האם אוכל לחתולים צריך הכשר?

לאחרונה גילינו שיש שקיות אוכל לחתולים ושימורים שמכילים רכיבים שאינם כשרים. הדבר גרם לנו לתהות האם בעלי חתולים ששומרים כשרות מודעים למצב זה? ואם כן – האם הם צריכים לבחור לחתול שלהם אוכל כשר? יצאנו לבדוק אנשים שמבינים עניין בתחום וביררנו אתם האם אוכל לחתולים צריך הכשר. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו כדי שנגלה יחד את התשובה לשאלה המסקרנת.

 

רקע – אילו רכיבים לא כשרים קיימים במאכלים לחתולים?

רגע לפני שנציג בפניכם את התשובה לשאלה שלשמה התכנסנו כאן היום, עליכם לדעת מה הם הרכיבים שנמצאים בתוך האוכל של החתולים שלכם. מבירור מעמיק שערכנו, התגלה לנו כי מדובר בשומן של חזיר ולעיתים גם חתיכות בשר. מדובר בכמות מזערית, אך היא קיימת והנוכחות שלה מביאה לכך שהאוכל לא יהיה כשר על פי הדת היהודית.

ראוי לציין כי מדובר בשקיות אוכל מסוימות ביותר והן לא ממלאות את כל מדפי חנויות החיות. שכן, יש חנויות שבוחרות שלא לייבא את האוכל הזה, כדי שלא להביא לחילול כשרות בבתים שונים. הדבר נובע מתוך הנחה שאנשים רבים לא מודעים לכך בכלל שיש רכיבים של חזיר בתוך אוכל לחתולים.

רקע - אילו רכיבים לא כשרים קיימים במאכלים לחתולים

אז אוכל לחתולים צריך לקבל הכשר?

תראו, אוכל לחתולים לא צריך לקבל הכשר. נכון להיום אין פיקוח על מזונות לבעלי חיים מסיבה אחת ברורה: מדובר בבזבוז זמן. האוכל מיועד לחיות ולא לנו בני האדם. יש מי שטוענים שאוכל לחתולים צריך לקבל הכשר כדי שניתן יהיה לדעת אם הוא מכיל רכיבים לא כשרים. mhaim1.com

אחרים אומרים שפשוט צריך להכיר את המותגים המוכרים והמומלצים כמו למשל פריסקיז המוכר והאהוב. שכן, כך אפשר יהיה להמשיך לקנות את אותו מותג תוך ידיעה כי הוא אינו מכיל רכיבים לא כשרים.

אז אוכל לחתולים צריך לקבל הכשר

רוצים להיות בטוחים שהאוכל של החתול שלכם כשר?

יש מי שאמרו שכשמדובר באוכל שמיועד לבעלי חיים – אפשר לתת להם אוכל שאינו כשר. ראוי לציין כי מדובר בדעה אחת בתוך ים של דעות. כך שאם אתם שומרי כשרות ואתם רוצים להיות בטוחים שהאוכל של החתול שלכם כשר, אתם יכולים לקרוא את רשימת הרכיבים שמאחור או להתייעץ בפורומים של דתיים.

 

איך תערכו בירור מקיף ומעמיק?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם עורכים בירור מעמיק ואיכותי, עליכם לפנות אל פורומים או קבוצות שיש בהן קהל דתי מכל הגוונים. הנה כמה פלטפורמות שיאפשרו לכם להגיע לקהל זה:

  • קבוצות פייסבוק של שומרי כשרות
  • קבוצות וואצאפ שכונתיות
  • פורומים של שו"ת עם רבנים

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאוכל לחתולים, נכון לרגע כתיבת מילים אלה, אינו צריך הכשר. כעת, יש בידיכם את כל הפרטים החשובים, כך שנותר לכם רק להחליט מה נכון עבורכם בשלב זה.

האם אוכל לחתולים צריך הכשר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיש ומטבח
לבית ולגינה
איך מתקנים ידיות למטבח שלב אחר שלב

רכשתם ידיות למטבח ואתם רוצים להתקין אותן? מעוניינים לבצע התקנה נכונה תחזיק מעמד לכמה שיותר זמן? עיינו במאמר שלפניכם וקבלו את כל הטיפים הכי חשובים שיש בנושא הזה.   בחירת

איש מקצוע
כללי
חברות ממומלצות לביצוע בדיקות לקוח סמוי

מחפשים את החברה המומלצת ביותר לצורך ביצוע בדיקות לקוח סמוי אצלכם בעסק? הגעתם למקום הנכון. במדריך זה נציג את החברה המובילה בישראל אשר תספק לכם שירות מיומן אשר נעשה בשקיפות