דוקרנים נגד יונים לא עוזרים?

אם נתקלתם בבעיה של יונים המפריעות לשגרת היום שלכם, בטח שמעתם על שיטת הדוקרנים. דוקרנים הם דרך למנוע מהיונים להיכנס לבתים, אך קולות מסוימים תוהים האם מדובר בפתרון טוב ויעיל. במאמר זה נסביר איך דוקרנים מונעים כניסת יונים ונבחן האם הם עושים את עבודתם כמו שצריך. 

 

כיצד עובדים דוקרנים נגד יונים?

דוקרנים נגד יונים היא דרך נוחה וקלה למנוע מיונים לפלוש לבתים ולמקומות פרטיים. אמנם, ממבט ראשוני בחירה בדוקרנים לא נראית הומנית, אך חשוב לדעת שזוהי שיטה בטוחה לגמרי שלא גורמת נזק כלל.

הדוקרנים נמצאים במקומות בהם היונים נוטות לקונן, ובאים להזהיר אותן לא להיכנס ולהתקרב לאזור. ברגע שהיונים מבחינות בדוקרנים הן לא מתקרבות אליהן ובכך לא נתקעות או נפגעות מהקצוות החדים. דוקרנים הם דרך מוכחת ויעילה להרחקת יונים, ובתים רבים בישראל כבר התקינו את הדוקרנים ונהנים מהתוצאות הנהדרות.

 

למה לבחור בדוקרנים?

דוקרנים הם לא השיטה היחידה למניעת כניסת יונים, אך כן מדובר בשיטה המועדפת על אנשים רבים. השיטה החלופית היא שיטת התקנת הרשת נגד יונים, מדובר בשיטה לא פחות יעילה אך גם לה חסרונות רבים. קודם כל, בבתים מסוימים לא מתאפשרת התקנת רשת. בנוסף, ההתקנה יכולה להיות מורכבת, שכן היא נעשית במקומות קטנים כמו פתחי כניסה. בנוסף, חשוב לזכור כי התקנת רשת עולה הרבה יותר מאשר הנחת דוקרנים, ועבור אנשים רבים מדובר בהשקעה שלא לצורך.

 

מה הדוקרנים המתאימים לי ביותר?

קיימים שני סוגי דוקרנים נפוצים – פלסטיק ונירוסטה. באופן גורף ההמלצה היא לבחור בדוקרני הנירוסטה, שכן הם עמידים ואיכותיים יותר. אם אתם לא בטוחים באיזה דוקרנים לבחור, ואם אתם לא יודעים אם דוקרנים בכלל יוכלו לפתור לכם את הבעיה, תמיד כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום הברחת היונים.

מבריח יונים יוכל להסביר לכם בצורה מקיפה את היתרונות והחסרונות של כל מוצר וכל שיטה, כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת ונכונה.

 

דוקרנים בטוח יעזרו לי?

קולות רבים אומרים כי דוקרנים הם אינם יעילים לחלוטין נגד יונים, וטענה זו פשוט אינה נכונה! מדובר בשיטה אשר פועלת בכל רחבי הארץ, ומומחים רבים ממליצים עליה. כאמור דוקרנים הם לא הפתרון היחיד, וניתן למצוא דרכים אחרות להרחיק יונים, אך באופן חד משמעי מדובר בפתרון טוב עבור בעיית יונים.

 

מה המחיר של התקנת דוקרנים?

המחיר יכול להשתנות על פי גודל הדוקרנים הרצויים, מיקום ההתקנה וכמובן סוג הדוקרנים. דוקרני נירוסטה יקרים יותר מדוקרני פלסטיק, אך חשוב לדעת כי הם עמידים יותר. על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת פנו לחברת הרחקת יונים מקצועית אשר מספקת שירותי התקנת דוקרנים איכותיים נגד יונים. שימו לב כי המחיר כולל את ההתקנה ולכן אם ההתקנה דורשת מאמץ מוגבר כמו למשל התקנה בגובה, הדבר יתבטא במחיר.

דוקרנים נגד יונים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עלה
לבית ולגינה
אילו מוצרים צריך לגידול הידרופוני בבית?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים בשיטת ההידרופונית. הידרופוניקה היא שיטת גידול המאפשרת לגדל צמחים מנותקי מצע, ללא חיבור לקרקע. בשיטה זו הצמחים מקבלים את החומרים המזינים הנחוצים

מראות ראשית
לבית ולגינה
איך להשתמש במראות כדי להגדיל את הבית

מראות הם פריט חיוני בכל בית. לרוב משתמשים בהן בחדרי הלבשה וחדרי רחצה מסיבות פונקציונליות לחלוטין – כדי לראות איך אתם נראים לפני שאתם יוצאים מהבית, אבל מעצבי פנים כבר

טיפול מהפכני לאימפוטנציה
כללי
נעים להכיר – טיפול מהפכני באין אונות!

אימפוטנציה, המכונה גם הפרעות זיקפה (ED), היא בעיה בריאותית המשפיעה על מיליוני גברים ברחבי העולם. יכולה להיות לכך השפעה משמעותית על איכות החיים ומערכות היחסים. עם זאת, התקדמות במדע הרפואה

רמקול
מכשירי חשמל
איך לבחור מגבר כריזה שיתאים לבית ספר

בעסקים ומוסדות גדולים יש צורך להעביר מסרים והודעות לקהל בקול וזאת עושים באמצעות מערכת כריזה. אחת הטעויות שעושים לפעמים בבחירת מערכת כריזה היא התייחסות אך ורק ומגפון וזאת מתוך מחשבה