האם חברות גדולות משתמשות במדבקות שם לעובדים?

רבים מכם שהגיעו למאמר זה יכולים להסתכל על הכותרת ולצחוק ולגחך. נשמע כמו דבר מופרך, שחברות וארגונים גדולים ישתמשו בכלי כל כך בסיסי כמו מדבקת שם. זה אולי מצחיק, אבל רחוק מהמציאות. דווקא בארגונים ובחברות גדולות, מדבקות שם נמנות בין אמצעי התשתית של החברה בכל הנוגע לרווחת העובד. נשמע מבלבל, אבל כל התשובות מיד יופיעו.

 

יודעים מי אתה

לא משנה מתי ואיך, זה תמיד נחמד שיודעים מי אתה. דמיינו לכם שאתם מגיעים לאירוע של החברה שלכם ומחכה לכם שי עם שמכם. איזה נחמד, לא? עכשיו תארו לכם שיש סדנאות שהחברה שולחת את העובדים אליהן או אירועים חוצי סניפים. מדבקות שם מוזמנות מראש הן הדרך של הארגון להגיד "אנחנו מכירים אותך וחשוב לנו שתכיר גם את האחרים". מדבקת שם היא תג הזיהוי הבסיסי ביותר לתקשורת פנים ארגונית.

 

מותאם לתקופה הנוכחית

משבר הקורונה הביא להפיכה ושינוי התפיסה הארגונית במוסדות הגדולים ובמשרדי ההייטק. עד היום, עובדים ממשיכים לעבוד במשרד במתכונת מצומצמת, וזה נובע בחלקו מההבנה שאפשר לשלב בית ועבודה במיוחד במשרות עם שעות תובעניות. אך מה קורה כשמגיעים למשרד? או כששולחים קבוצות עובדים באקראי לאירועי גיבוש? מדבקות שם מותאמות אירוע וסיטואציה מאפשרות לעובדים לשמר את התקשורת ביניהם ולשפר ולחזק את ההיכרות בניהם. מדובר בחיזוק התקשורת הפנים – ארגונית, גם מבלי להרים אירועי ענק מרובי משתתפים.

 

תחרויות והאקתונים

האקתון הוא שם כללי למרתון של סיעור מוחות שמנסה לתקל בעיה מסוימת. הבעיה לא חייבת להיות קשורה לתכנות או הייטק ככלל, אלא למציאת פתרון מתוחכם לבעיה. דווקא באירועים אלו אחד הדברים החשובים ביותר הוא תג השם. בלי תג השם, כל תהליכי סיעור המוחות, תהליך החשיבה ובניית דינמיקה קבוצתית בזמן קצר יאלצו לחכות עד שכולם יצליחו להבין מי זה מי.

 

המטבחון

אחד מאזורי ההתגודדות המרכזיים של הארגון, הידע בשמו השני "אזור חוסר עשייה". בגלל ריבוי האנשים במשרד והנטייה הרווחת כיום שלכל אחד יש את הספל והצלחת שלו, מדבקות שם מאפשרות לייצר מערכת תיוג וסידור מהירה ונוחה כשלכל אחד יש סימון ייחודי לפריטי האוכל שלו. כן מדבקות שם הם עמידות למדיח וגם למיקרוגל, כל עוד עוקבים אחרי הוראות ההדבקה.

 

מדבקות שם – לא מה שחשבתם

אז הנה; עוד ענף עצום, מאסיבי ומרובה משתתפים במשק הישראלי שנהנה ממדבקות שם. כדי להסביר, אנו חוזרים אחורה לאמרה אחת בסיסית: "המגבלה על השימוש בפריט זה היא גבול הדמיון של המשתמש". מדבקות שם הן כלי לשיפור תקשורת, זירוז תהליכים, מקדמות דינמיקה וסינרגיה ובשורה התחתונה – מגבירות את תפוקת הארגון. המשאב החשוב ביותר בכל ארגון הוא העובד, וכשהוא נהנה מכבוד, הכרה, זהות ברורה והערכה – תנופת הארגון היא בלתי ניתנת לחישוב.

מדבקות לעובדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פאזלים - כמה חלקים לאיזה גיל
כללי
פאזלים – כמה חלקים לאיזה גיל?

פאזלים הם כבר מזמן בילוי פופולרי עבור אנשים בכל הגילאים. לא רק שהם פעילות מהנה ומרתקת, אלא שהם גם מציעים יתרונות קוגניטיביים והתפתחותיים רבים. כשמדובר בבחירת פאזל, גורם חשוב אחד

איך לבחור אוכל איכותי לכלב שלך
חיות ומזון
איך לבחור אוכל איכותי לכלב שלך?

אין דבר שחשוב לנו יותר מאשר החברים הטובים ביותר שלנו. הם כלכך שמחים שחזרנו הביתה, כלכך מאושרים שאנחנו יוצאים איתם לטיולים והכי מאושרים? כשאנחנו מביאים להם אוכל. אחד הדברים שאנחנו

אנשי משפט
עריכת דין
האם כל שגיאה של רופא נחשבת כרשלנות רפואית

רשלנות רפואית הינה עניין מורכב שדורש ירידה לפרטים הקטנים ביותר. בגלל שאנחנו יודעים שמדובר בעניין מורכב שכזה, היה חשוב לנו לבדוק באופן מעמיק האם כל שגיאה שרופא מבצע צפויה להיחשב

סמל רפואי
מחקרים
מיתוסים על מחלות מין

מחלות מין הוא צירוף מילים שמפחיד כל גבר וכל אישה בכל גיל. מחלות מין עשויות להביא להדרדרות משמעותית במצב הגופני של האדם, ובמקרים מסוימים גם להביא להדבקה של הגורם המעורב