היהודיים עשוי לעזור לכם לשמור על הקשר עם המורשת. טיעון זה מתחזק במצבים בהם עברתם לחו"ל עם משפחתכם, שכן באם לא תקפידו לציין את החגים היהודיים, סביר שילדיכם לא יתחברו אליהם גם כשיגדלו.

 

כיצד ניתן לשמור על החגים בחו"ל?

ראשית, באם קיימת קהילה יהודית באיזור מומלץ ליצור קשר עימם, שכן השמירה על הצביון היהודי ככלל, ועל החגים בפרט, פשוטה הרבה יותר כשנעזרים בקהילה היהודית המקומית, מכיוון שלרוב הקהילה מתחזקת בית – כנסת, מתנ"סים, בתי אירוח ועוד. בנוסף לכך, לקיחת חלק בנעשה בקהילה היהודית עשויה לעזור לכם ליצור חברויות וקשרים חדשים, כך שיהיה לכם קל הרבה יותר לשמור על הצביון היהודי. בכדי להבין היכן נמצאת הקהילה היהודית באיזור בו אתם נמצאים תוכלו לפנות לאינטרנט, לחפש ברשתות החברתיות או לבדוק עם המקומיים אם הם יודעים היכן נמצאת הקהילה היהודית באיזור.

 

חופשות בזמני החגים

בחגים מסוימים, בין אם מדובר בחגים מקומיים ובין אם בחגים יהודיים – אתם תהיו זכאיים לחופש מעבודתכם, כך שתוכלו לחגוג ולציין את החג כראוי. גם במידה ולא מגיעה לכם חופשה, תוכלו לחגוג את החגים בבית לאחר שעות העבודה.

לבסוף נציין שקיימות חברות בפריסה עולמית שמטרתן לתת סיוע ושירותים לעסקים ישראליים בחו"ל, כשבין המובילות בתחום תמצאו את חברת אדקו – אודות שירותיה של חברת אדקו תוכלו להתרשם באתרה בכתובת adecco.co.il. גם פניה לחברות מסוג זה עשויה לעזור לכם בקבלת מידע אודות החגים הנחגגים במדינה, וכן בחיפוש אחר קהילה יהודית באיזור.

 

חגים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כלכלה
פיננסים
כל המידע על הסדר חוב מול בנקים

קבלת הלוואה בנקאית היא תהליך מחייב, הדורש מחשבה מסודרת. לעיתים, הבנקים אינם רשאים לגבות את החוב, אם הלוו את הכסף בצורה לא אחראית. מסיבה זו, הבנקים פועלים להענקת הלוואות רק

מאכלים טעימים אחרי בישול
לבית ולגינה
5 רעיונות מקוריים למטבח שכיף לבשל בו

בין אם אנחנו חובבי בישול ובין אם לא אנחנו כנראה נמצא את עצמנו במטבח לפחות 3 פעמים ביום. ישנם כמה דרכים להפוך את הביקור במטבח למהנה הרבה יותר. ריכזנו עבורכם

וילונות
כללי
כל סוגי הוילונות במקום אחד!

כאשר מעצבים את הבית, יש מספר דברים חשובים שיש לשים עליהם את הדגש, משום שאחרת סגנון העיצוב בבית לא יהיה שלם. אחד מהרכיבים הבולטים בעיצוב הוא הווילונות. הווילונות מעניקים לבית