איפה אפשר להזמין כלוב אילוף לכלב במשלוח לבית?

אם הבאתם הביתה כלב חדש, ואתם רוצים לאלף אותו בעצמכם, אחד הדברים הכי חשובים שאתם צריכים הוא כלוב אילוף. כלוב אילוף הוא ציוד אילוף בסיסי ביותר, ואי אפשר לוותר עליו בשום צורה. נכון שלפעמים להכניס את הכלב שלנו לכלוב נוגד את כל האינסטינקטים ותחושות הבטן שלנו, אבל בסופו של דבר כל מאלף מקצועי יסביר לכם שמדובר על צורך חיוני לפעמים.

אם אין לכם כוח לצאת מהבית ולעמוד בפקקים או לחפש חנייה, הגעתם בדיוק למקום הנכון. כאן תכירו חנות נהדרת עם מגוון כלובי אילוף שאפשר להזמין דרך האינטרנט ממש עד הבית. מוכנים? בואו נתחיל!

 

מהו כלוב אילוף?

כלוב אילוף הוא בעצם כלוב או גדר שניתן לסגור שמטרתו הוא לתחם את הכלב לאזור מסוים מאוד. חשוב להבין שלא מדובר כאן על עונש לכלב אלא על אמצעי חינוכי שנועד לסייע לכם ולכלב. אחרי תהליך ועבודה עם הכלוב הכלב שלכם יחווה שיפור מדהים. כלוב אילוף עשוי בדרך כלל ממתכת, והוא מגיע בגדלים שונים כדי להתאים לכלבים שונים. לרוב משתמשים בכלוב אילוף לכלבים גדולים ולא לכלבים קטנים.

כלוב אילוף לכלב מתי נשתמש בכלוב אילוף?

אספנו כאן עבורכם כמה מצבים שבהם אפשר וצריך להשתמש בכלוב אילוף:

  1. גמילה מצרכים – אחת המטרות הבסיסיות של כלוב אילוף הוא לסייע לגורים ללמוד שלא עושים את הצרכים בכל מקום. מכיוון שכלבים הם בעלי חיים נקיים, הם לא יעשו את הצרכים שלהם במקום שבו הם אוכלים או ישנים. כלוב האילוף גורם לכלב שלא לעשות את הצרכים בתוך הבית, אלא רק כאשר אנו לוקחים אותו לסיבוב בחוץ.
  2. השגחה על הכלב – רוב הכלבים הם שובבים לא קטנים, ויש להם גם לא מעט אנרגיה. הם אוהבים להתרוצץ בבית, ללעוס ולשרוט כל מה שהם רואים. הדבר הזה יכול ליצור לנו הרבה נזק ובלגאן בבית, ומכיוון שאנו לא יכולים לשבת כל היום צמודים לכלב הכלוב עוזר מאוד.
  3. הרגעת הכלב – המטרה הזו פחות מוכרת, אבל יש כלבים שזקוקים למרחב אישי ומוגן. כלוב האילוף נותן לכלב את ההרגשה שיש לו את הפינה שהיא רק שלו ומקנה לו ביטחון.

 

איפה אפשר להזמין כלוב אילוף במשלוח עד הבית?

בחנות החיות פט פלנט פרדס חנה תוכלו למצוא שלל כלובי אילוף בגדלים שונים שיתאימו לכלב שלכם. היתרון הגדול של החנות הוא שאת כל הרכישה תוכלו לבצע בלי לצאת מהבית, דרך המחשב או המכשיר הסלולרי שלכם. אתם תבחרו את הכלוב הרצוי ותמלאו את הפרטים, והוא כבר יגיע עד אליכם הביתה. כמובן שגם המחיר יהיה שווה ומשתלם.

 

סיכום

אם אתם רוצים לרכוש כלוב אילוף לכלב, חשוב שתזכרו שאין באמת סיבה לצאת מהבית. כיום אפשר להזמין את הכלוב גם כשאתם במיטה, והוא יגיע עד אליכם.

כלוב אילוף לכלב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חרדה חברתית אצל ילדים
כללי
3 דרכים להתמודד עם החרדה החברתית

חרדה חברתית אצל ילדים הינה תופעה מוכרת המתבטאת בריחוק, בקשיים ביצירת קשר עם ילדים אחרים, בהמנעות מפעילויות חברתיות וקושי להשתלב חברתית. ניתן לטפל בחרדה חברתית באמצעות טיפול רגשי, באמצעות רכישת

פורץ מנעולים
כללי
שירותים שיכול לתת לכם מנעולן בבית

מנעולנים הם אנשי מקצוע אשר מתמחים במנעולים ובמנגנוני נעילה שונים. מנעולנים מספקים מגוון שירותים רחב כגון התקנת מנעולים, תיקון מערכות נעילה. החלפת צילינדר או פריצות לדלתות שמנגנון הנעילה שלהם ניזוק.

הבנה וטיפול בסחרחורת מדריך מקיף
בריאות
הבנה וטיפול בסחרחורת: מדריך מקיף

סחרחורת – מצב המאופיין בתחושת ספינינג ותחושת חוסר איזון, משפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם. לעתים קרובות מדובר במצב מעיק ומתיש, המשפיע על איכות החיים ופעילות היומיומית של האדם. במדריך