איך לעצב את החצר עם תאורה מתאימה

השקעתם רבות בעיצוב הבית, בחרתם טפטים, התאמתם שטיחים, תליתם וילונות והוספתם שלל כריות ססגוניות ורכות לספה הביתית ולמיטה בחדר השינה. עתה חשוב שתדעו שאם אתם רוצים שהבית שלכם ימצה את מלוא הפוטנציאל שלו, אתם לא יכולים להשאיר את החצר שלכם מוארת בנורות פלורסנט קודרות. מדוע חשוב אפוא לעצב את התאורה בחצר וכיצד לגשת למשימה? כל זאת תגלו בכתבה שבפניכם.

 

החשיבות שבעיצוב תאורת הגינה

כיוון שבדרך כלל חלונות הבית פונים לחצר הביתית, מדובר במעין תמונה שתלויה על הקיר ושיש לטפח ללא הרף, מסיבה זאת חשוב לשתול צמחייה מתאימה, לבחור ריהוט גן מושקע, לטפח את צמחיית בגינה, וכמובן לדאוג לתאורה מתאימה שתאיר את הגינה היפה שלנו ותכניס את כל היופי הזה פנימה, לתוך חלל הבית.

 

שלושה דגשים לעיצוב תאורה בחצר

כאשר הדבר נוגע לעיצוב תאורת החצר, ניתן לחלק את סוגי התאורה לשלושה סוגים עיקריים:

תאורה לשבילים ולמדרגות

תאורה זאת היא אומנם בראש ובראשונה פונקציונלית ונועדה לאפשר לבאי הבית להיכנס פנימה בצורה בטוחה ונוחה, אך ניתן גם לעשות בה שימוש דקורטיבי. כך למשל ניתן לשלב במדרגות ובשבילים השונים:

  • תאורה נסתרת- אשר תשתלב מתחת למדרגות ויעניקו להם מעין מראה מרחף מרשים למדי, או בשולי השביל, מוסתרים בתעלה ייעודית לשם כך.
  • תאורה דקורטיבית – גופי תאורה דקורטיביים אשר מונחים בערוגות לצידי השבילים או המדרגות מגיעים במגוון רחב של עיצובים, החל במראה של לפידים שיתנו לכם תחושה שאתם בתוך יער עבות או ג'ונגל ועד מראה מודרני ועדכני למדי.

תאורה לפינות הישיבה

אין דבר מהנה ונעים כמו לשבת בגינת הבית בערב קיץ חמים, אך בין אם אתם יושבים תחת פרגולה, עץ רחב צמרת או כיפת השמיים, עליכם לדאוג לתאורה מתאימה. בחרו גוף תאורה דקורטיבי לתלייה מעל השולחן או פינת הישיבה בחצר.

כמו כן, בשנים השימוש בשרשראות של מנורות הקרויות לעיתים Fairy lights, נעשה פופולרי. מדובר בשרשראות שלרוב שימשו אנשים בחגים, בסוכות אצלנו או בחג המולד בחוץ לארץ. בשנים האחרונות החלו להשתמש בשרשראות אלו במהלך כל השנה  על מנת לקשט את סככת הפרגולה או צמרות עצים.

 

תאורה לצמחים

אין כל ספק כי גולת הכותרת של הגינה הביתית היא הצמחייה, ועל כן זה רק טבעי שאנשים יחפשו מגוון דרכים להדגיש את היופי הטבעי של צמחי הגן ודרכים להנות ממנו בכל שעות היום, בלי קשר לתנאי התאורה הטבעיים בחוץ.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של ספוטים ותאורה נסתרת אשר ניתן להטמיע בתוך הערוגות השונות של חצר הבית ועל ידי כך בעצם להנות מהצמחייה בחצר גם בשעות ערב ולילה מאוחרות. גם אותם שרשראות של אורות יכולות לשמש לצורך הארה דקורטיבית של צמחייה.

אם אתם רוצים לקרוא עוד טיפים מגוונים ושימושיים אשר ישדרגו את כל הפינות בביתכם, החל מן המשרד הביתי וחצר הבית ועד חדר השינה וסלון הבית כנסו לאתר הבית של עידה (https://store.ida-home.co.il) וגלו שלל עצות שימושיות.

תאורה לצמחים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טיק טוק
רשתות חברתיות
הדברים שחייבים לדעת כאשר פותחים טיקטוק

האפליקציה טיקטוק פרצה לתודעה לפני כמה שנים ומאז מפתיעה כל פעם מחדש בכמות המנויים, הצפיות, והמשתמשים. לא הרבה יודעים, אך כיום הרבה מבוגרים נמצאים בטיקטוק ולא רק צעירים כמו שיה

בריאות
ויאגרה ותרופות אחרות – איך זה משתלב?

ויאגרה, תרופה ידועה לבעיות זיקפה, נרשמה לרוב לצד תרופות אחרות למצבים בריאותיים שונים. הבנת האופן שבו ויאגרה מקיימת אינטראקציה עם תרופות אחרות היא חיונית להבטחת טיפול בטוח ויעיל. במאמר זה,

פטור ממס הכנסה
מיסים
מה הם התנאים לקבלת פטור ממס הכנסה?

רשויות המס בישראל מעניקות לאנשים מסוימים הטבות מס בכל הקשור לתשלומי מס הכנסה. בין הקבוצות שזכאיות לפטור מלא, ניתן למצוא אנשים שסובלים מנכות. אם אתם או מישהו ממשפחתכם סובל מנכות

ארון עם מראה
רהיטים
ארון עם מראה – האם זה כדאי לי?

אנחנו שומעים לא פעם על אנשים שמתלבטים אם לרכוש ארון עם מראה או בלי. ההתלבטות נובעת מסיבות הגיוניות שכוללות רשימה ארוכה של יתרונות וחסרונות בארון עם מראה. החלטנו לשים קץ