איזו נעל צעד ראשון לתינוק מומלצת ע"י המומחים?

הילד עושה את צעדיו הראשונים

התינוק עושה צעד ראשון בחיים שלו, צעד ראשון עם משמעות כפולה כיוון שתינוק אשר מתחיל ללכת הינו אירוע מרגש ושמח במיוחד עבור הורים במיוחד אם מדובר בילד ראשון. צעד ראשון משמעותי בחייו של התינוק חייב להיות בנעלים או סנדליים אשר מיועדות במיוחד עבור צעדיו הראשונים של התינוק. קבלת החלטה כמו זו היא אינה פשוטה כלל, לכן במאמר הבא ניתן למצוא המלצות לגבי נעל צעד ראשון לתינוק המגיעות מהמומחים בתחום.

 

נעל יפה אבל מה המידה?

נעל צעד ראשון יכולה להגיע במגוון רחב של צורות וצבעים שונים. אך ישנו דבר אחד במשותף לכל הדוגמאות השונות שיש לנעל צעד ראשון להציע, המכנה המשותף הינה מידת הנעל. לכן המלצה ראשונה מאת המומחים היא לבחור מידה נכונה לתינוק. בזכות מידה נכונה של נעל צעד ראשון כל תינוק יכול להתחיל ללכת את צעדיו הראשונים מבלי שהנעל לוחצת או תלחץ לו בעתיד הקרוב.

 

כיצד לבחור מידה כמו שצריך?

על מנת לבחור את המידה הנכונה חשוב לדעת כמה פרטים. הרגל של התינוק יכולה לגדול ברגע במידה לפחות. לכן רצוי שכל נעל צעד ראשון לתינוק תהיה בין מידות 18 – 21. הסיבה לבחירת מידה זו היא מכיוון שרגל התינוק עשויה לגדול מעט אך היא עדיין קטנטונת. עם בחירת מידה נכונה יש לקחת בחשבון שהרגל תגדל ולכן ניתן לקחת מידה או חצי מידה יותר. אורך הסוליה צריך להיות – 11 – 13 ס"מ.

 

אפשר למדוד?

מומלץ מאוד למדוד את הנעלים לפני הרכישה. רבים מאיתנו נוהגים להזמין המון באינטרנט, בגדים, נעליים, מוצרי חשמל ועוד. אבל כאשר מדובר בנעל צעד ראשון עבור התינוק הזמנה באינטרנט ללא מדידה אינה דבר מומלץ כלל. כיוון שאין להסתפק אך ורק במידה, חשוב לבדוק האם הנעל נוחה לתינוק על הרגל, אם הנעל אינה משאירה סימנים כתוצאה מלחץ על העור, ועוד דרכים נוספים שניתן לבדוק בעזרת מדידה של הנעל. חשוב שהנעל תהיה נוחה ונעימה לתינוק על הרגל על מנת שלא ירצה להסיר אותן במהרה עקב אי נוחות. דבר נוסף הוא לשמור את פתק ההחלפה ולבחון אם הנעל נוחה לתינוק גם במשך כמה שעות רצופות.

 

עדיפות לנעל אורטופדית 

ישנו מגוון עצום של נעל צעד ראשון לתינוק אך לא כל הנעלים מבין המגוון הרחב הינם נעליים אורטופדיות. נעל אורטופדית שומרת על יציבות ובריאה לגב ולברכיים שכל הקטנים בעזרת תמיכה. לכן מומלץ לרכוש נעל אורטופדית ולהעניק לילד חוויה מצעדיו הראשונים.

 

לסיכום.

נעל צעד ראשון לתינוק היא החלטה לא הכי קלה. לכן יש להיעזר בעצות המומחים אשר הוצגו כאן במאמר. כך ניתן להקל במידה מסוימת על קבלת ההחלטה ולרכוש לתינוק נעל צעד ראשון אידיאלית.

 

נעל ממותגת

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מה היא הלוואה למוגבלים?
כללי
מה היא הלוואה למוגבלים?

בעלי חשבון בנק מוגבל יודעים עד כמה קשה לקבל במצבם הלוואה משמעותית. הבנקים לא מעוניינים לאשר הלוואה לבעלי חשבון מוגבל וכך בעלי חשבון מוגבל עלולים להיקלע למצב חסר אונים. בשנים

תביעת PLA
עריכת דין
פיצויים לאחר תאונת דרכים – מדריך מקוצר

 תאונות דרכים קורות כל העת וגורמות לאנשים לאבד את חייהם ברגע אחד, להפוך לנכים, לסיעודיים, לאבד את כושר העבודה בשל נזקי הגוף והנפש ולקבל פיצויים. ריכזנו עבורכם את המדריך המקוצר

חטיפים לכלבים
חיות ומזון
6 החטיפים המוצלחים ביותר בקרב כלבים

אם יש משהו שכל בעלי הכלבים יכולים להסכים עליו הוא שתמיד יעשה אותנו מאשרים לראות את הכלב שלנו מאושר ונעשה הכל בכדי לשמח אותו, אחת הדרכים לשמח את הכלבים שלנו

חוקרים
כללי
הסימנים הנפוצים ביותר המעידים על בגידה

ניהול זוגיות היא משימה מורכבת למדי. לפעמים, מתעורר אצל אחד הצדדים החשד כי בן הזוג או בת הזוג בוגד בהם. ברוב הפעמים, מדובר בחשד המבוסס על התנהגויות מחשידות ולא שגרתיות.