איך תכינו תרסיס נוגד טרמיטים ביתי?

יש לא מעט סוגים של חרקים ומזיקים שאנו נפגשים איתם בביתנו. אחד החרקים שלא יוצא לנו לראות הרבה אלו הטרמיטים.

הטרמיטים הם חרקים חברתיים שבדרך כלל חיים בתוך תעלות מבוץ שהם בונים או בתוך קירות הבית והם יכולים לעשות נזק גדול לבית ולרהיטים משום שהטרמיטים ניזונים מסוגי עץ שונים.

אבל לא הכול אבוד! תוכלו להתמודד עם אותו המזיק עם תרסיס להכנה עצמית ועם עוד שיטות מקצועיות. הינה כמה דברים שאספנו בשבילכם כדי להצליח ולהתמודד עם אותו החרק.

 

כיצד ניתן לזהות אם באמת מדובר בטרמיטים?

לא הרבה אנשים ראו טרמיטים בחייהם או יודעים איך הוא נראה, לכן חשוב קודם כל שתוודאו שמדובר בטרמיטים ולא בכל חרק אחר. הטרמיטים בעלי גוון חום והם דומים מאוד לנמלים (למרות שהם בכלל לא קרובי משפחה). בנוסף, חשוב מאוד לשים לב לתעלות הבוץ שהם מכינים שדיברנו עליהם מקודם. סימן נוסף ומאוד חשוב זה כמובן חורים ברהיטי עץ ובקירות ורעשים מוזרים שמגיעים מתוך דברי עץ שונים בבית.

 

עשו זאת בעצמכם- תרסיס ביתי לטיפול בטרמיטים.

אם אתם מזהים את הטרמיטים ורוצים להפחית את הנזק שלהם, אפשר להכין תרסיס שיחסל אותם במגע ישיר. לכו למטבח וערבבו חצי כוס של חומץ וכף גדושה של מיץ לימון מרוכז. חושב לדעת שזה לא יפתור את כל הבעיה משום שלא תצליחו להתמודד עם כלל הטרמיטים בבית. בשביל לפתור את הבעיה לגמרי חשוב שתקראו למדביר שיעשה הדברת טרמיטים לבית.

 

השיטות בהם ישתמש המדביר?

מדביר בדרך כלל ישתמש בשתי שיטות עיקריות לפי הצורך –

 

  1. טיפול נקודתי 

במידה ואין לכם המון טרמיטים בבית, המדביר ישתמש בשיטה של הדברת טרמיטים ללא קידוח וישים ג'ל מיוחד להדברה בנקודות מסוימות ובתעלות הבוץ כדי לבצע טיפול מדויק ומינימלי בבעיה. אחרי הטיפול  יש לבדוק כמה פעמים אם הטרמיטים נעלמו על ידי הנחת נסורת באותן נקודות כדי לבדוק אם היא נאכלת.

 

  1. טיפול בטרמיטים עם קידוח 

אם המדביר יזהה שיש לכם יותר מידי טרמיטים בבית, הוא ישתמש בשיטת הקידוח, שהיא שיטה מקיפה יותר אך תעלה הרבה יותר והיא גם מאוד אגרסיבית. המדביר יבצע קדיחה של חורים מזעריים ברחבי הבית שאורכם יגיע עד לחול שמתחת לבית. אחרי הקידוח הוא יכניס חומר הדברה מיוחד שיגרום למעין מחסום כימי נגד הטרמיטים ולאחר ההדברה יאטום את החורים כדי לבצע מניעה מוחלטת.

כדאי לכם לדעת שבזמן בניית בית, ניתן להזמין מדביר כדי שיעשה לכם טיפול מנע מקיף שימנע מראש את הגעתם של הטרמיטים לבית. טיפול זה נעשה בדרך כלל בבנייני משרדים או בחנויות אך אפשר לעשות אותו גם בבית.

חשוב לזכור שטרמיטים זה בכלל לא צחוק – פנו כמה שיותר מהר למדביר.

בהצלחה לכם, מקווים שהבית עדיין עומד על תילו.

 

ספרי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גוגל
דיגיטל
שיווק דיגיטלי – מחלום למציאות

החלטת להקים עסק, חשבת על קונספט, שכרת עובדים, פיתחת את המוצר ועכשיו כל מה שחסר זה לקוחות. מהי הדרך הטובה ביותר לפנות לקהל היעד? כיצד ביכולתנו לנצל את הטכנולוגיה המודרנית

מחשבון
מחקרים
מחקר שוק

עומדים לפתוח בקרוב עסק? אין ספק כי אחת הפעולות החשובות ביותר היא ביצוע של מחקר שוק ע"י חברה מקצועית. להלן הפרטים. ביצוע מחקר שוק – חשיבות עליונה בטרם מתחילים בפתיחה

תפוחים וענבים
אירועים
איך לעצב את שולחן האירוח שלכם

יש לכם אירוע מיוחד בקרוב? אתם עומדים להזמין את כל האורחים שלכם לחגוג אצלכם בבית את הברית של הילד? אם כך, ברור מדוע עיצוב השולחן זה אחד מהדברים הכי חשובים

מחירי שליחויות
צרכנות
מחירי שליחויות בכל התחומים

אין כל ספק כי המשלוחים הוא ענף שנמצא בצמיחה בהיבט הצרכים המודרניים של כולם. משלוחים אולי החלו את דרכם בתור עסק שנותן מענה עבור משלוחים שהיו מבוצעים בצורה מועטה ללקוח