איך תדעו איזה גודל שרת מתאים לאחסון האתר שלכם

 שרת לאחסון אתרים הוא חשוב במיוחד כשאנו רוצים לפתוח אתר מסוים ולהתחיל להפעיל אותו. לשם זאת, נדרש שרת מסוים אותו נבחר, כשכל שרת שכזה מציע גודל אחר. ישנם אתרים קטנים ופשוטים יחסית שלא נדרש להם מקום אחסון רב, וישנם אתרים גדולים ורחבים שצריכים מקום אחסון, ולפני שאנו בוחרים את השרת,  נצטרך להבין את גודל השרת המתאים.

 

אתר בתחילת דרכו – יצטרך גודל נוסף כגיבוי

כשאנחנו בונים אתר, ואנחנו בעצמנו לא מנוסים במשקלו ובסדר הגודל של התוכן שנכניס לתוכו, כדאי מאוד לרכוש שרת שנותן לנו גודל חבילה מושלם. אין סיבה להסס, במיוחד כשמדובר באתר ראשוני, חשוב מאוד שיהיה מקסימום יותר שטח אחסון, מאשר שיהיה חוסר בשטח.

עם הזמן אנחנו כבר נבין בעזרת הוותק והניסיון, כמה גודל האתר צריך והאם ניתן לרדת לחבילת עסקה זולה יותר מבחינת גודל השרת. מה שבטוח אין סיבה לוותר על התהליך של בחירת גודל גדול יותר, מאחר ועדיף תמיד יותר מאשר פחות בעניין זה.

 

עם חישוב שטח הדיסק – נדע את הגודל התקין

חישוב שטח הדיסק הוא פעולה מאוד פשוטה, שכל משמעותה בעצם לבנות את האתר, להקים את כל התוכן שבו ולראות כמה האתר שוקל. למשל, בתור התחלה, האתר לדוגמה ישקול 200 מגה, ומסד הנתונים עצמו (כל התוכן, המלל, המדיה שהעלתם) גם שוקלים באיזור ה – 50 מגה.

זאת אומרת שהאתר שלכם דורש שרת שיעמוד בתנאים של 250 מגה, וכמובן שעדיף לבחור אתר שנותן לכם יותר. בזכות חישוב שטח הדיסק של האתר שלכם, זה יתן לכם אינדיקציה טובה יותר להבין מהו גודל השטח שאתם צריכים, וכך תוכלו לחסוך מעצמכם כספים מיותרים.

 

אין חכם כבעל ניסיון

העצה הכי טובה שאפשר לתת, זו העצה הבאה: פשוט תשאלו אנשים שמבינים בזה יותר טוב ממכם, וכבר חוו את אותה הסיטואציה בעצמם. כשאתם נחשפים ליעוד אנשים שהתעסקו בעניין זה, תוכלו לגלות עולמות ורעיונות חדשים. אנשים שבנו אתר בעברם והזדקקו לגודל אחסון רחב, יוכלו לעזור לכם ולייעץ איזה גודל מתאים לאתר שלכם.

תשתפו אותם, תגידו להם מה התכניות שלכם ומה מטרותיכם, וכך יוכלו לעזור לכם יותר. כמו כן, ניתן לחייג לחברה של אחסון אתרים כלשהי, ולבקש את עזרתם בעניין. חברה שכזו מבינה בהרבה היבטים ויכולה לתת לכם ראייה אחרת שלא נחשפתם אליה, וכמו כן היא מכירה הרבה לקוחות שפנו אליה, לכן גם להתייעץ עם חברה שכזו, זו לא דרך רעה בכלל.

 

גודל שרת מתאים – יסב לכם חיים קלים

כשאתם בטוחים בגודל של האתר שלכם, אין שום סיבה שיהיו לכם פקפוקים נוספים. בחירת גודל האתר היא חשובה בהחלט, מאחר ואנו לא רוצים שטח קטן מידי, ומאידך לא רוצים שטח גודל מידי. כשנדע לבחור את הגודל המתאים, יהיו לנו שקט נפשי.

בחירת גודל האתר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכנית עסקית
עסקים
בניית תוכנית עסקית – המדריך המלא

תוכנית עסקית היא הבסיס לכל עסק ולא משנה במה הוא עוסק. בנייה של תוכנית עסקית היא זאת שתקבע פעמים רבות האם העסק המדובר יצליח בשוק החופשי, או שייגזר עליו להיסגר

ישראל
Best hostel in Jerusalem

Jerusalem is a diverse city with a history as old as time itself and attracts the tourists all over the world. It has a unique design and architecture which dates

עריכת דין
נהיגה ללא טסט – השלכות וענישה

בישראל, כל נהג רכב ל חייב להעביר את רכבו מבחן כשירות, הנקרא הטסט, מידי שנה. מהן הסיכונים וההשלכות בנהיגה ברכב ללא טסט?. ומה קורה במידה ונהג נסע ללא רישיון רכב