הכירו את סידרת Spirit של גרילי הגז של weber.

הגרילים של חברת וובר ידועים ברחבי העולם מזה עשרות שנים כגרילים איכותיים, פורצי דרך וחדשנים, ששינו לא פעם את התחום, בעזרת המצאות ייחודיות של החברה.

חברת די אנד אס גאה להיות המשווקת הבלעדית של מוצרי האיכות של חברת וובר ולהציג בפניכם את אחת מ- 4 סדרות איכות של גריל גז WEBER – סדרת ספיריט.

 

גריל גז עם תכונות משופרות

הגרילים מסדרת ספיריט בשנת 2020 הם גרילים בעלי תכונות ושדרוגים מיוחדים, שמעבירים אותם בקלילות קדימה אל העשור החדש.

הדגמים החדשים מתאפיינים בעוצמה גדולה יותר, איכות גבוהה יותר, אחריות מורחבת ומחירים נוחים וכל זה מבלי לשכוח לרגע את העיצוב האסתטי, שיוציא את כל המשפחה לאכול במרפסת.

 

המאפיינים החדשים של הסדרה לשנת 2020

  • צינור כתום באורך 2 מטרים מאפשר חיבור ידידותי ובטוח לנקודת גז או מיכל גז.
  • חוברת הוראות בעברית, הכוללת גם טיפים, מתכונים ורעיונות.
  • 10 שנות אחריות (!!!)
  • התאמה אופטימלית למרפסות
  • פיזור חום אחיד ועוצמתי
  • עיצובים מושקעים ומרהיבים
  • מבערים חזקים במיוחד
  • חיבור לאפליקציה שמאפשרת שליטה מלאה בטמפרטורת הבשר
  • משטחי צלייה מברזל יצוק
  • מערכת איסוף שומנים מתוחכמת, האוספת את השומנים המטפטפים מהבשר ומחזירה אותם פנימה לתוספת טעם, עסיסיות וארומה.

 

המאפיינים שהכניסו את סדרת ג'נסיס לשנת 2020

הגרילים הנפלאים מסדרת ספיריט המסורתית, קיבלו שדרוגים ושיפורים שהתאימו אותם לשנת 2020 והפכו אותם למכשירי צלייה מתוחכמים, חדשניים, יעילים ונוחים לשימוש.

עם מדפים מתקפלים, אפשרות להוספת שלל אביזרי נוחות לצלייה נעימה ומשובחת, שימוש באמצעים מתקדמים, כמו אפליקציה למדידת טמפרטורת הבשר, מערכת איסוף שומנים מתוחכמת, משולשי אמייל המווסתים את פיזור החום ומגוון צבעים רעננים ומושכים את העין, מציבים את הגרילים מסדרת ג'נסיס במקום מכובד ברשימת גריל הגז האיכותי לשנת 2020.

 

הגרילים האלה פשוט אידיאלים לשימוש במרפסת, בחצר, או על הגג

 

המכשירים השונים בסדרה נעים בטווח מחירים נוח, שבין 2999 ל-3999 ש"ח ומספקים מגון ובחירה בין גריל עם כירת צד, גריל עם ארונית, גריל עם מדפים מתקפלים ובצבעים נעימים לעין ואסתטיים להפליא, כמו גריל גז Spirit II 210IL דגמי 2020 צבע ספיר, או גריל גז Spirit II 310IL דגמי 2020 צבע אדום. אין ספק שמדובר בסדרה מגוונת ואיכותית, כמיטב המסורת של חברת וובר.

 

בשורה התחתונה

אם גם אתם מחוברים לתרבות ה outdoor  האמריקאית, אוהבים אותה ומנסים ליישם אותה בחיים הפרטיים שלכם, תשמחו לגלות שהיא מגיעה לישראל ובאה לידי ביטוי בצורה אופטימלית עם סדרת ספיריט של גרילי הגז של וובר.

איכות, עיצוב, חדשנות, עמידות ויעילות, כל התכונות האלה, ברמה בלתי מתפשרת,  מתאחדות בסדרה של 6 גרילים יפי תואר, שחברת די אנד אס שמחה להביא לצרכן הישראלי.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לדעת על הר הביטוח ראשית
ביטוח
כל מה שכדאי לכם לדעת על הר הביטוח

עובדים קשה למחייתכם? אם כך, אין ספק שאתם רוצים גם ליהנות מכל הכסף שאתם מרוויחים או לפחות תרצו לדעת שאתם לא מבזבזים אותו לחינם. לכן זה כל כך מפתיע לגלות

איש בשמש
פיננסים
פטור ממס הכנסה – עיוורים ולקויי ראייה

תשלום מס הכנסה הוא חלק מחייו של כל ישראלי עובד. עם זאת, בנסיבות מסוימות ולאחר עמידה בקריטריונים ותנאים, יש הזכאים להקלות ואף פטור מתשלום מס הכנסה. כשמדובר בעיוורים ולקויי ראייה

מסגרת הפה
השתלות
השתלות שיניים בנתניה

השתלת שיניים היא פרוצדורה מורכבת ביותר אשר דורשת ניסיון בתחום כמו גם שימוש בטכנולוגיה החדשנית ביותר, כך שההשתלה תתבצע על הצד הטוב ביותר ועם זמן התאוששות קצר. השתלות שיניים –