איך מגלים את הקסם של הקוסם?

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שחזרתם מהופעה של קוסם ואתם מנסים להבין איך אפשר לגלות את הקסמים שלו. יכול להיות שעכשיו אתם תוהים איך אנחנו יודעים את זה? האם גם אנחנו קוסמים? אנחנו מצטערים לבשר לכם שלא, אנחנו לא קוסמים, אבל אנחנו יודעים פחות או יותר איך קסמים עובדים ואנחנו גם יודעים שרוב האנשים שחוזרים מהופעת קוסמות חוזרים הביתה, לגוגל, ועורכים חיפוש כדי לגלות את סודות התחום. בשורות הבאות נציג בפניכם 3 אפשרויות שיסייעו לכם לגלות את הקסם של הקוסם, רוצים לדעת מהן? אז קדימה, תמשיכו לקרוא.

 

אפשרות ראשונה – שואלים את הקוסם

יכול להיות שקראתם את הכותרת והתעצבנתם עלינו שאנחנו סתם מתחכמים אתכם, אבל האמת היא, שאנחנו רציניים לגמרי. זה יכול להישמע לכם מוזר, אבל יש לא מעט אנשים שניגשים בסוף ההופעה אל הקוסם ושואלים אותו לגבי הקסם. למה שלא תנסו? במקרה הכי גרוע, תקבלו תשובה שלילית. במקרה הכי טוב – תקבלו את הסוד לקסם הכי נחשק ותוכלו לשמור אותו לעצמכם (או לספר אותו לנו ואנחנו מבטיחים שלא נגלה).

 

אפשרות שניה – עורכים חיפוש של סרטונים עם תיאור של הקסם

אם אתם ביישנים או פשוט מעדיפים שלא לנסות את האפשרות הראשונה, האפשרות הזו תתאים לכם בדיוק. אתם רוצים לגלות את הקסם? תכתבו לעצמכם במהלך המופע את השם שלו. אם למשל מדובר בקסם שנקרא "העלמת קלף" אתם פשוט צריכים לכתוב אותו בשורת החיפוש ביוטיוב או לגלוש באתרים של קוסמים. שימו לב, יכול להיות שתצטרכו לעבוד קצת בשביל לגלות את הסוד לקסם, פשוט כי ישנם כמה סוגים של סרטונים, להלן פירוט אודות 2 הנפוצים ביותר:

 

  • הסבר חלקי אודות הקסם – יש סרטונים שמוצג בהם הסבר חלקי אודות הקסם, כך בעצם תוכלו לראות חלק מההסבר ותצטרכו לנסות ולהבין בעצמכם את ההסבר המלא.
  • סרטון עם הקסם עצמו – אתם יכולים להיכנס לאתר של קוסם ולראות את הקסם עצמו מספר רב של פעמים .ככל שתראו את הקסם יותר פעמים, כך עולה הסיכוי שלכם להבין את הקסם. אתם רוצים לראות מגוון של סרטונים כאלה? תלחצו על הקישור הבא – https://www.mxgems.com.

 

אפשרות שלישית – לומדים קורס קוסמות

אם התחום ממש מעניין אתכם, אז חבל לכם על הזמן. אתם לא צריכים להסתכל על סרטונים ולנסות להבין מה עומד מאחורי כל קסם. אתם צריכים ללמוד להיות קוסמים. ברגע שתיקחו חלק בקורס קוסמות, אתם תגלו את כל הסודות ואת כל הקסמים שתמיד חלמתם לבצע בעצמכם. יש יתרון משמעותי בבחירה זו, אתם תוכלו לגרום לאנשים אחרים לנסות ולגלות את הסודות שלכם, ואין דבר יותר נחמד מלהיות בטוחים שיש דברים שאתם יודעים ואתם פשוט לא חייבים לגלות לאף אחד.

 

אמן חושים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאריכי לוח שנה
כללי
מה זה תשחציישן?

מי שמכיר אותנו מקרוב יודע שהשם השני שלנו זה "גאונים" בגלל שאנחנו יכולים לפתור כל תשחץ באשר הוא. כן, כן, קראתם נכון. זה יכול אמנם לקחת לנו קצת זמן, אבל

אתה חושב להקים עסק קבל 7 טיפים חשובים
עסקים
אתה חושב להקים עסק קבל 7 טיפים חשובים

להקים עסק זה כמו הופעה מוזיקלית מוצלחת – היא דורשת התאמה מדויקת של כל הקריטריונים הנכונים והתמיכה המתמדת של חברי הלהקה. מיקוד במטרות, שיתוף פעולה יעיל, והתמדה בפעילות הם רק

איש שיווק
דיגיטל
3 כללים לבניית אתר לעסק

בנייה של אתר לעסק אינה עניין פשוט. שכן, מדובר בהליך שמצריך ידע מעמיק בנושא. נחשפנו לעובדה זו ממש לאחרונה והבנו שעלינו להוציא מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש את