הטרנדים החמים לשנת 2020 בתחום מוצרי הקד"מ (קידום מכירות)

בתי עסק המעוניינים לקדם את המכירות שלהם, עושים שימוש במוצרים ממותגים אותם הם מעניקים ללקוחות, לקולגות ולעובדים. המאמר יציג את הטרנדים החמים ביותר לשנת 2020 בתחום מוצרים אלו.

 

מתנות לעובדים ולקולגות

כמעט בכל מקום עבודה נהוג לתת לעובדים, לפחות פעמיים בשנה, בראש השנה ובפסח, מתנות לעובדים. בדרך כלל המעסיקים בוחרים במתנות כמו: כלי בית, תווי קנייה, מארזי חג וכד'.

חשוב לבחור במתנות מקוריות הנושאות את לוגו החברה, שישיגו גם את מטרת הפרסום של בית העסק. למשל, עסק המעניק מארזי חג לעובדים, חשוב שימתג את שם החברה והלוגו על המתנה או האריזה. מומלץ להעניק מתנות הקשורות לסיטואציה בה נותנים אותן.

למשל בכנסים או השתלמויות ניתן לתת משטח קשיח ועט ממותגים, או בתחילת השנה לוח שנה ממותג. לעובד המצטיין ניתן לתת מגן הוקרה יוקרתי עם הקדשה אישית וממותגת וכן הלאה. אחד מהטרנדים הבולטים כיום הן מזכרות יודאיקה או תשמישי קדושה כמו: חנוכיות, כוסות קידוש וכד', שיש להם ערך מוסף עם מסורת יהודית.

העובדים יעריכו וישמחו לקבל מתנות בסגנון זה, בעיקר כשהן מעוצבות או נושאות הקדשה אישית. בחפצים מסוימים כאלו ניתן להטביע את לוגו החברה ואם לא – תמיד ניתן למתג על גבי האריזה.

 

מוצרי פרסום ממותגים ללקוחות

ב-2020 מושם דגש רב על מוצרי הקד"מ ללקוחות. בראש ובראשונה בוחרים במוצרים ידידותיים לסביבה ובמוצרים שימושיים. גם גאדג'טים או מוצרים טכנולוגיים תופסים תאוצה. לקוחות רבים אוהבים לקבל מוצרי טקסטיל כמו כובעים וחולצות.

הלקוחות מביעים שביעות רצון והעסקים ממתגים ומפרסמים. בשנים האחרונות התקציב של בתי עסק רבים עבור מוצרים אלו גדל. ככל שבית העסק ישקיע יותר באיכות המוצר, באסתטיקה שלו ובעיצוב, הלקוח יהיה מרוצה יותר והמכירות יגדלו.

חשוב למתג ולהשקיע גם באריזה מקורית שמשקפת את אופי העסק. בנוסף, מיתוג מוצרים עבור ילדי הלקוחות הוא טרנד מוביל. הלקוחות מגיעים לבית העסק ומקבלים מתנה ממותגת ויצירתית עבור הילדים שלהם ויוצאים מרוצים.

בטכנולוגיה הקיימת ב-2020 ניתן לעשות שימוש אף ב- QR, קוד אותו סורקים באמצעות אפליקציה שמורידים לטלפון החכם. הפרסום מוביל את הלקוחות לסרוק את הקוד על מנת לקבל שי ממותג, קופונים, הנחות או הטבות, ובינתיים הם מדפדפים גם באתר שלכם עד שמגיעים לקבלת ההטבה. זהו שיווק דיגיטלי מאוד פופולרי וחדשני.

 

ההצלחה שלכם והרווח של הלקוחות

ככל שתשקיעו במתנות ממותגות ותתאימו אותן לקונספט של בית העסק, וככל שתשקיעו במקוריות, בעיצוב ותענו לצרכי הלקוחות בטרנדים חמים ומיוחדים – כך תפיקו תוצאות טובות יותר.

כך תוכלו לקדם את העסק באופן משמעותי הן מבחינת התדמית שלו והן מבחינת המכירות. היצמדו לטרנדים חדשניים ויצירתיים, בדקו אילו מתנות מתאימות לקהל היעד שלכם מבחינת גיל, מגדר ומגזר, והפיקו את הרווחים.

 

נרות יפים בחנוכיה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש על המדרגות
ביטוח
מהו ביטוח אובדן כושר עבודה

אובדן כושר עבודה הוא דבר מצער ששיכול לקרות לכל אחד. בין אם זה בעקבות מחלה, פציעה, תאונה ועוד, כולנו יכולים להגיע למצב שבו נמנעת מאתנו היכולת לעבוד בעל כורחנו. בדיוק

משאית גדולה
הכל לבית
נכנסים למשרד חדש? דברו עם גיא הובלות

על מנת לשמור על הציוד הרב והיקר של המשרד, חשוב לשכור חברת הובלות מובילה בתחומה. על כן, אם אתם זקוקים לשירות הובלות למשרד החדש – חברת גיא הובלות כאן בשבילכם.