איזה הלבשה תחתונה הכי מתאימה לכלה?

לפני שבכלל מתחילים לדבר על איזה תחתון או חזייה או מחטב הכי מתאימים לכלה, נקדים ונאמר שעוד בשלב המדידות חשוב להגיע עם פריטים אלו שהם הכי מתאמים לשמלת כלה מבחינת הגזרה. אם כן לאחר שנפל הפור ונבחרה השמלה שתככב ביום החתונה, במדידה הבאה עלייך להגיע כבר מוכנה עם הלבשה תחתונה שתתאים לשמלה. בדרך כלל מעצבת השמלות תדריך אותך מה הכי מומלץ בשבילך לרכוש, לכי לפי מה שהיא אומרת, היא יודעת על מה היא מדברת.

 

אילו פריטי הלבשה תחתונה הכי מומלצים לרכוש שיתאימו לשמלת כלה?

מאחר וכל אישה שמתחתנת בוחרת שמלה לפי טעמה האישי כך גם הלבשה תחתונה תיבחר בהתאם. ישנן נשים שמעדיפות שמלת כלה עם גב חשוף עמוק עד לישבן, ישנן נשים שיעדיפו מעט גב חשוף, וכמובן שישנן כאלה שיעדיפו ללא מחשוף כלל.

המחשוף יכול להיות גם מקדימה בחזה ואז צריך להתאים חזייה אם בכלל. נוסיף את העובדה שהיום כל כלה מחליפה לפחות פעם אחת שמלה במהלך החתונה מה שאומר שחייבים לקחת בחשבון את התחתון המתאים ביותר ואת החזייה המתאימה ביותר לשתי השמלות. כמובן שיש את האפשרות גם להחליף הלבשה תחתונה יחד עם השמלות. בכל מקרה הינה כמה פירטי בייסיק שכל כלה חייבת להכיר הם :

  • תחתונים רכים, גבוהים או נמוכים תלוי בגזרת השמלה, ללא תפרים כלל שאינם מחליקים.
  • חזיות – לגבי חזיות, ישנן שמלות כלה שמגיעות עם ברזלים ועם מקום מדויק של מידות החזה ולכן לא צריך להוסיף חזייה אלא אפשר רק לשים מדבקות לפטמות.

 

חגיגות לפני החתונה, חגיגות אחרי החתונה ומה שבניהם

מעבר לתחתונים ולחזיות שמתאימים לפי שמלת הכלה יש עוד הרבה מאוד הלבשה תחתונה לכלה כמו פיג'מות סאטן לבנות, סטים של גופיות ותחתונים בצבע לבן, חלוקים מסאטן בצבע לבן, תחתונים בצבע לבן ועוד מבחר גדול מאוד של הלבשה תחתונה שמתאימים לכלה. בדרך כלל, סביב מסיבת החתונה יש עוד מסיבות כמו מסיבת רווקות, מסיבת אירוסים, חינה, שבת חתן ולכן יש לדאוג שיש לנו הלבשה תחתונה שתתאים לכל אחד מאירועים אלו.

 

לסיכום – סביב ציר זמן המסיבות של חתונה, מה אפשר לקנות לכלה?

כפי שהבנו שהאישה שמתחתנת לא נקראת כלה רק ביום החתונה אלא בכל המסיבות ובמסיבות אלו ראוי להביא מתנות לכלה כמו מגבות, מצעים, כלי יודאיקה כמו כוס קידוש, חנוכייה, פמוטים ועוד. אבל אפר גם להביא מתנות קצת יותר אישיות כמו סטים של פיג'מות או סטים של תחתונים וחזיות, בריות, חלוקי סאטן או משי בכל מיני צבעים ולא בהכרח בלבן. בדרך כלל, החברות שמארגנות לכלה מסיבת רווקות מתארגנות גם למתנה אחת וקונות לכלה משהו מעולם הלבשה תחתונה כמתנה אישית מיוחדת.

כלה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חורף
אירועים
מה ההבדל במחיר בין חתונה בחורף לחתונה בקיץ?

רבים מהזוגות שעתידים להתחתן מתלבטים האם להתחתן בעונת הקיץ או האם לעשות זאת בעונת החורף, מתוך ניסיון להוזיל עד כמה שניתן את עלויות החתונה. ריכזנו עבורכם מידע בנושא ההבדלים במחירים