דוגמאות לפיצויים תאונת דרכים

אנשים אשר נפגעים בתאונות דרכים לעיתים מסתפקים רק בפנייה לחברת הביטוח ותביעתה במסגרת ביטוח חובה או במקרים מסוימים באם מחזיקים הם בפוליסה מתאימה, גם במסגרת ביטוח מקיף.

יכול להיות כי יהיה מדובר בהרבה כסף, אך בפועל, בתביעה אזרחית בבית משפט ניתן לפעמים להשיג סכומים הרבה יותר גדולים ומשמעותיים עד כדי מאות אלפי ואפילו מיליוני שקלים. הנה כמה דוגמאות לפיצויים תאונת דרכים.

 

תביעת פיצויים בגין תאונת דרכים

פיצויים מתאונת דרכים, כדי שיהיו גבוהים מאוד, צריכים להידרש מעבר להתמודדות מול חברת הביטוח במסגרת תביעה לקבלת פיצויים שתתרחש בבית המשפט. תביעה זאת צריכה לסבוב סביב האשמה כי אדם כלשהוא, או יכול להיות גם גוף גדול, אחראים לתאונה וכתוצאה מכך אחראים גם לנזק ולכול העלויות שהוא מביא עמו לאדם שנפגע בתאונה.

 

דוגמאות לחישוב פיצויים תאונת דרכים

אנשים אשר החליטו לתבוע בגין נזק שנגרם להם בתאונת דרכים שהתרחשה לא באשמתם אך ממה יצאו עם נזק חמור עברו בחינה על ידי בית המשפט של המצב שלהם על מנת לקבוע כמה הם מפסידים מהנזק שנגרם להם בתאונה בכול מיני אופנים והיבטים מעבר להוצאות נטו מהנזק כדוגמת טיפולים ותרופות.

 

יכולת השתכרות

תאונת דרכים חמורה יכולה להביא לכדי הפסקת עבודה של המעורבים בה כתוצאה מנכות כלשהיא או הליך החלמה שמונע מהם לעבוד. במסגרת קביעת גובה הפיצויים נלקח בחשבון גובה המשכורת שלהם ובעצם גם כמה הם הפסידו מכך שלא עבדו.

במקרים אלו השאיפה של עורך דין תאונות דרכים להצביע על משכורת גבוהה ככל האפשר שבעצם מפספס התובע, גם אם לדוגמא הוא עבד בשכר נמוך בתקופה שבה התרחשה התאונה.

 

עוגמת נפש ופיצוי נפשי

לא פחות חשוב מנזק גופני אשר ניתן לאמוד באחוזי נכות לדוגמא, תאונות דרכים גורמות גם לנזקים נפשיים אשר גם בגינם כמובן שצריך לפצות. במקרים באם נגרם נזק חמור בהתאם לכך גם עוגמת הנפש והמשך לכך, תהיה התחשבות כך בחישוב גובה הפיצויים וזאת יכול להיות מרכיב משמעותי בחישוב גובה הפיצוי. במיוחד אם ההתייחסות של הצד הפוגע המעורב בתאונה היה לא מכבד כך שהוא צריך עוד יותר לפצות על כך.

 

תביעות עם עורך דין תאונות דרכים

כדי באמת לקבל התחשבות בכול הדברים שתוארו ובכלל לגשת לתביעה בנושא פיצויים בגין תאונת דרכים שהייתם מעורבים בה, עליכם להתחיל קודם כול בליצור קשר עם עורך דין תאונות דרכים על מנת להבין מה הן בכלל האפשרויות שלכם לאחר התאונה ובהתאם לנזק שנגרם לכם.

יכול מאוד להיות שאתם יכולים לתבוע ולקבל הרבה כסף מהתביעה, הרבה מעבר למה שהייתם מקבלים רק מחברת הביטוח שלכם. כדאי לבדוק אופציה זאת ולא ליפול לפחד מבירוקרטיה!

עורך דין תעבורה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דרך קידום נכונה
seo
כתיבת תוכן לאתר

כתיבת תוכן לאתר היא פרמטר משמעותי ביותר, וזאת בשל העובדה כי לגולש הממוצע לוקח כ 5-10 שניות להחליט האם להישאר באתר או לא. כיצד זה משפיע על קידום האתר? להלן

בולדוג
חיות מחמד
למה חשוב לספר את הכלב שלכם לקראת הקיץ

מעבר לכך שמקלחת או תספורת לכלב עשויות לרענן את הכלב בקיץ, בכוחן גם להוביל לשיפור מהותי בנראותם, בריאות העור והפרווה. בהמשך לכך, תוכלו להיפטר גם מתופעות לא נעימות כמו ריחות