הגוף שלי זה המקדש הפרטי שלי

במידה ועברתם הליך רפואי אשר השתבש וכתוצאה ממנו נגרם לכם נזק אשר שיבש את איכות החיים וגרם לנזק תמידי או זמני, אתם זכאים לקבלת פיצוי. כיצד מגישים תביעת רשלנות רפואית? עורכי הדין של משרד פייל ושות', אשר מתמחים בתחום נזקי הגוף מסבירים.

רשלנות רפואית – באילו מקרים ניתן לתבוע?

נזקי גוף הם נזקים אשר נגרמים כתוצאה מהליך רפואי אשר בוצע מתוך רשלנות של הצוות המטפל, כמו גם המוסד בו בוצע ההליך. למעשה, מדי שנה מוגשים אלפי תביעות בגין נזקי גוף לבתי המשפט אשר נדרשים לקבוע האם אכן בוצעה רשלנות רפואית, ובאם כן – מהו גובה הפיצוי הנדרש. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בתביעות מורכבות מאוד להוכחה, וזאת לאור העובדה כי לרוב מתמודד התובע מול גופים רבי עוצמה אשר יעשו הכול בכדי לגרום לכך שההליך המשפטי יסתיים במהירות האפשרית, ובמינימום של נזק. יתרה מכך, לאור העובדה כי יש להגיש תביעת רשלנות רפואית אשר אליה מצורפת חוות דעת רפואית, אנו עדים לכך שקיים "קשר שתיקה" בין רופאים עמיתים אשר אינם רוצים לדווח אותו עמיתים אשר לכאורה ביצעו בזמן ההליך רשלנות. על כן, מדובר בהליך מורכב ביותר אשר דורש התמקצעות, ידע כמו גם לא מעט סבלנות, וזאת לאור העובדה כי הליכים מסוג זה עלולים להתדיין שנים רבות בבתי המשפט.

כיצד מגישים תביעת רשלנות רפואית?

במידה ואתם חשים כי נגרם לכם נזק זמני או תמידי כתוצאה מרשלנות רפואית, הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לפנות למשרד עורכי דין אשר מתמחה בתחום ויכול להעניק לכם אינפורמציה ראשונית אשר תקבע האם אכן אתם זכאים להגשת התביעה, כמו גם מהו גובה הפיצוי אותו תוכלו לקבל, במידה ואכן יוכח בבית המשפט כי נגרם לכם נזק. בנוסף, בתום הייעוץ תתבקשו להעביר מסמכים רפואיים מהמוסד בו טופלתם, וזאת על מנת לבסס ראיות אשר יוגשו במהלך התביעה. נדבך נוסף ומשמעותי ביותר לצורך הצלחת התביעה היא פנייה למוסד הביטוח הלאומי ובקשה להגיע לוועדה רפואית אשר תקבע אחוזי נכות, כמו גם התייעצות עם רופא מומחה אשר עוסק באותו תחום בו טופלתם – וזאת לצורך קבלת חוות דעת רפואית. בתום ביצוע ההליכים הללו, תוגש תביעה לבית המשפט, כאשר כיום חשוב לזכור כי בתי המשפט סובלים מעומס משמעותי ביותר ועל כן ההליך המשפטי עלול לקחת לא מעט זמן.

נזקי גוף – מהו גובה הפיצוי?

תביעות של נזקי גוף הן כאמור תביעות נפוצות אשר בגינן ניתן לקבל סכומים לא מבוטלים של אלפי שקלים, ולעיתים מיליונים. על כן, אם אתם סבורים כי נגרם לכם נזק אנו מזמינים אתכם לפנות עוד היום לאתר https://www.df-law.co.il לצורך קבלת ייעוץ ראשוני משפטי מצוות המומחים של משרד פייל ושות'.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סקוץ
הכל לבית
3 טיפים מקצועיים לניקיון דירות בכלום זמן

הזמן בו משקיעים בניקוי שוטף של הדירה הוא בהתאם למספר החדרים והתכולה של הדירה והאם מדובר על ניקיון יסודי או חלקי. קבלו 3 טיפים מקצועיים לניקיון דירות בכלום זמן.  

ספרי ילדים
כללי
אמנות האיור בספרי ילדים

אם יצא לכם לקרוא לאחרונה ספרי ילדים, כנראה שמתם לב לכך שיש שוני בין האיורים השונים שמופיעים בהם. בתור הורים לילד סקרן שקורא שוב ושוב את אותם ספרים מידי יום,