6 דברים שלא ידעתם על ביטוח בניין משותף

ביטוח על המבנה המשותף שבו אתם גרים עשוי לחסוך לכם אלפי שקלים. מדובר במקרים שכיחים שעשויים לקרות מדי יום, ובהם אתם חשופים להוצאות אסטרונומיות ומיותרות שתעדיפו להימנע מהן. הכנו עבורכם מספר אנקדוטות שלא ידעתם על ביטוח הבניין המשותף.

ביטוח הבית המשותף

כולנו מכירים את ביטוח הדירה האישית שלנו. סביר להניח שכולנו מבוטחים בביטוח שכזה- בין אם בחברה כזו או אחרת. מדובר בביטוח שמכסה מקרים שבהם נגרם נזק כלשהו לדירה הפרטית שלכם או לחלק מהרכוש שלה. אם הדירה שבה אתם גרים נמצאת בבניין משותף של מספר דירות- עליכם לדאוג גם לביטוח הבית המשותף  שלכם. למעשה, מדובר בביטוח שיכסה אתכם במגוון רחב של מקרים שאתם חשופים אליהם מדי יום ביומו.

דיירים
תביעות בגין רשלנות כתוצאה מפגיעה של עובר אורח בשטח הבניין, עשויות להגיע לעשרות אלפי שקלים ולעיתים גם מאות אלפי שקלים. תארו לכם מצב שבו הזמנתם פיצה לדירה שלכם, ובמדרגות הקומה השנייה השליח החליק ונפצע בצורה רצינית. הוא החליק כתוצאה ממדרגה לקויה שהייתה בשטח הבניין. כעת אתם חשופים לתביעה בגין רשלנות שעשויה לעלות לכל אחד מהדיירים עשרות אלפי שקלים. ביטוח בית משותף היה דואג לכיסוי התביעה.

כיסוי על נזקים חיצוניים למבנה המשותף שבו אתם גרים- אפשרי אם תחליטו לעשות ביטוח בית משותף. מקרים שבהם יש פיצוץ בבלון הגז, פגיעה במבנה כתוצאה מאסונות טבע שונים, נזק למעלית, חוב לאחד מעובדי הקבלן שעובדים בבניין- כל אלה הם מצבים שהביטוח המשותף מכסה ודואג לכם.

תיקוני מים ותיקוני צנרת שדורשים עבודת נמלים מצד בעל המקצוע ועשויה לעלות לכם אלפי שקלים- גם כאן מכוסה על ידי חברת הביטוח. פיצוץ צינור משותף, עליית מפלס מי הביוב ועוד אלף ואחד מקרים שעשויים להתרחש מחר בבוקר.

ביטוח ועד הבית– בהנחה והועד ייתבע על ידי דיירי הבניין, הביטוח ידאג להגן על חברי הועד במידה והתביעה תהייה בגין רשלנותו באופן ישיר כפועלו כחבר ועד. גם כאן, מדובר בחיסכון עצום של אלפי שקלים בגין הוצאות משפטיות.

ביטוח בית משותף מכסה נזקים של פריצה והשחטה של המבנה המשותף. בהנחה והתרחשה פריצה או פגיעה מכוונת בכל אחד משטחי הבניין המשותף- גם כאן חברת הביטוח תדאג לכסות עבורכם את ההוצאות ולדאוג לתיקון המצב.

ביטוח בית משותף דואג לרכז עבורכם מספר פוליסות. ריכוז של מספר פוליסות ייחודיות לסוג הביטוח הזה: ביטוח צד ג', חבות של חברי הועד, חבות מעבידים ועוד. כך תוכלו להימנע מהתעסקות במספר ביטוחים ובכמות גדולות של פוליסות- הכול יהיה מרוכז תחת פוליסה אחת.

ביטוח הבניין המשותף שבו אתם גרים הינו הכרחי וחשוב, גם אם אתם מבטחים את הדירה האישית שלכם. עזרו לעצמכם להימנע מתשלום מיותר של אלפי שקלים.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בנק למשכנתאות
משכנתאות
האם ניתן לבחור בכל בנק בשביל לקחת משכנתא?

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער שעולה ברשתות החברתיות בנוגע לנטילת משכנתאות בבנקים השונים. שיח זה גרם לנו להבין כי עלינו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו שעסקו בנושאים בנקאיים

כמה עולה תרגום נוטריון לגרמנית?
כללי
כמה עולה תרגום נוטריון לגרמנית?

כשאנחנו נדרשים למסמכים אשר עוסקים בתרגום שמבוצע על ידי נוטריון, אחת השאלות הנפוצות ביותר היא לכמה העלות של אותם מסמכים יכולה להגיע. תרגום נוטריון הוא תרגום אשר חיוני למסמכים משפטיים

ריצוף בעיצוב מיוחד
הכל לבית
פרקט או ריצוף – מה עדיף לסלון הבית

לבית חדש לגמרי, או לצורך שיפוץ הסלון – הריצוף הוא אחת הבחירות החשובות והמשפיעות על נראות הסלון, על הקלות של תהליכי הניקוי ועל הנוחות. בחירת הריצוף משפיעה במידה ניכרת על

ספה ושולחן כתיבה
לבית ולגינה
הריהוט הדרוש בעת כניסה לדירה חדשה

עומדים לעבור לדירה חדשה? מתלבטים לגבי הרהיטים אותם תצטרכו לרכוש? להלן כמה טיפים חשובים אשר יעזרו לכם לעבור את התהליך בצורה הטובה ביותר. מעבר לדירה חדשה – מה חשוב לדעת