הכירו את השטיחים שישדרגו את מראה הרכב שלכם

התפקיד של שטיח לרכב ברור לכולנו. הוא דואג להשארת רצפת הרכב נקייה מלכלוכים שונים. למרות שזהו התפקיד העיקרי של שטיח הרכב, כיום שטיח לרכב הוא גם אביזר אופנתי, שיכול לשדרג את המראה הפנימי של חלל הרכב שלכם. הנה דוגמא לכמה כאלו.

 

שדרוג פשוט למראה של הרכב שלכם

החלפת שטיחי הרכב המקוריים, אלו שהגיעו עם הרכב, יכולה לשפר באופן משמעותי את המראה הפנימי של הרכב שלכם. שטיח חדש יכול להגיע בצבע שונה, שיצור התאמה או ניגודיות בינו לבין הצבעים הפנימיים של הרכב. מספר דוגמאות לכך מצויות באתר https://www.automats.co.il.

כמו כן, לשטיח חדש יש מרקם שונה ועיצוב שונה. הוא עשוי מחומרים איכותיים יותר שמקנים לו מראה טוב יותר, בפני עצמו וכחלק מכלל הרכב. החומרים מהם עשויים השטיחים נבדקו לפני הייצור, והם מתאימים לסביבת הרכב.

 

שטיחי עור

שטיחים אלו עשויים מעור אקולוגי. זהו חומר איכותי העשוי משילוב של פוליאוריתן ובד מכותנה. שטיחים העשויים מעור אקולוגי מקבלים מראה מבריק ויוקרתי, כפי שניתן לראות בדגמים שבאתר https://www.automats.co.il.

את השטיחים הללו ניתן לתאם באופן מלא לרכב, לכיסוי רב של 95% משטח הריצפה. דגם הרכב אליו רוצים להתאים את השטיח אינו מהווה שיקול, וניתן להתאים כל שטיח לכל דגם. בנוסף, אפשר לבחור צבע לשטיח מתוך שלל הצבעים בהם מיוצרים שטיחי העור.

 

שטיחי פולימר

היתרון המרכזי בשטיחים האלו הוא העובי הדק שלהם. הם מיוצרים לרוב בעובי של עשרה עד חמישה עשר מילימטרים. ניתן לייצר שטיחים אלו במגוון צבעים. הפולימר עמיד בפני חום, כך שאין לחשוש מהתפוררות או פגיעה במרקם של השטיח, נוכח האקלים הישראלי. המרקם של שטיחי פולימר הוא רך, והשטיח ניתן לשטיפה ולייבוש.

 

שטיחי גומי

שטיחי גומי הם שטיחים פשוטים יותר. הם אינם נחשבים ליוקרתיים במיוחד, אך ניתן לבחור להם צבע ולהתאים אותם באופן פרטני לדגם הרכב. הגומי עמיד בפני חום ואינו מייצר ריח רע בחשיפה לחום. הגומי הוא חומר נוח מאוד לשמירה ולתחזוקה. שטיפה וייבוש שלו אמורים לעשות את העבודה במקרה של התלכלכות.

 

מגוון גדול של שטיחים לשדרוג הרכב

יש פתרון היום למי שחפץ גם בשטיח שישמור על מצבה של רצפת הרכב וגם בהוספת מראה ייחודי לחלל הפנים שלו. שטיחי יוקרה לרכב אמינים מאוד בהגנה על רצפת הרכב, והם מכסים כמעט את כולה. העיצובים והצבעים החדשים של שטיחי הרכב מעניקים מראה משופר לרכב, מבלי שיש צורך להחליף אותו.

שטיחי עור יוקרתיים, שטיחי פולימר ושטיחי גומי, הם דוגמאות לשטיחים שיכולים לשפר את מראה הרכב שלכם, מבלי שתצטרכו להתפשר על איכות ניקיון רצפת הרכב. יצרני השטיחים יודעים לייצר שטיחים בהתאמות לדגמי רכבים ספציפיים, כך שכל מה שנותר לכם לעשות הוא רק לבחור את סוג השטיח ואת הצבע שלו.

שטיח עגול

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פוקר וקהילה - הכירו את קהילות הפוקר הגדולות בעולם
למבוגרים
פוקר וקהילה – הכירו את קהילות הפוקר הגדולות בעולם

קהילות פוקר מהוות מקום אידיאלי עבור שחקנים מכל הרמות, כאשר המטרות הן לא רק להיפגש (פיזית או אונליין), אלא גם לשחק ביחד וללמוד אסטרטגיות חדשות. בסופו של דבר, קהילות פוקר מאפשרות לשחקנים לשתף את האהבה שלהם

לאחר כמה חודשים בחוג
אטרקציות ובידור
חוג היפ הופ

.מחפשים את החוג המושלם בעבור הילד או הילדה? ובכן, הכירו את חוג ההיפ הופ של קאסה אומניות הבמה היפ הופ – תופעה תרבותית מאז שנות ה 90 הפך ז'אנר ההיפ

בריאות
כך תשמרו על חניכיים בריאות

כולנו מבצעים מדי יום פעולות על מנת לשמור על בריאות השיניים והחניכיים שלנו. אלו פעולות שאנו עושים בצורה אוטומטית ורוטינית, כך שלעיתים אנו לא מקדישים את הזמן הראוי לפעולות האלו