איך לבחור אוכל איכותי לכלב שלך?

אין דבר שחשוב לנו יותר מאשר החברים הטובים ביותר שלנו. הם כלכך שמחים שחזרנו הביתה, כלכך מאושרים שאנחנו יוצאים איתם לטיולים והכי מאושרים? כשאנחנו מביאים להם אוכל. אחד הדברים שאנחנו לא יודעים או שלא כולנו יודעים לפחות זה איך לבחור אוכל איכותי לכלב שלנו, ממה הוא מורכב? וכיצד אנחנו מתאימים את האוכל לכלב שלנו? בואו נבע סקירה קצרה וננסה לעזור בכך. 

 

אז ממה מורכב האוכל של הכלבים? 

האוכל של הכלבים הוא מזון יבש בעצם שמורכב משילוב של דגנים פחמימות וכן מוצרים מן החי. את הצורה ניתן לזהות ונראה סוג של כופתית בגדלים שונים המתאימים לגודל הכלב. מזון לגורים יהיה שונה באופן מהותי מהאוכל לכלב הבוגר וזה בגלל שמזון לגורים יהיה מותאם לצורך התזונתי של הגור ולא של המבוגר. גם הרכב המזון לכלבים בוגרים יהיה שונה בהתאם לכל גזע ולסוג הגזע של הכלב.

 

מה ההבדל בין אוכל זול יותר לאוכל יקר יותר? 

ישנם הבדלים מהותיים בין אוכל זול לכלב לאוכל היקר יותר, וכן ההבדל מתחיל במחיר. הרי שההרכבה של האוכל תהיה עשויה יותר מתחליפי בשר וכן יחזיק בתוספים של טעם וריח וכן בפחמימות ודגנים שפחות מומלצים לכלב אבל הם זולים יותר. מזון מומלץ ואיכותי יותר אמנם יהיה יקר יותר אבל הוא יהיה מורכב מחומרי גלם איכותיים בהרבה, ויחזיק בהמון ויטמינים ומינרלים התורמים ומזינים את בריאותו של הכלב שלנו. המזון יכיל רכיבי בשר איכותיים, בעלי חלבון רב ולא נמצא בו פחמימות ריקות. 

 

אז מה זה מזון מומלץ לכלבים ואיך בוחרים אותו? 

אנחנו ב- צ'או צ'או מאמינים כי מזון איכותי הוא המזון המומלץ ביותר לכלבים מכיוון שהוא שומר על איזון ובריאות של הכלב. המזון האיכותי ישמור על פעילות מעיים תקינה, יחזק את עצמותיו של הכלב וישמור אפילו על פרוותו ועל תוחלת חייו. מזון איכותי תמיד יחזיק בבשר בכמות של כשליש מן הפורמולה עצמה. לרוב יהיה שם עוף אבל מזונות איכותיים יותר גם יחזיקו בבשר כבש או אפילו בדגים. המזון האיכותי ביותר יחזיק כמובן גם בדגנים מלאים ותמיד ידגיש כי הוא שומר על פרוותם הבוהקת של הכלבים. 

אז כפי שאנחנו מבינים כדי לבחור אוכל איכותי לכלבים שלנו אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהוא יעלה לנו טיפה יותר אבל זה בכדי לשמור על בריאותם. כמו שאנחנו מבצעים שינויים בחיינו וקונים דברים יקרים יותר אך בריאים יותר ככה חלה עלינו חובה על הכלב גם. הכלבים שלנו הם החברים הכי טובים שלנו ולכן חשוב שנבחר להם את האוכל הבריא והאיכותי ביותר שאנחנו יכולים בהתאם לסוג הכלב, גודלו וכן הבעיות שעלולות להיות לו או שיש לו.

מה ההבדל בין אוכל זול יותר לאוכל יקר יותר 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נרות על מאפינס
אטרקציות ובידור
5 מתנות מומלצות ליום הולדת

יום ההולדת הגיע וכעת עליכם לחשוב על מתנות מקוריות ליום ההולדת עבור היקרים לכם שחוגגים יום הולדת. מה האפשרויות המומלצות עבורכם? כאן נציג לכם חמישה מתנות מומלצות כדי לחגוג יום

IP במחשוב ענן יתרונות ושיטות עבודה מומלצות
כללי
IP במחשוב ענן: יתרונות ושיטות עבודה מומלצות

בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, ריכוז הקניין הרוחני (IP) בענן הפך להיבט קריטי בפעילות העסקית. הענן מציע פלטפורמה מרכזית וניתנת להרחבה לאחסון, גישה וניהול נכסי ,IP דבר שמשנה את הדרך שבה ארגונים

איך למצוא חברת מטבחים ברמה גבוהה 
מטבחים
איך למצוא חברת מטבחים ברמה גבוהה 

חברת מטבחים – מה חשוב לדעת לפני שבוחרים היכן רוכשים מטבח לבית המטבח נחשב לרוב ללב הבית. זה המקום שבו מתאספות משפחות לבשל, ​​לאכול ולבלות יחד. ככזה, חשוב שיהיה מטבח