6 אטרקציות לזוגות שאפשר לעשות בדובאי

אין כמו חופשה זוגית בחו"ל. מי לא רוצה לטוס לחו"ל? ההתנתקות, הגיוון, הטיסה.

ומי לא רוצה לטוס עם בן או בת הזוג שלו לדובאי? אספנו לכם את כל האטרקציות לזוגות שאפשר לעשות בדובאי.

כל המידע לפניכם.

 

הפלגה במפרץ הפרסי

המפרץ הפרסי בדובאי הוא לוקיישן מדהים להפלגה. אפשר לבחור לשוט בסירות הרגילות או שאם ברצונכם להשתדרג ולשוט לבד תוכלו לבחור ביאכטה פרטית המותאמת לזוגות צעירים. ביאכטה תוכלו להנות מארוחה טובה שנעשתה על ידי השף של היאכטה, להנות משירים נעימים ולבלות רק שניכם לבד מבלי שיפריעו לכם. תוכלו להנות גם עם טיסה לדובאי בפסח.

 

להתפנק בחמאם

אם אתם רוצים להיות שלווים ולהירגע, החמאם המרהיב של דובאי הוא המקום הנכון עבורכם. החמאם המעוצב ייתן לכם הרגשה שאתם נמצאים בעולם אחר. בחמאם יש חדר שלג, חדרי עיסוי מפוארים, סאונות ואפילו בריכות. בחמאם יש עוד אופציות לטיפול, הכוללות בתוכן טיפולי רפלקסולוגיה, טיפולי פנים וטיפולי גוף.

 

חופי דובאי

לזוגות הרוצים להנות מקצת שקט ושלווה, לדובאי יש חופים נפלאים העונים על כך. היתרונות בחופים של דובאי הם המגוון הרחב של מה שיש להם להציע. לדוגמה – קולנוע למי שרוצה לצפות בסרטים, מסלול ריצה למי שרוצה לנצל את החופשה לקצת כושר, סדנאות בישול למי שרוצה להתפתח ועוד. כמובן שאפשר רק לשבת על החוץ ולהנות מזמן בילוי זוגי.

 

כדור פורח

אם חשקה נפשכם ואתם סקרנים לראות איך דובאי נראית מלמעלה, כדור פורח זה הדבר הנכון עבורכם. תוכלו לראות את הנופים המטריפים של דובאי הטבולים בירוק, את מגוון מתחמי הבילוי שיש לדובאי להציע. תוכלו לבחור בשקיעה או בזריחה, והכי חשוב, תוכלו להנות מאטרקציה זוגית מקורית, כיפית וחוויתית שתיקח אתכם למעלה ותגלה לכם גבהים חדשים.

 

מסעדות גורמה

לדובאי יש שלל מסעדות יפהפיות, כיפיות ורומנטיות המותאמות במיוחד לזוגות. הכל תלוי איזה אוכל אתם רוצים לאכול, ממה אתם רוצים להנות ועל מה חשוב לכם לשים דגש. מסעדות לדוגמה – אליצ'י, בראסרי מיין לנד וטומו. כמובן שאלו דוגמאות ויש בדובאי מגוון רחב של מסעדות.

 

ספארי זוגי

דובאי מתפארת במדבר ובנופיו. על מנת להרגיש את המדבר עד הסוף תוכלו להנות מנהיגה על ג'יפים או על רכבי שטח, לרכב על גמלים או סוסים, להצטלם על נוף המדבר היפהפה, להנות מארוחת שף מפוארת ורומנטית, להכיר את החיות הנמצאות במדבר או לצפות במופע אש תחת הכוכבים.

 

אטרקציות לזוגות בדובאי

לסיכום, יש לדובאי מגוון רחב של אטרקציות להציע לזוגות. יש המון דברים שאפשר לעשות, הכל תלוי מה מעניין אתכם ומאילו דברים אתם הכי נהנים. מומלץ להתאים את הטיול לפי האופי שלכם ולפי מה שאתם מחפשים לראות בדובאי. הכי חשוב שתצברו חוויות ותחזרו עם טעם של עוד.

תהנו!

גלגל ענק

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מזרון נקי זה תענוג
הכל לבית
ניקוי מזרונים

ניקוי מזרון הוא אחד מהפעולות החשובות ביותר שיש לבצע באופן תדיר, זאת כדי לשמור על הבריאות וכן להענקת שנת לילה טובה ונעימה. מדוע לבחור בחברה מקצועית לביצוע העבודה?   ניקוי

מלגזות לעסק שלך
עסקים
אילו סוגי מלגזות יש ואיך לתחזק אותן נכון

מלגזה היא אחד הכלים הכי בסיסיים שנדרשים בעסקים רבים. ברגע שאתם שמים לב שאתם צריכים להרים משאות כבדים ולשנע אותם, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לרכוש מלגזה לעסק שלכם.