אילו פוסטים ישיגו לכם הכי הרבה לייקים

האינסגרם הפך מכבר להרבה מעבר לרשת חברתית, הוא מגדיר סטאטוס חברתי ומעבר לכך הוא גם מעניק לנו פלטפורמה שיווקית יעילה, נוחה ומהירה (הטובה גם למפרסם וגם לצרכן). אבל, בשביל להצליח בשיווק

הדיגיטלי בכלל ובשיווק באינסגרם בפרט חשוב מאוד להבין שהמנוע שעומד מאחורי ההצלחה הינם העוקבים וכמות הלייקים שהם מעניקים לפוסטים שלכם.

אז איך להשיג לייקים באינסגרם? וגם מתי הכי כדאי לפרסם את הפוסטים שלכם?

 

למה הלייקים כל כך חשובים?

אם בעולם השיווק בטלוויזיה או ברדיו המדד לפופולאריות הפרסומת הינו הרייטינג בו היא משודרת, באינסגרם המדד הזה הינו חד וחלק כמות הלייקים שקיבלתם. ככל שפוסט שלכם יקבל יותר לייקים כך הוא יראה מעניין יותר גם לעוקבים אחרים שלכם והם יחשפו אליו. חשיפה של הפוסט שלכם תוביל למכירה של המוצר או השירות שלכם ופשוט לעליה "בערך הפופולאריות שלכם".

 

תוכן – תוכן – תוכן

צריך לזכור שלא קיימת נוסחת קסם לייצר פוסטים שיספקו את הסחורה ויעניקו לכם מספר רב של לייקים. העיקרון היחיד שחשוב לזכור הוא תוכן. כדי שאנשים יתרשמו מהפוסטים שלכם, הפוסטים צריכים להיות מעניינים, עדכניים ורלוונטיים לקהל היעד שלכם.

התוכן המכוון כלפי בני נוער הוא שונה לחלוטין מזה שמכוון כלפי אמאות או כלפי גברים בגילאי ה-40. לכן, כדי לבנות פוסטים שיהפכו לוויראליים חשוב מאוד שתלמדו את קהל היעד שלכם ותבינו מה חשוב להם לדעת, מה מעניין אותם ומהי דרך ההצגה הטובה ביותר לאותו קהל יעד.

החלק השני הוא הצורך להיות אותנטיים ורלוונטיים לזמן הנוכחי. חשוב לזכור שעם כמה שזה נחמד לראות את תמונות הנוף עם המלא פילטרים או את הדוגמנית המפורסמת התורנית עם כל האיפור והזוויות הנכונות, אנשים נהנים יותר מהאמת, מהרגעים הקטנים.

החלק השני הוא הצורך להיות רלוונטיים, אין טעם לנסות לדבר על משהו שקרה לפני חודש ואפילו לפני שבוע, כולם כבר דיברו עליו וכנראה שכבר מיצו את הנושא.

 

הגרלות

דרך מעולה נוספת להגדיל את כמות הלייקים לפוסט שלכם (וגם לעמוד כולו) זה להגריל מוצרים או שירותים. בדרך כלל רוב ההגרלות הללו מסתמכות על ביצוע לייק לפוסט ולעמוד שלכם, כך שאתם מרוויחים חשיפה והלקוח מרוויח את האפשרות לקבל את המוצר שהוא רוצה בחינם.

 

תזמון הוא עניין של טיימינג

אלמנט נוסף שחשוב לזכור וגם הוא מאוד תלוי בקהל הלקוחות שלכם, הינו הזמן בו אתם מפרסמים את הפוסטים שלכם. אם קהל היעד שלכם הם בני נוער, אין טעם לפרסם פוסטים בשעות הבוקר, היות ואלו כנראה יהיו בבית הספר ולא יוכלו להיכנס לאינסגרם. דוגמה הפוכה לכך היא סטאטוסים המיודעים להורים, אלו לא יהיו פנויים בשעות אחר הצהריים היות והם נמצאים עם הילדים שלהם.

 

ומה לגבי קניית לייקים?

אפשרות נוספת שקיימת הינה קניית לייקים, אך חשוב לזכור שמדובר בשירות שהוא חד פעמי. קניית לייקים יכולה להיות טובה מאוד בתור הקפצה של פוסט פה ושם, או בתור דרך להתחיל את הפופולאריות של העמוד שלכם, אבל לאורך זמן אם לא תעבדו על העמוד שלכם ותייצרו לייקים טבעיים מעוקבים אמיתיים אתם תצטרכו לרכוש כל פעם לייקים וזה יקר וגם האינסגרם יכולים לעצור את הפעילות שלכם כתוצאה מכך.

 

סימן של לייק

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ציוד בסיסי למעבדות
כללי
מה הוא הציוד הבסיסי למעבדות?

מעבדות הן חללים חיוניים בהם מתקיימים מחקרים וניסויים מדעיים. סביבות אלו דורשות ציוד מיוחד על מנת להבטיח תוצאות מדויקות ואמינות תוך שמירה על הגנת החוקים. במאמר זה, נחקור את הציוד הבסיסי

ארון מטבח
הכל לבית
ממה מורכב ארון איכותי

עד היום בכל פעם כאשר קניתם ארון התפשרתם על האיכות שלו? אם כך, הגיע הזמן שתדעו שאין תחליף אמיתי לארון מאיכות ללא פשרות. לכן אנחנו כן ממליצים לכם להשקיע ולבדוק

אפליקציה
דיגיטל
5 תוספים שיעזרו לכם לבנות אתר מוצלח

בעלי עסקים רבים בוחרים, ובצדק, לבנות אתר אינטרנט לעסק שלהם באמצעות תוכנת WordPress המחזיקה בכרבע מהאתרים באינטרנט ולמרות שמדובר באחת ממערכות ניהול התוכן הנוחות והטובות ביותר, יש משהו אחר שהופך