כל המידע על הסדר חוב מול בנקים

קבלת הלוואה בנקאית היא תהליך מחייב, הדורש מחשבה מסודרת. לעיתים, הבנקים אינם רשאים לגבות את החוב, אם הלוו את הכסף בצורה לא אחראית. מסיבה זו, הבנקים פועלים להענקת הלוואות רק אם כל התנאים מתאימים לכך, ורק אם יש להם ביטחון ביכולת ההחזר של הלקוח. במאמר זה נפרט על מקרים בהם הלקוח אינו יכול להחזיר את חובו על פי ההסכם המקורי, ונדרש להסדר חוב.

 

הסדר חוב הוא למעשה שינוי של הסכם קיים וחתום

כאשר מתחילים תהליך של הסדר חוב, חשוב מאוד להבין את הסיטואציה בה אתם נמצאים. הסדר חוב הוא למעשה הודאה בכך שלא עלה בידכם להחזיר את הכסף על פי ההסכם המקורי. מאחר שהפרתם את ההסכם הראשוני, הבנק יפעל מולכם בהרבה יותר חשדנות, וצפוי לדרוש הרבה יותר ערבויות כדי שהתנאים החדשים להחזר יהיו סבירים. עם זאת, הבנק גם בעל אינטרס לכך שתצליחו להחזיר את חובכם, מאחר והאיום של הכרזה על פשיטת רגל, במהלכה כלל החובות נפרעים באופן אוטומטי שריר וקיים. לפני שאתם מתחילים בדיונים על הסדר החוב החדש, עליכם לחשוב מדוע נכשל ההסדר הקודם שחתמתם עם הבנק. האם הייתם אופטימיים מדי ביחס לביצועי העסק שלכם, או שפשוט לא זהירים בהשקעות אחרות? חיפוש הסיבה האמיתית לכישלון, תאפשר לכם להיות מודעים לחולשות האישיות שלכם, ולהימנע מהן בהסכם העתידי.

 

חשוב לדאוג ליום שאחרי ההסדר

מאבק מול הבנקים על הסדר חוב, הוא לעיתים מצב של חוסר ברירה. התביעות יכולות להוריד משמעותית את החוב שלכם, אם תצליחו להוכיח שהבנק לא עמד מצידו בהסכמים, או שהלווה לכם את הכסף בצורה חסרת אחראית. כדי לנצח בתביעות נגד בנקים, אתם צריכים עורך דין בנקים מיומן שיעמוד לצידכם לאורך כל התהליך, ויוכל להתמודד עם סוללת עורכי הדין שייצגו את הבנק, לחצו כאן למידע נוסף בנושא תביעות בנקים. לפני שאתם מחליטים סופית להתחיל בתביעה משפטית, חשוב מאוד שתחשבו על היום שאחרי. הסדר חוב מול הבנק הוא הליך ארוך, אשר צפוי לקחת מספר שנים, אך בסופו תשתחררו מחובכם, ותוכלו להמשיך את חייכם ואת ההתפתחות הכלכלית שלכם. מאבק משפטי מכוער וארוך מול הבנקים, או הסדר חובות שלא תעמדו בו פעם נוספת באופן מלא, עשוי לגרור שינויים מרחיקי לכת ביחס הבנק אליכם, ולסירוב לעשות עמכם עסקים בעתיד.

 

יש להכיר בבעיה מוקדם ככל האפשר

כדי להצליח לייצר הסדר חובות מאוזן ונבון, חשוב מאוד להתחיל לבנות אותו מוקדם ככל האפשר. הגעה לבנק כאשר המצב הוא כבר משברי לחלוטין, ואין לכם יכולת לעמוד בהחזר אפילו חודש נוסף, מראה לבנק שאתם לא מתנהלים נכון כלכלית. יש לזהות את הבעיה מוקדם ככל האפשר, ולצפות אותה מראש. כך, תוכלו לגשת לבנקים מעמדת כוח יחסית, ולקחת את הזמן בעת ניסוח ההסדר החדש.

 

איש שרות מקצועי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מסגרת הפה
השתלות
השתלות שיניים בנתניה

השתלת שיניים היא פרוצדורה מורכבת ביותר אשר דורשת ניסיון בתחום כמו גם שימוש בטכנולוגיה החדשנית ביותר, כך שההשתלה תתבצע על הצד הטוב ביותר ועם זמן התאוששות קצר. השתלות שיניים –