הסימנים הנפוצים ביותר המעידים על בגידה

ניהול זוגיות היא משימה מורכבת למדי. לפעמים, מתעורר אצל אחד הצדדים החשד כי בן הזוג או בת הזוג בוגד בהם. ברוב הפעמים, מדובר בחשד המבוסס על התנהגויות מחשידות ולא שגרתיות. במאמר זה נשים את האצבע על הסימנים הנפוצים ביותר היכולים להעיד על בגידה

 

כשהחשדות על בגידה צפים ועולים

תחום הזוגיות וניהול מערכת יחסית מורכבת, מבוססים בעיקרם על אהבה ויחסי אמון בין הצדדים, באופן המאפשר להם להתנהל בראש שקט, גם כשהם לא נמצאים קרוב לבן הזוג השני. יחד עם זאת, מידי פעם צפים ועולים חשדות על בגידה, היכולה להיות הן מבחינה פיזית והן מבחינה אפלטונית (מחשובות ותשוקות לא ממומשות).

חשדות אלו מבוססים לרוב על התנהגויות שונות ולא שגרתיות של בן הזוג ויכולים להעמיד אותנו במצבים לא נעימים בכלל, וזאת בעיקר בשל האפשרות שמדובר בחשדות בלבד, באופן העלול לפגוע בשגרת החיים שלנו ובאמון שלנו בבן הזוג.

 

מהם הסימנים הנפוצים ביותר המעידים על בגידה?

חשוב לזכור כי, חשדות בדבר בגידה הם כאמור בגדר חשד בלבד, אך כאשר מדובר במספר מקרים, התנהגויות וסימנים, כדאי יהיה לברר לעומק את מקור ההתנהגות ואף להיעזר בשירותם של חוקרים לגילוי בגידות. אז מהם הסימנים הנפוצים ביותר המעידים על בגידה?

 

שינויי התנהגות קיצוניים

עם הזמן העובר והשנים החולפות, אנחנו לומדים להכיר היטב את בן הזוג שלנו ובהתאם לכך, שינויי התנהגות קיצוניים כמו חיזורים ומתנות מפתיעות מצד אחד והתפרצויות זעם וחוסר סבלנות מובהק מצד שני, יכולים בהחלט להעיד על בגידה.

 

התנהגות מחשידה

בין ההתנהגויות המחשידות היכולות להעיד על בגידה נמצאות: מקלחת מידית עם שובו אל הבית, התרחקות מבן הזוג בעת מענה לשיחות טלפון, מחיקת היסטוריית גלישה באינטרנט ועוד.

 

קרירות פיזית ורגשית

במקרי בגידה, הצד הבוגד יגלה לרוב סימני התנהגות קרירים, הן פיזיים והן רגשיים. התנהגות זו נובעת מכך שמחשבותיו ורגשותיו של הצד הבוגד נמצאים במקום אחר.

 

הוצאות כספיות בלתי מוסברות

בדומה לקשרים זוגיים נורמטיביים, גם בגידות כרוכות בהוצאות כספיות שונות וכאשר אתם נתקלים בהוצאות כספיות בלתי מוסבות או בניסיונות להסתיר אותן, ייתכן בהחלט ומדובר בסימן נוסף המעיד על בגידה.

 

כל הסימנים מעידים – מדובר בבגידה

במידה וזיהיתם את אחד מהסימנים הללו, או יותר, אצל בן או בת הזוג, סביר להניח כי מדובר בבגידה והשלב הבא והבלתי נמנע יהיה לערוך שיחה עם הצד השני, להציג את הסימנים ולבקש הסברים. בכדי לבסס את החשדות מעל לכל ספק, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי.

 

כיצד חוקר פרטי יוכל לעזור לנו במקרה של בגידה?

לחוקר פרטי קיימים הכלים והאמצעים הדרושים לבסס את החשדות שלנו ולהוכיח מעל לכל ספק כי מדובר בבגידה. מעבר לניסיון וההיכרות המעמיקה של החוקר את דפוסי ההתנהגות של הבוגדים, קיימים לו מגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שיסייעו לו בעבודתו.

 

לסיכום

כפי שראינו, ישנם מספר סימנים נפוצים המעידים על בגידה וביניהם: שינויים התנהגות קיצוניים, התנהגות מחשידה, קרירות פיזית ורגשית ועוד. בכדי לבסס את אותם החשדות ולגלות את האמת, מומלץ יהיה לפנות בהקדם לחוקר מומחה לגילוי בגידות.

חוקרים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תפוח
בריאות
איך לפתח הרגלי אכילה בריאים

על מנת לרדת לשורש הבעיה המונעת מאדם לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן, מאמנים אישיים רבים המתמחים בטיפול בשיטת ה – NLP עושים שימוש בשיטה טיפולית אבחונית יוצאת דופן הידועה

איתור נזילות
בעלי מקצוע
5 תקלות צנרת נפוצות שמצריכות מאתר נזילות

בעיות אינסטלציה הן מהבעיות המתסכלות ביותר שניתן לחוות. מדובר לפעמים בדבר קטן שיכול לשבש שגרה שלמה. אך בעוד שחלק מבעיות אלה ניתן לפתור באמצעות תיקונים פשוטים שאתם יכולים לעשות בעצמכם,

ביטוח לאומי
עריכת דין
תאונת עבודה – מה מגיע לכם מביטוח לאומי

נקלעתם לתאונת עבודה? למרות שמדובר בסיטואציה מצערת ומתסכלת, שיכולה להשבית את העובד ואפילו לגרום לו לנכות קבועה, אין סיבה שלא לממש את הזכויות השונות שמעניקה המדינה לנפגעי תאונות עבודה. דרך

לדעת על הר הביטוח ראשית
ביטוח
כל מה שכדאי לכם לדעת על הר הביטוח

עובדים קשה למחייתכם? אם כך, אין ספק שאתם רוצים גם ליהנות מכל הכסף שאתם מרוויחים או לפחות תרצו לדעת שאתם לא מבזבזים אותו לחינם. לכן זה כל כך מפתיע לגלות