מה ההבדל במחיר בין חתונה בחורף לחתונה בקיץ?

רבים מהזוגות שעתידים להתחתן מתלבטים האם להתחתן בעונת הקיץ או האם לעשות זאת בעונת החורף, מתוך ניסיון להוזיל עד כמה שניתן את עלויות החתונה. ריכזנו עבורכם מידע בנושא ההבדלים במחירים בין חתונה בחורף לבין חתונה בקיץ.

 

אירוע חתונה

אירוע החתונה הוא האירוע המרגש ביותר. רבים מאיתנו מרשים לעצמנו "לקפוץ מעל הפופיק" לערב אחד ולפנק את עצמנו ואת האורחים כמו שהיינו רוצים. אחד המקומות שבהם ניתן לחסוך כסף (ומסתבר שדיי הרבה כסף) בשלב תכנון האירוע, הוא מועד החתונה. הסיבה לכך היא ברורה. פחות אנשים מעדיפים להתחתן בחורף מכיוון שתנאי מזג האוויר הם פחות נוחים, לא מתאפשר לחגוג במקומות פתוחים (כמו גני אירועים), ולכן אולמות אירועים וגני אירועים נשארים ללא לקוחות.

במקרה שכזה, אם תבחרו ללכת ולחגוג את החתונה שלכם בעונת החורף, המחירים ירדו באופן משמעותי – אולמות האירועים וגני האירועים מנסים להשלים את החורים שיש להם, ולכן הם מוזילים מחירים באופן משמעותי על מנת לנסות ולפתות את העתידים להתחתן. אם אתם תשכילו לנהל את זה בצורה נכונה – אתם יכולים לדאוג להוזיל את המחיר בעוד כמה מאות שקלים. כיצד? ריכזנו עבורכם כמה טיפים בנושא, שיסייעו לכם להגיע לחיסכון במחיר אולם האירועים.

 

חופה

חתונה בקיץ או בחורף?

ובכן, כשאתם בוחרים שאתם רוצים להוזיל עד כמה שניתן את עלויות החתונה, אחת האפשרויות הראשונות שעולות היא עונת האירוע. אם אין לכם בעיה להתחתן בחורף, אתם יכולים לאפשר לעצמכם חיסכון של אלפי שקלים, בעיקר במחיר המנה והשירות באולם. כל מה שקשור לאיפור כלות, תסרוקת כלה ושירותים שהמחירים שלהם זהים בכל השנה, לא תמצאו זול יותר. אולי בקצת.

כל שעליכם לעשות הוא לבחור את האולם / גן האירועים שבו אתם רוצים להתחתן, לבדוק מה המחיר שהם דורשים עבור חתונה בקיץ ולאחר מכן לשמוע מה המחיר שהם דורשים עבור חתונה בחורף. בדרך כלל ההבדל יהיה כמה אלפי שקלים בשלב הזה.

אם אתם יכולים "למשוך" את ההחלטה על עיתוי החתונה בחורף בעוד כמה ימים, תוכלו להרוויח הוזלה נוספת במחיר. מדוע? מכיוון שברוב האולמות ובגני האירועים בארץ, נשארים הרבה מאוד חורים בעונת החורף. אם אתם סוגרים איתם על מועד כמה חודשים מראש, המחיר יהיה נמוך מהמחיר שהם דורשים בקיץ – אך לא מספיק.

ככל שמתקרבים למועד החתונה שלכם (המתוכנן בחורף), אולמות האירועים וגני האירועים נמצאים בלחץ יותר גדול לסגור את כל החורים הללו ולהביא לכמה שיותר אירועים. בנקודה הזו המחירים יהיו יותר נמוכים מהמחירים שקיבלתם עד עתה. לכן אם אתם יכולים לחכות עם ההחלטה על התאריך אל מול אולם האירועים עוד כמה ימים – עשו זאת. ההחלטה הזו יכולה לחסוך לכם עוד כמה מאות שקלים, שאותם תוכלו להשקיע באטרקציות לאירוע, בפינוקים לאורחים או בכל דבר אחר. אז קדימה, למה אתם מחכים? בחרו אולם אירועים וצאו לדרך!

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קוסם מומלץ לבר מצווה
אירועים
הפעלה מומלצת לבר מצווה

חגיגת בר מצווה היא טקס המעבר לבגרות ביהדות. בישראל טקס זה מורכב בדרך כלל משני חלקים: קריאת התורה בבית הכנסת שנעשית בבוקר, וחגיגות באולם אירועים שמתקיימות בדרך כלל בלילה. הפעלות,