איך מתבצעת הובלה בבניין רב קומות?

מעבר דירה לרב קומות מצריך שימוש במנופים שמאפשרים גישה ישירה לדירה. ביצוע ההובלה מחייב תיאום ותכנון. מאמר זה יתייחס לכל אלה שעוברים לגור בשחקים. 

 

עידן חדש

מדינת ישראל נחשבת לצפופה יחסית ומציאות זאת משמעותית יותר במטרופולין של תל אביב ובמרכז המדינה. אחת הדרכים להתמודד עם מצב זה היא באמצעות הקמת יותר ויותר רבי קומות ששינו את קו הרקיע של ערים רבות. בניינים של 3-4 קומות כבר לא נבנים ואת מקומם מחליפים רבי קומות של 12, 16, ואפילו 40 קומות.

לצד מגדלי המגורים, בישראל מוקמים יותר ויותר גורדי שחקים המאכלסים משרדים עסקיים. אין ספק שמגורים או עבודה בגבהים שכאלה הם חוויה עבור הדיירים או העובדים ואתגר עבור חברת ההובלה שצריכה לשנע את הריהוט והציוד המשרדי לשחקים. החדשות הטובות הן כי יותר ויותר מובילים נדרשים להתמקצע בסוג כזה של הובלה.

 

עזרים טכניים

העברת תכולה של דירה או משרד לקומה גבוהה מחייבת התנהלות שונה. לעיתים רחוקות לבניין תהיה מעלית שירות גדולה שתאפשר להעביר את כל הציוד דרכה. ברוב המקרים, כאשר מדובר על הובלה גדולה יהיה צורך לעשות שימוש במנופים או במות הרמה באמצעותם תועבר התכולה ישר לדירה או למשרד דרך המרפסת או גישות אחרות לנכס.

לכן, יש לבחור בשירות הובלות המנוסה במעברים לנכסים גבוהים ולוודא שיש לו את הציוד המתאים למימוש העבודה ואת הכיסוי הביטוחי המתאים. דרך אחת לאתר את החברה המתאימה היא להתייעץ עם דיירים ברבי קומות שהשתמשו בשירות דומה.

 

תכנון

הובלה גדולה לגובה מחייבת תכנון מוקדם שיכלול ביקור של צוות ההובלה בדירה ובבניין עצמו כדי לבחון, בין השאר, את  מיקום המנוף בעת שינוע הרהיטים והציוד. גובה הדירה או המשרד ומרחב הפעולה קובעים את גודלו וסוגו של המנוף. ככל שיעד ההובלה גבוה יותר הוא משפיע גם על רמת הסיכון של התהליך.

כמו כן יבדקו המעליות והיכולת שלהן לשנע חלק מהריהוט והציוד. יש לציין כי השימוש במנוף אמור לחסוך זמן אך לעיתים ניתן לבצע שינוע דרך המעלית והמנוף במקביל. הובלה לבניין משרדים כולל העברת ציוד וריהוט משרדי. לרבי קומות משרדיים, במיוחד לחדשים יותר, יש אפשרויות גישה מגוונות יותר ליעד, אותן יש לבחון בשלב התכנון.

 

המונה דופק

אחד המרכיבים של תמחור הובלה גדולה  הוא משך הזמן שלוקח לשנע את הריהוט או הציוד המשרדי. מובילים מנוסים עובדים ביעילות ובמהירות הנדרשת אך גם הם תלויים בקצב העבודה של המנופים.

לכן, ככל הניתן, עדיף שמועד ההובלה יהיה בשעות הבוקר ובמזג אוויר נוח יחסית. לא ביום חורפי גשום או עם רוחות חזקות. יש לציין כי השימוש במנוף אומנם מייקר את תהליך ההובלה אך הוא גם חוסך בזמן בגלל הגישה המהירה לדירה, דרכו.

הובלה גדולה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הכל לבית
ג'קוזי מתנפח וחימום תת רצפתי – ככה חיים היום

אורח החיים המודרני השתנה ללא הכר בזכות פיתוחים יוצאי דופן אשר מאפשרים לחמם את הבית במהירות וביעילות כמו גם ליהנות משירותים אשר נחשבו לעשירים בלבד, בעלות נמוכה משמעותית.   חימום

סלון
עיצוב
5 עיצובים של קמינים ייחודיים ל-2021

אמנם אנחנו עוד לפני החום הגדול של אוגוסט והחמסין של תחילת שנת הלימודים, אבל אף פעם לא מאוחר מדי לחשוב על חימום הבית בחורף, עם כוס שוקו או קערת מרק

עדשה ויד
בריאות
כיצד נבחר את רשת האופטיקה המושלמת עבורנו

כ-72% מהאנשים בישראל משתמשים במשקפיים או בעדשות מגע, מספר מרשים בהחלט לכל הדעות. אולם למרות תפוצתה הרחבה של תופעה זו, אנשים רבים אינם יודעים מה לחפש כאשר הם פונים לרשת