דמי מחלה עקב נזקי גוף

אנשים רבים נפגעים כתוצאה מתאונות בבית ומחוצה לו ואינם מגיעים לעבודה בעקבות הפגיעות. היעדרות מהעבודה בשל מחלה או פגיעה המאושרת על ידי רופא מזכה את העובדים בדמי מחלה. המאמר יפרט על דמי מחלה עקב נזקי גוף.

 

כיצד משולמים לעובד דמי מחלה?

כל שכיר זכאי לקבל דמי מחלה מהמעסיק שלו על היעדרות מהעבודה עקב מחלה כאשר במקומות העבודה לא מקבלים שכר על ההיעדרות ביום הראשון, ביומיים הבאים מקבלים 50% מהשכר ורק מהיום הרביעי מקבלים 100%. יחד עם זאת, הזכאות היא לימי מחלה אותם צוברים 18-90 יום בשנה.

גם עצמאי יכול לקבל דמי מחלה על היעדרות מ-3 ימים ויותר עקב מחלה או פגיעה עם נזקי גוף מהביטוח הלאומי ובתנאי שהביא אישור מרופא ועדיין אינו בגיל הפרישה. דמי המחלה הניתנים לעצמאי הם לאורך 12 חודשים. הבעיה מתחילה כשמכסת ימי המחלה נגמרת. כיצד ממשיכים להתפרנס ואת מי ניתן לתבוע? למידע נוסף בקרו באתר של פייפר כהן משרד עורכי דין.

 

מהם נזקי גוף שניתן לתבוע לאחר קבלת דמי מחלה?

על מנת שלא תישארו ללא משכורת, תצטרכו כבר לאחר הפגיעה להגיש תביעה נגד הגורם שגרם לכם לנזקי גוף. הפיצוי שתקבלו אינו סותר את קבלת דמי המחלה וגם לא בא על חשבונם. מדובר על פיצוי שיעניק לכם בטחון כלכלי בהמשך. מעבר לכך, לנפגעי נזקי גוף יש זכות מלאה לממש את הזכויות שלהם. למשל אנשים שנפגעים בתאונת עבודה, בתאונת דרכים, במקום ציבורי, בבית ועקב רשלנות ואינם יכולים לתפקד יקבלו פיצוי על הפגיעות הפיזיות והנפשיות שלהם.

 

מה צריך לעשות לפני שמגישים תביעת נזקי גוף?

הירידה בכושר ההשתכרות ומימוש כל ימי המחלה מותירים את הנפגעים ללא יכולת להתפרנס. ניתן לפנות לביטוח הלאומי אך הפיצוי שניתן הוא מינימלי ולכן עדיף לתבוע את הגורם לרשלנות. בנוסף, הטיפולים הרפואיים אינם מסתיימים כל כך מהר ויש להיות במעקב של רופאים מומחים ולקבל תרופות וכן הלאה.

כל אלו מעידים על נזקים ולכן חשוב לשמור כל מסמך ומסמך, הפניות, צילומים, בדיקות ועוד ולפנות לסיוע משפטי. אם מדובר על תאונת דרכים יש גם לקבל אישור מהמשטרה על כך.

 

איסוף עדויות

ברגע הפגיעה יש לצלם אותה ואת הגורם לה. למשל, אם מועדים ברחוב ונפגעים בצורה משמעותית חשוב לתעד את מקום האירוע, המחדל שגרם למעידה, הפגיעות הפיזיות ולאסוף עדויות מאנשים שנכחו במקום האירוע. את התביעה מגישים נגד הרשות המקומית האחראית על מקומות ציבוריים ושטחים משותפים.

כל החומר הראייתי נאסף על מנת להוכיח שגורם הפגיעה גרם לנזק ולא גורם אחר. בנוסף, מייד לאחר הפגיעה יש לקבל סיוע רפואי ולקבל מסמך המתעד את המקרה והטיפול הראשוני. לסיכום, כל אלו יוכיחו את הפגיעה על מנת לקבל דמי מחלה ולהגיש תביעה על נזקי גוף.

פציעות גוף

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אירועי חברה מגבשים
אירועים
4 רעיונות לאירועי חברה מגבשים

אירוע חברה חיוניים למורל ולמצב הרוח של העובדים שלכם, לכן מומלץ להשקיע היטב בתכנון שלהם. אירוע חברה איכותי ומושקע יכול לתרום המון לגיבוש העובדים, דבר שללא ספק ישפר את פרודוקטיביות

לְהִתְגַרֵשׁ
עריכת דין
3 היתרונות של גישור לפני גירושין?

בני זוג שמחליטים להתגרש, שואפים להגיע יחד להסכמות שיאפשרו להם להיפרד על הצד הטוב ביותר. תרחיש שכזה בא לידי ביטוי במרבית המקרים בעת הסתייעות מצד גורם שלישי (מגשר מוסמך) שיבצע

אטרקציות ובידור
כך תשדרגו את אירועי הקייטנה שלכם

תחום הקייטנות תפס תאוצה בשנים האחרונות במדינתנו, והתחרות בתחום הינה רבה וגדולה. זו הסיבה שכיום דרושה ייחודיות על מנת להצליח ולהגשים את ייעוד בקייטנה. כיצד? כל זה במאמר הקרוב. עולם

איך למצוא חברת מטבחים ברמה גבוהה 
מטבחים
איך למצוא חברת מטבחים ברמה גבוהה 

חברת מטבחים – מה חשוב לדעת לפני שבוחרים היכן רוכשים מטבח לבית המטבח נחשב לרוב ללב הבית. זה המקום שבו מתאספות משפחות לבשל, ​​לאכול ולבלות יחד. ככזה, חשוב שיהיה מטבח