האתרים החמים לסטודנטים

לימודים אקדמיים הם אחד האתגרים הכי גדולים שעומדים בפניו של כל ישראלי. כדי להתמודד איתם בהצלחה, יש כמה דברים שכדאי לעשות. אחד מהם הוא פשוט להכיר אתרים שיכולים לסייע לכם בהתמודדות עם הקשיים שאתם הולכים לפגוש במהלך הלימודים שלכם. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כמה אתרים שיעזרו לכם לצלוח את התקופה הקשה הזו בצורה טובה. 

 

אתר המחשבונים

בתור סטודנטים, במיוחד אם אתם לומדים קורסים מתמטיים אתם הולכים לבצע הרבה מאוד חישובים. כדי שהחישובים הללו לא ייקחו לכם יותר מידי זמן, אפשר פשוט להיכנס אל 360c. באתר הזה תוכלו למצוא מגוון מחשבונים, כמו מחשבון אחוזים, מחשבוני המרות שונות, ובקיצור כל מה שאתם צריכים על מנת לבצע חישובים מורכבים בצורה מאוד מהירה ובלי לבצע טעות אחת.

אתר מחשבון

DESMOS

בהמשך לאתר הקודם, גם לאתר הזה יכולה להיות משמעות גדולה עבור מי שלומדים מקצועות מדעיים. פונקציות הם אובייקט המחקר המרכזי באותן קורסים, ומה שיכול מאוד לעזור לנו לחקור פונקציה הוא קודם כל לראות כיצד היא נראית. באתר הזה כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להכניס את כלל ההעתקה של הפונקציה, ומהר מאוד היא תופיע על המסך לפניכם בצורה מדויקת.

 

ויקיפדיה

את האנציקלופדיה של האינטרנט אין באמת צורך להציג, אולם דווקא בתור סטודנטים חשוב  לדעת שיכולה להיות לה רלוונטיות עוד יותר גדולה. המידע בויקיפדיה לא תמיד מהימן, במיוחד אם הולכים על הסטנדרט האקדמי, אולם ברשימת המקורות שמופיעה בסופו של כל ערך אתם יכולים למצוא אוצרות של ממש. כל רשימה ביבליוגרפית שאתם מכינים תוכל להיות עשירה יותר.

 

כותר

כותר הוא אתר שיכול לחסוך לכם לא מעט כסף. באתר הזה ישנו ריכוז גדול מאוד של ספרי לימוד ומחקר, כולם סרוקים בתצורה נוחה לקריאה. אז לפני שאתם רצים לקנות ספר מסוים שאתם צריכים עבור הלימודים שלכם, כדאי לבדוק קודם כל האם הוא מופיע בכותר. במקרה הצורך גם תוכלו להדפיס מהאתר את העמודים הרלוונטיים במקום לקנות את הספר כולו.

 

SYMBOLAB

האתר האחרון שעליו נדבר נועד דווקא לסטודנטים שלומדים מקצועות כמו מתמטיקה, מדעי המחשב או פיזיקה. באתר הזה ניתן לבצע חישובים מורכבים, כמו חישובי מטריצות, וקטורים, גבולות ואינטגרלים. השימוש באתר הוא חינמי, אולם אם תרצו לראות את הדרך שמובילה אתכם לכל תוצאה תאלצו לשלם עבור מנוי לאתר. מהניסיון שלנו, התשלום הזה בהחלט שווה את מה שתקבלו.

 

לסיכום

כדי לצלוח את הלימודים האקדמיים בצורה טובה, כדאי להכיר כל מיני כלים שיכולים לעזור לנו. בין הכלים הללו אפשר למנות מספר אתרים ברשת שמכילים מחשבונים או אמצעים שיכולים לסייע לסטודנטים. אתר המחשבונים יסייע לכם בביצוע של חישובים מורכבים, ואילו באתר כותר תוכלו למצוא מגוון רחב של ספרי לימוד, מה שיעזור לכם לחסוך כסף ולא לקנות לשווא את אותם ספרים.

תלמידים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עדשה ויד
בריאות
כיצד נבחר את רשת האופטיקה המושלמת עבורנו

כ-72% מהאנשים בישראל משתמשים במשקפיים או בעדשות מגע, מספר מרשים בהחלט לכל הדעות. אולם למרות תפוצתה הרחבה של תופעה זו, אנשים רבים אינם יודעים מה לחפש כאשר הם פונים לרשת

הצגות ילדים
כללי
7 סיבות לקחת את הילדים להצגה

החוויה התרבותית, זמן האיכות עם ההורים, התוכן והאינטראקציה החברתית הן רק חלק מהסיבות לקחת את הילדים להצגה שווה. מחפשים מה לעשות עם המשפחה המורחבת? הנה כל הנימוקים למה כדאי לכם

מכונת ניסור
בעלי מקצוע
5  דברים שכלולים במחיר של ניסור בטון

החלטתם לשפץ את הבית או לעבור דירה? ייתכן ותזדקקו לשירותי ניסור בטון כדי לנצל את החלל באופן יעיל. המאמר יפרט 5 דברים שכלולים במחיר הניסור.   1 – שירות אדיב

מיחזור משכנתא ראשית
כללי
מיחזור משכנתא – האם זה באמת משתלם?

כל מי שיש לו משכנתא יודע לומר שזו ההוצאה הכי מרגיזה שלו בחודש. במהלך השנים אנחנו אומנם מתרגלים לשלם את המשכנתא על הדירה שבה אנחנו גרים או על הנכס שקניתם