אילו מוצרים צריך לגידול הידרופוני בבית?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים בשיטת ההידרופונית.

הידרופוניקה היא שיטת גידול המאפשרת לגדל צמחים מנותקי מצע, ללא חיבור לקרקע.

בשיטה זו הצמחים מקבלים את החומרים המזינים הנחוצים להם מהשקיה מדושנת ומאוזנת חומצית.

אחד היתרונות המרכזיים של שיטת הגידול ההידרופונית הוא האפשרות לגדל צמחים בכל מקום, במרפסת, בבית, בגינה ובמשרד. עם זאת, משום שבשיטה זו הצמחים לא גדלים בסביבה הטבעית שלהם, יש לרכוש ציוד גידול ייחודי שיספק לצמח את כל הדרוש לו גם בחללים הסגורים.

אנשים רבים אינם בקיאים בנושא הגידול ההידרופוני וזקוקים לסיוע כאשר מדובר ברכישת מוצרים שיאפשרו להם לגדל צמחים בריאים גם בחללים סגורים. לפיכך, הכנו עבורכם רשימה מפורטת של מוצרים שחשוב לרכוש אם אתם מעוניינים לגדל צמחים בשיטת ההידרופוניקה.

 

נורות גידול

בטבע, אור השמש מאפשר לצמחים לעבור תהליך שנקרא פוטוסינתזה המאפשר את קיום הצמח. בחללים סגורים, יש להיעזר בתאורה מלאכותית יעילה ואיכותית שתעניק לצמח את האור הדרוש לו. על מנת לקבע את נורות הגידול שלכם, עליכם לרכוש רפלקטור שיפזר את האור כך שביצועי הנורה יהיו אפקטיביים יותר. בנוסף, עליכם לרכוש משנק שיאפשר את הפעלת הרפלקטור.

 

מאוורר

צמחים זקוקים לטמפרטורה מבוקרת ויציבה באופן יחסי. כאשר נעזרים בנורות גידול, הן מפיצות חום רב ועלולות לייבש ולחמם את הצמחים יתר על המידה. לפיכך, חשוב להציב בקרבת הצמחים מאוורר או מזגן שבעזרתם תוכלו לשמור על הטמפרטורה כך שתהיה מתאימה לצמחים ושלא תזיק להם.

 

דשן

על מנת לזרז את תהליך הגדילה של הצמח שלכם ולהקטין את ההתעסקות שלכם בצמח, מומלץ לרכוש חומרי דישון ומאיצי פריחה. מלבד תרומתו לתהליך הגידול, הדשן גם משבח את ארומת הצמחים ותורם לבריאותם.

 

מצע גידול

חשוב לבחור מצע גידול המתאים לצמח אותו אתם מעוניינים לגדל. חשוב לשים לב שישנם צמחים שמצע הגידול האידיאלי שלהם הוא צמר סלעים וישנם צמחים שזקוקים לאדמה פשוטה, כל סיר והמכסה שלו.

 

אוהל גידול

חשוב מאוד לרכוש אוהל גידול איכותי שישמור על אזור גידול הצמחים הגייני, ייצב את הטמפרטורה והלחות שלו וימנע ביקורים של חרקים שונים שעלולים להזיק לצמח שלכם. אוהל הגידול מאפשר לכם לגדל צמחים בצורה יותר מבוקרת וכן למדוד ולשנות את התנאים בקלות.

 

ציוד אחסון

על מנת לאחסן את היבול שתקצרו, עליכם לרכוש ציוד אחסון ועזרים שונים שיאפשרו לכם לשמור על הצמח גם לאחר קטיפתו. ציוד זה כולל: רשתות ייבוש, שומר לחות, מיכלי וואקום ועוד.

את כל המוצרים המצוינים לעיל ועוד מוצרים יעילים נוספים, תועלו למצוא ברשת הידרו סטאר. היכנסו לאתר של הידרוסטאר ורכשו ציוד גידול הידרופוני איכותי ומקצועי במחירים המתאימים לכל כיס. ציוד זה יאפשר לכם לגדל צמחים בצורה הטובה ביותר ולהבטיח צמיחה טובה ובריאה.

 

צמח בשלב מתקדם

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מסגרת הפה
השתלות
השתלות שיניים בנתניה

השתלת שיניים היא פרוצדורה מורכבת ביותר אשר דורשת ניסיון בתחום כמו גם שימוש בטכנולוגיה החדשנית ביותר, כך שההשתלה תתבצע על הצד הטוב ביותר ועם זמן התאוששות קצר. השתלות שיניים –

סיוע של עורך דין
עריכת דין
הטרדה מינית עובד קבלן

רבים מאיתנו מבלים שעות רבות במקום העבודה שלנו, לעיתים אף יותר זמן מאשר בבית, כאשר מטבע הדברים אנחנו מקיימים אינטראקציות שונות עם שאר החברים לעבודה, חלקן חבריות וחלקן מסתכמות בקשרי