הסכם גירושין בו הועברו הזכויות בדירה

הסכם גירושין הוא הסכם שקובע את חלוקת הרכוש, המשמורת, הנכסים והחפצים של בני הזוג שמתגרשים. הסכם הגירושין צריך להתייחס לכל אספקט כדי לקבוע מה שייך לאיזה צד לפי החוק, ולמנוע סכסוכים נוספים אחריו. כאשר בני הזוג מחזיקים בדירה יחדיו – הם יכולים או למכור אותה ולהתחלק בהכנסה שיקבלו עליה, או להעביר את הזכויות עליה לאחד מן מני הזוג בלבד, ואת השני לפצות כלכלית על החלק שלו. העברת הזכויות בדירה היא נושא מורכב שחשוב להכיר היטב, לשם כך לפניכם קצת על הסכם גירושין בו הועברו הזכויות בדירה.

 

מה הוא הסכם גירושין ומה כולל?

הסכם גירושין הוא הסכם משפטי ומחייב, העוסק בהסדרת חלוקת הרכוש, המשמורת על הילדים, הנכסים והממון כולו בין שני בני הזוג לקראת פרידתם. הסכם הגירושין דן בכל תחום בחיי הזוג ודואג לגעת בכל חפץ ונכס שקיים, כדי להסדיר את הגירושין באופן מלא, שיותיר את בני הזוג ללא סכסוכים מיותרים.

נהוג לבצע את הסכם הגירושין, יחד עם עורך דין לענייני משפחה כדי שינסח, יסייע וייתן מניסיונו המשפטי כדי לעשות את הסכם הגירושין בדרך ההוגנת והמקצועית שניתן. כחלק מהסכם הגירושין, מתבצעות לעיתים העברות הזכויות על הדירה המשותפת של בני הזוג, כדי לחלק את השווי שלה בין השניים באופן שוויוני. לעוד מידע מומלץ ליצור קשר עם  https://www.helenasimhi.co.il.

 

מה כוללת העברת הזכויות הדירה בהסכם גירושין?

כאשר לבני הזוג יש נכס משותף, דירה שהם קנו יחדיו ורושמים עליה יחדיו – יש לחלק גם את הכספים והשווי שלה בין בני הזוג לאחר הגירושין. זו משימה קשה, כי לא מדובר במשהו שאפשר במאת לחלק בין שניים באופן מעשי. לכן, בכל הנוגע לחלוקת הזכויות על הדירה יש שתי אפשרויות מרכזיות בהסכמי גירושין:

  • למכור את הדירה, וחלק את הרווחים עליה שווה בשווה בין שני בני הזוג.
  • להשאיר את הדירה ולהעביר את הזכויות עליה לבן זוג אחד בלבד. מאחר ורק בן זוג אחד מחזיק בדירה כעת והשני הפסיד – יתבצע עבור הבן זוג השני, איזון משאבים והעברה כספית שתכסה את ההפסד שלו על הדירה.

 

מה היתרונות בהעברת זכויות בדירה במסגרת הסכם גירושין?

העברת זכויות הדירה במסגרת הסכם גירושין, מהווה יתרון גדול קודם כל מפני שיוצרת ניתוק קשר וניתוק עסקי בין בני הזוג, וכך הולכת להקל על עתידם ולהימנע מממשק נוסף ולא רצוי בין השניים. מעבר לכך, העברת זכויות בדירה במסגרת הסכם גירושין טומנת גם יתרון כלכלי גדול, שכן במסגרת זו העברת זכויות הדירה פטורה לחלוטין ממס.

זה יתרון ענק שכן לרוב בעולם הנדל"ן על כל פעולה, מכירה ושינוי יש מס השבחה. לכן מדובר בהקלת מס שמקלה מאד על תהליך הגירושין וההוצאות שהוא גורר גם כך, ומומלץ לנצל זאת במידה ואתם מחזיקים בנכס משותף, ומחפשים פתרונות כיצד להתמודד עם המצב.

אמא וילדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שדה תעופה
חוץ לארץ
מוניות לנתב"ג מתל אביב הרצליה ורעננה ב- 115 ₪

באמצעות AirPort-TAXI תוכלו להזמין מוניות לנתב"ג מתל אביב והרצליה ב 115 ₪, המחיר הזול ביותר בשוק. כיצד מזמינים ומה היתרון של האפליקציה על פני מתחרותיה? להלן סקירה קצרה אודות האפליקציה.

המרבד
עריכת דין
3 בדיקות שכל נהג צריך לעשות במרב"ד

למכון הרפואי לבטיחות בדרכים (המרב"ד), המזוהה עם משרד הרישוי, תפקיד מכריע בקביעת כשירותם של אנשים לנהוג מסיבות שונות ומגוונות. קיימות סיבות רבות בגינן המרב"ד יכול לזמן אדם לבדיקות, לרבות מבקשי

עריכת דין
שעות נוספות גלובליות – מה החוק אומר על כך?

אצל חלק מהעובדים גלובלית, מופיעה בתלוש המשכורת השורה "שעות נוספות גלובליות", המייצגת תוספת שכר מהמעסיק עבור שעות נוספות. יצאנו לבדוק כיצד מחושבת התוספת, ומה אומר עליה חוק העבודה והמנוחה. חוק