איפה קונים מחולל חמצן נייד?

השימוש במחולל חמצן משפר את איכות חייהם של חולים רבים הזקוקים לסיוע נשימתי. מחולל חמצן הוא מכשיר המסייע באספקת חמצן לגוף והוא מוכר כמכשיר לסיוע נשימתי. ניתן לרכוש אותו אצל חברות לאספקת מכשור רפואי. ריכזנו כאן מידע שיסייע לכם למצוא את מחולל החמצן שמתאים לכם.

 

איך מחולל חמצן נייד עובד?

מחולל חמצן נייד עובד על סוללות ליתיום וכך הוא לא מוגבל לאספקת חשמל סדירה. המכשיר קולט את האוויר בו הוא נמצא וכך הוא מסנן את החמצן החוצה אל גוף המטופל בהתאם לצורך שלו. יש מחוללי חמצן המזהים את נשימות המטופל והם משחררים חמצן רק בעת הצורך.

כך שאופי הזרימה משתנה בין מכשיר למכשיר. מחולל חמצן נייד נראה כמו קופסא או תיק ממנו משתלשל צינור חמצן דקיק אל גוף המטופל. המחולל מאפשר ניידות והוא ידוע כמשפר איכות חיים.

מחולל חמצן

מה חשוב לבדוק ברכישת מחולל חמצן נייד?

אתם מחפשים לרכוש מחולל חמצן לעצמכם ו לקרוב משפחתכם ואתם רוצים לדעת שאתם אכן מקבלים את התמורה הטובה ביותר. אז מה חשוב לבדוק ברכישת מחולל חמצן נייד?

 

עמידה בתקן

מחולל חמצן חייב לעמוד בתקנים מחמירים של משרד הבריאות האמריקאי והישראלי. מדובר במכשיר רפואי ומי שמחפש לרכוש מוצר זול באיכות נמוכה, זה לא המקום הנכון לחסוך בו. עם החיים לא משחקים.

 

איכות הסוללה

הסוללה המפעילה את מחולל החמצן חייבת להיות סוללה איכותית שלא תיהרס או תיגמר באמצע פעולה. חפשו מחולל חמצן בעל חיי סוללה ארוכים. מרבית מחוללי החמצן הניידים מופעלים על ידי סוללות ליתיום יוון. כמובן שניתן לחבר את מחולל החמצן אל שקע החשמל, אך אתם רוצים לבדוק שאתם לא תלויים באספקת החשמל ואתם יכולים להתנייד ללא הגבלה.

 

נפח המחולל

מכשיר המיועד לניוד ממקום למקום חייב להיות נוח, קטן וקומפקטי. בדקו שמשקל המחולל הוא לא כבד מידי ואתם יכולים לשאת אותו בקלות. חשוב לציין כי כל העת נערכים שינויים המייעלים את השימוש במחוללי חמצן נייד. ניתן למצוא מחוללי חמצן קטנים וקומפקטיים במשקל של פחות מ-2 קילוגרם.

 

כמות החמצן המופקת

לכל מחולל חמצן תפוקת חמצן אחרת. הממוצע נע בין 1,00 ל-1,400 מ"ל לדקה. כאשר הכמות משתנה בהתאם לאופי הזרימה (רציפה או במנות). כדאי לשאול את הרופא המטפל על איזה מחולל הוא ממליץ, מה כמות החמצן הנדרשת וכו'.

 

זרימת החמצן

מחוללי החמצן ניתנים לכוונון וכך המטופל עצמו יכול להחליט מה כמות החמצן שהמחולל יספק ומה יהיה אופי הזרימה. במרבית המקרים ההעדפה תהיה ברורה למכשיר המספק את זרימת החמצן בפולסים.

 

לסיכום

מחולל חמצן נייד מאפשר אספקת חמצן לגוף המטופל ללא תלות באספקת חשמל. כפי שסיכמנו, ישנן נקודות חשובות המסייעות בבחירת המחולל המתאים. שיהיה עם המון הצלחה.

מחולל חמצן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אלימות במשפחה - הגנה משפטית
עריכת דין
אלימות במשפחה – הגנה משפטית

אלימות במשפחה נחשבת לעבירה חמורה במשפט הישראלי, והיא יכולה לגרור ענישה משמעותית. אם נפלתם קורבן לתופעת האלימות במשפחה, או לחילופין, הואשמתם בגרימת האלימות – קראו כאן על האפשרויות המשפטיות העיקריות

תאילנדים מתפללים
כללי
פטאיה – עיר ללא הפסקה

לא יותר משעתיים נסיעה מהעיר בנגקוק נמצא יעד חופשה עם שלל אטרקציות לכל המשפחה, מסעדות, קניות, ספורט ימי ונופים יפים – העיר פטאיה השוכנת על חופה המזרחי של מפרץ תאילנד.