הפעלה מומלצת לבר מצווה

חגיגת בר מצווה היא טקס המעבר לבגרות ביהדות. בישראל טקס זה מורכב בדרך כלל משני חלקים: קריאת התורה בבית הכנסת שנעשית בבוקר, וחגיגות באולם אירועים שמתקיימות בדרך כלל בלילה. הפעלות, הופעות ואטרקציות שונות יכולות לשדרג מאוד את האירוע שלכם. לכן ריכזנו בעבורכם מספר פעילויות מומלצות לבר ובת מצווה. 

 

אטרקציות לבר מצווה שקשורות באוכל

אחד הדברים שמאחד את כל המוזמנים לבר או בת המצווה שתארגנו לבנכם או בתכם, הוא האהבה לאוכל טוב. אירוע טוב, בין אם הוא בר או בת מצווה, חתונה, ברית מילה ואפילו אירועים קטנים יותר כמו ימי הולדת, חייבים לכלול אוכל טעים ומגרה. אפשר להזמין לבר המצווה עגלת גלידה, בר ופלים, עמדת פונדו שוקולד מושחתת ועוד אטרקציות רבות שקשורות לאוכל טעים ואיכותי.

 

הופעות לבר מצווה מסוגים שונים

הופעות של אמנים מסוגים שונים יכולות לשדרג את בר המצווה שתארגנו בכמה רמות. כיום ישנם שלושה סוגי הופעות שמקובל להזמין לבר או בת מצווה – דיג'יי, סטנדאפיסט או קוסם. לכל אחד מההופעות והאומנים האלה יש את היתרונות והחסרונות שלו.

בעת ההזמנה של המופע שאותו בחרתם, חשוב לשים לב להמלצות קודמות על אותו אומן. לדוגמה, קוסם מומלץ לבר מצוות הוא כזה שכבר הופיע באירועים כאלה בעבר מספר פעמים, והמוזמנים שלו היו מרוצים מההופעה ומהשירות שהוא נתן להם.

 

משחקי מולטימדיה ומסכים ירוקים לבר המצווה

אחת האטרקציות המעניינות והמלהיבות שאפשר להזמין לבר המצווה שתארגנו, היא משחקי מולטימדיה וארקייד. לאולם האירועים שאותו תבחרו יגיעו מכשירים שניתן לשחק עליהם משחקים מסוגים שונים באמצעות אביזרים ייעודיים לכך. בנוסף, אפשר להזמין לבר המצווה מסך ירוק.

על מסך זה ניתן לצלם סצנות בתוספת אפקטים שונים, שמתאפשרים בדרך כלל רק לאנשים מקצוענים שעוסקים בתחום. אטרקציות אלה מתאימות במיוחד למסיבות בר מצווה, שבהן הילדים שמוזמנים הם חובבי גיימינג וחובבי קולנוע או צילום.

 

הפעלות מיוחדות לבר או בת מצווה

ישנן מספר אטרקציות שמתאימות לאירועים מיוחדים, שלא מתקיימים באולם אירועים סגור אלא נערכים במקומות פתוחים ולעיתים תוך כדי תנועה. אחת האטרקציות החווייתיות והמלהיבות שאפשר להזמין לבר מצווה היא אטרקציית חבלים. באטרקציה זאת לומדים האורחים לעבוד ביחד בכדי לטפס על חבלים, ולעבור באמצעותם מנקודה לנקודה בלי לגעת ברצפה.

אטרקציה זאת מגבשת מאוד את האורחים, ומאפשרת להם לעבוד בהתלהבות ביחד. בנוסף לכך, ניתן להזמין הרצאה, סיור או אפילו הפעלה ארכיאולוגית לבר מצווה, מהגורמים הרלוונטיים לכך בתחום זה.

 

הפעלות מומלצות לבר מצווה – סיכום

בר או בת מצווה הם אחד מטקסי ההתבגרות החשובים ביותר ביהדות. בישראל נהיה מקובל לערוך חגיגה לילד שחוגג את בר המצווה באולם או גן אירועים. ישנן אטרקציות והפעלות רבות שאפשר להזמין לבר המצווה, וחשוב מאוד לבדוק אותן בקפידה, ולבחור את האחת שתתאים לכם בצורה הטובה ביותר.

קוסם מומלץ לבר מצווה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סלון
עיצוב
5 עיצובים של קמינים ייחודיים ל-2021

אמנם אנחנו עוד לפני החום הגדול של אוגוסט והחמסין של תחילת שנת הלימודים, אבל אף פעם לא מאוחר מדי לחשוב על חימום הבית בחורף, עם כוס שוקו או קערת מרק

ייעוץ משכנתאות
משכנתאות
מתי מומלץ לקבל ייעוץ משכנתאות?

משכנתא היא ללא ספק ההשקעה הכלכלית המשמעותית והארוכה ביותר בחיי כל אדם. רגע החתימה על ההלוואה הזו הוא מעמד בלתי נשכח, וכזה שיקבע במידה לא מבוטלת את ההתנהלות הכלכלית העתידית

פתרונות אריזה
כללי
הכל על פתרונות אריזה

בתעשיות רבות וכמובן גם בעסקים קטנים יש צורך כמעט הכרחי בפתרונות אריזה. האריזה נועדה להגן על המוצר בכל התהליך – החל מהייצור ועד הגעתו ללקוח או לחנות. במאמר הבא נסקור