הדברים שחייבים לדעת כאשר פותחים טיקטוק

האפליקציה טיקטוק פרצה לתודעה לפני כמה שנים ומאז מפתיעה כל פעם מחדש בכמות המנויים, הצפיות, והמשתמשים. לא הרבה יודעים, אך כיום הרבה מבוגרים נמצאים בטיקטוק ולא רק צעירים כמו שיה פעם. העולם בכלל והרשתות החברתיות בפרט כבר התקדמו והתוכן שאנשים רוצים צריך יותר להתאים לקדמה, וכיום רוב המשתמשים רוצים תוכן מהיר, עם תמונות או סרטון, וללא הרבה מילים לקרוא.

 

מה מבדיל את הטיקטוק משאר הרשתות החברתיות?

האפליקציה טיקטוק היא הראשונה שמתבססת כולה על סרטונים. רוב הסרטונים הם קצרים מאוד, סרטונים של כמה שניות בודדות, והסרטונים הכי ארוכים הם באיזור ה3 דקות. וזהו בעצם סוד הקסם שלה. בעולם המהיר של היום, לאנשים אין כוח לקרוא ולהתעמק והם רוצים לצרוך את המידע באופן מהיר וזמין. אם פעם רציתם לקבל המלצות על אזור לטיול וקראתם עליו במשך כמה דקות, היום תוכלו לכתוב אותו בחיפוש בתוך אפליקציית טיקטוק ולראות מספר סרטונים קצרים על אותו אזור וככה להבין הרבה יותר טוב מה יש בו ולקראת מה אתם הולכים.

 

מה צריך לדעת שפותחים טיקטוק לראשונה?

האפליקציה טיקטוק, כמו הרבה רשתות חברתיות אחרות, לומדת את המשתמש ומבינה עליו הרבה דברים עקב הפעלות שהוא עושה. למשל לפי הסרטונים שהוא צופה בהם, לפי הסרטונים שהוא מעביר מהר ולא צופה בהם, לפי החיפושים שלו, ולפי חשבונות שהוא עוקב אחריהם. ולכן כשפותחים טיקטוק ניתן אומנם לבחור בהרשמה אלו תכנים מעניינים אותכם, אך האפליקציה כבר עושה את הפעולות שלה ולומדת אתכם, ולכן מומלץ לבחור מראש אלו תכנים מעניינים אותכם וככה האפליקציה לא תציע לכם תכנים אחרים.

 

ממה כדאי להימנע כשפותחים טיקטוק

האפליקציה לומדת את המשתמש ומציעה לו לצפות בסרטון קצר בנושאים אותם היא חושבת שהוא מתעניין, אך כמובן שהיא לא מכירה את המשתמש ברמה גבוהה, והיא גם תציע לו לראות דברים אחרים שהיו להם הרבה צפיות או תגובות, ולכן מומלץ להימנע מלצפות בדברים שלא מעניינים אותכם וגורמים לכן לבזבוז זמן בטיקטוק. המטרה של האפליקציה היא כמובן להשאיר את המשתמש פעיל כמה שיותר זמן, ולכן היא תנסה לגרום לו להישאר ותמשוך אותו על ידי תכנים מסקרנים שהרבה אנשים אוהבים לצפות בהם.

 

לסיכום – מה חייבים לדעת כשפותחים טיקטוק?

חייבים לדעת שהמטרה של האפליקציה היא להשאיר את המשתמש כמה שיותר זמן בפנים ועל ידי כך לנסות למכור לעסקים מודעות פרסום ולהרוויח מכך. כמובן שיש בה גם הרבה ערך למשתמש ואפשר ללמוד מהתכנים הרבה מאוד, רוב התכנים והפרופילים של יוצרי התוכן הם מעניינים ובעלי ערך רב למשתמש, אך כמובן שיש גם תכנים שפחות עם ערך ויותר גורמים לאנשים לבזבז את זמנם בסרטונים מטופשים שלא מקדמים אותם לכלום. נסו לעקוב אחרי תכנים שמביאים לכם ערך, והשתדלו להגביל כל פעם את השימוש בזמן מוגדר.

טיק טוק

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שלטים מעוצבים לדירה
עיצוב
5  יתרונות של שלטים מעוצבים לדירה

חלק מעיצוב הבית הוא התקנת שלט לשער או לדלת הבית על מנת שהמבקרים ידעו שהגיעו למקום הנכון. השלטים מגיעים בסגנונות עיצוב מגוונים הניתנים לבחירה על פי טעם אישי ותפקידם הוא

מתנה לאישה
מתנות
איך לשמור על יצירתיות בבחירת מתנה לאישה

גברים ונשים בכל הגילאים ובכל המצבים בחיים מתמודדים עם שאלת השאלות והיא – מה קונים לאישה? איך נבחר מתנה יצירתית שלא תהיה בנאלית ותהיה מושלמת עבור האישה המיועדת. בין אם

חוויה מינית מספקת
למבוגרים
איך להעמיד לגבר שלך בצורה טבעית?

חוויה מינית מספקת, מבוססת על זיקפה חזקה וממושכת. בעוד שויאגרה היא תרופה מוכרת עם מרשם לבעיות זיקפה, ישנן חלופות יעילות אחרות הזמינות בשוק. במאמר זה, נחקור פתרונות טבעיים כמו התרופות