5 דברים שחייבים לפני שיוצאים לקמפינג

החלטתם לצאת לקמפינג?? איזה כיף!!

אז נכון שיש אולי חששות, זהו עדיין בילוי שווה, משפחתי ומהנה. לפני היציאה ישנם כמה דברים שצריך לחשוב עליהם לפני ולהכין מראש ואנחנו פה כדי לעזור.

 

היכן עושים את הקמפינג

בארץ היפה שלנו ישנם מספר אתרי קמפינג שכדאי לשקול אותם. שיטוט קצר באינטרנט ותוכלו לקרוא על כל המקומות המומלצים. חשוב שתבדקו לפני על המקום: מה הוא מציע? האם צריך לשלם? האם ישנה חנייה מסודרת? האם ישנם שירותים/ מקלחות ובאיזו רמה?

אחרי שבחרתם מקום ולפני שפתחתם את האוהל כדאי לסרוק את השטח ולפנות מהרצפה כל דבר שיכול להפריע לכם שאתם ישנים כמו למשל, סלעים, אבנים או קוצים.

 

צל רבותיי, צל!!

לא כל מקום מספק צל כנדרש וכדאי שיהיה לכם צל זמין. ישנם הרבה אפשרויות של צל שניתן "להביא" מהבית, כמו שמשיות, צלונים נמתחים ואפילו גזיבויים מתקפלים. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו, למשל, שמשייה ללא סטנד לא בהכרח תוכל להיתקע באדמה וכדי לפתוח צלונית צריך להיעזר בחפצים מוגבהים שמעגנים אותה, אז ככה שאנחנו ממליצים לעשות בדק בית על כל אפשרות ושכל אחד יבחר מה מתאים לו.

מבחינת מיקום הצל, ישנם כמה טיפים שאפשר לקחת בחשבון, למשל, זריחה. אם תתכננו מראש איפה אתם ממקמים את הצל ביחס לאוהל שלכם תוכלו לישון עוד כמה שעות בבוקר, לאחר הזריחה.

ניתן להיעזר גם בעצים כמובן, שגם הם עושים צל. אם יש בקרבת האוהל עצים, תרכיבו את האוהל כך שימוקם בצד המערבי של העץ וככה בבוקר יהיה לכם צל על האוהל.

 

אחרי שפתחתם את האוהל

אז עכשיו שהאוהל מורכב והכל מוכן לשינה עם שקי שינה/מזרנים, כריות, שמיכות וכל מה שצריך, תוודאו שהשטח מחוץ לאוהל מוכן לעשיית מנגל ושיש תאורה נאותה. בהרבה אתרי קמפינג ישנם מנורות אבל תמיד מומלץ להביא פנס או אפילו פנס ראש.

אתם צריכים שיהיה לכם מספיק מקום כדי לפתוח שולחנות מתקפלים או כסאות ולכן אל תשבו בצפיפות עם אוהלים סמוכים.

 

אוכל, קדימה אוכל!

אז כמו שאין עשן בלי אש ככה אין קמפינג בלי מנגל, וזה לא משנה אם אתם אוהבי בשר או טבעונים, על המנגל אפשר לעשות הכל!!

תתכננו מראש את הארוחות שלכם ותצטיידו בהתאם, כי לא תמיד יש אפשרות קירור וחבל לזרוק את האוכל שלא בישלתם בסוף. את מה שכן החלטתם להביא כדי לשמור בצידנית עם קרח ואף שווה לבדוק לפני אם יש מקררים באתר קמפינג שבחרתם בו. בנוסף, הרבה מקומות מציעים עמדות מיועדות למנגל ואף ציוד לבישול.

באתר לבית ולגן חוץ וקמפינג תוכלו למצוא את כל מה שתצטרכו לקמפינג שלכם. החל מכסאות ושולחנות מתקפלים ועד צידניות יעודיות לקמפניג ואף פתרונות לצל.

אז כל מה שנותר לנו הוא לאחל לכם שתהנו מהחוויה!

 

 

קומזיץ

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הזמנה וירטואלית
בעלי מקצוע
האם אפשר לבצע משלוח מהיום להיום?

בעלי עסקים רבים ואנשים פרטיים מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר שירות שיאפשר להם לבצע משלוחים מהירים שיצאו ביום מסוים ויגיעו לאחר כמה שעות בלבד אל היעד שלהם. צורך