איך לשמור על יצירתיות בבחירת מתנה לאישה

גברים ונשים בכל הגילאים ובכל המצבים בחיים מתמודדים עם שאלת השאלות והיא – מה קונים לאישה? איך נבחר מתנה יצירתית שלא תהיה בנאלית ותהיה מושלמת עבור האישה המיועדת. בין אם זו אחות, אמא, בת זוג, בת או חברה – כל אישה רוצה לקבל מתנה שתתאים לה ותרגש אותה. איך להתאים את המתנה לאישה ולבחור במתנה יצירתית?

 

יצירתיות וגיוון

הרבה אנשים מקובעים על מתנות בנאליות כמו כרטיס מתנה, מסאז׳ זוגי או תכשיט. המתנות האלו אומנם מקסימות, אך כדי לרגש באמת צריך להפתיע עם מתנה מותאמת ומדויקת שתראה לאהובה שלנו עד כמה אנו מכירים ואוהבים אותה. בחירת מתנה יצירתית היא לא עניין של מה בכך ודורשת מחשבה. מספיק לחפש את צמד המילים מתנות לאישה ולמצוא שלל גאדג׳טים מגניבים, אטרקציות מטורפות, פעילויות ומתנות של יציאה מהשגרה. חשוב לשמור על ראש פתוח וקודם כל לחשוב מה הצד השני היה רוצה לקבל.

 

התאמת המתנה לאופי האישה

נשים בגילאים שונים ירצו לקבל מתנות שונות ולכן לא תמיד אותה מתנה תתאים לנשים עם תחביבים ובגילאים שונים. בין אם נקנה מתנה לבת הזוג שלנו, לאמנו או לילדה שלנו – הגיל יכול לכוון אותנו לעיתים לנושאים מתאימים למתנות. עם זאת, חשוב לא להניח הנחות שווא סטיגמטיות כמו קניית ספר לאישה מבוגרת בהנחה שזה מה שנשים מבוגרות אוהבות, אלא באמת להבין את מה שמאפיין כל אישה בפני עצמה.

אם אתם מעוניינים להפתיע, נסו לשאול על תחומי העניין של האישה דרך בני משפחה או חברים ולתת מתנה שקשורה לכך, לדוגמא: נערה שאוהבת להצטלם אפשר לקנות לה מעמד לטלפון, בת זוג שאוהבת להתפנק- כרית מסאג׳ וכו׳.

 

הברכה

בעולם של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק כבר בקושי קיימות ברכות יום הולדת בכתב יד, חבל, כי אולי זה דווקא מה שיוסיף יצירתיות. לברכה כתובה יש משמעות חשובה ביצירתיות והיא נותנת קסם רב למתנה. לאחר שבחרנו את המתנה נוכל לפרט בברכה מדוע בחרנו את המתנה המקורית שקנינו, איך המתנה מתקשרת למקבלת המתנה ולהוסיף את האיחולים שלנו. הברכה שלנו תעניק תוספת מרגשת למתנה מפתיעה.

 

תקציב המתנה

בחירת התקציב לא תשפיע על מקוריות או יצירתיות אך בהחלט תקבע גבולות למחיר שאנו מסוגלים לשלם, ועדיין להביא מתנה שתעביר את הרגשות שלנו לזו שנעניק לה. דרך טובה להגדיר את הסכום שאנו מוכנים להשקיע היא לעשות השוואת מחירים. יש מגוון חברות המייבאות ומשווקות מתנות מקוריות מחו״ל במחירים שמתאימים לכל כיס, אז לפני שפסלתם מתנה שממש רציתם אבל חששתם ממחירה, חפשו אותה קודם במנוע החיפוש ועשו השוואת מחירים מהירה. דרך נוספת לקביעת תקציב היא להשוות למתנות קודמת שקיבלנו או נתנו לנו, להבין את הממוצע של ההשקעה ולהוסיף לפי מידת הקירבה.

 

לסיכום,

בחירת מתנה יצירתית לאישה היא משימה לא קלה, אך בזכות היכרות קרובה וכמה שאלות מכוונות ניתן להשקיע קצת מחשבה איך נוכל להפתיע את מקבלת המתנה.

מתנה לאישה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
להדביר את התיקן הגרמני
הדברה
כיצד מדבירים את הג'וק הגרמני?

הדברה של תיקן גרמני אין צורך לבצע מדי שנה, מומלצת הדברה בכל פעם בה הוא מופיע. במאמר הבא נלמד לזהות את התיקן הגרמני ונחשף לשיטה הנכונה להדברתו. השיטה האפקטיבית להדברת