כיצד והיכן ניתן לרכוש קנאביס רפואי לטיפול בכאבים?

THC, המרכיב הכימי הפסיכו אקטיבי בקנאביס הגורם לתחושה הממסטלת, בודד לראשונה על ידי המדענים הישראלים רפאל מחולם מהמרכז לחקר כאב של האוניברסיטה העברית בירושלים ויחיאל גאוני ממכון ויצמן ב-1964. קנאביס לשימוש רפואי מותר בחוק בישראל מאז תחילת שנות ה-90 לחולי סרטן ולסובלים ממחלות הקשורות לכאב כמו פרקינסון, טרשת נפוצה, מחלת קרוהן, כאבים כרוניים אחרים והפרעת דחק פוסט-טראומטית.

מטופלים יכולים לעשן קנאביס, או לצרוך אותו מתחת ללשון באמצעות שמן קנאביס. אך מה הדרך להשיג את הרישיון הנחשק לקנאביס רפואי והיכן ניתן לרכוש אותו, עבור אנשים שמעוניינים בשימוש לטיפול בכאבים? על כל השאלות הללו נענה בכתבה הבאה.

 

כיצד ניתן להשיג רישיון לקנאביס רפואי לטיפול בכאבים?

על מנת להשיג רישיון לשימוש בקנאביס רפואי ישנם מספר צעדים ברורים שעליכם לקחת. היחידה לקנאביס רפואי היא היחידה המוסמכת במשרד הבריאות לבחינת בקשות ומתן היתרים להחזיק, להשתמש ולחקור סמים מסוכנים לפי פקודת הסמים המסוכנים. היחידה לקנאביס רפואי בוחנת המלצות רפואיות לשימוש בקנאביס למטרות רפואיות, בהתאם לנהלים שנקבעו.

התהליך עבור המטופל לצורך קבלת אישור קנאביס רפואי כולל את השלבים הבאים: הגשת המלצת מומחה להיתר, היחידה לקנאביס רפואי מקבלת את ההמלצה, בחינת ההמלצה על פי הקריטריונים והאינדיקציות הרלוונטיות, החלטה לאשר או לדחות את הבקשה והוצאת היתר (רישיון) לקנאביס רפואי.

קנאביס רפואי

הגשת הבקשה

בקשות להיתר קנאביס רפואי או בקשות לשינוי אישורים קיימים (שינויים במינון, השלמות רשומות רפואיות ועוד) יש להגיש על ידי רופא מומחה, לכאבים. אשר מוכר על ידי היחידה לקנאביס רפואי, ומחזיק ברישיון להפניית חולים לתהליך. על הבקשה לכלול את כל המידע הנדרש בהתאם לפקודת הסמים המסוכנים, וכן כתובת למשלוח דואר, אם שונה מכתובת המגורים של הפונה.

 

הוצאת אישור קנאביס רפואי

עם קבלת אישור המנהל להנפקת אישור קנאביס רפואי למטופל, האישור יינתן ויועבר לספק. הספק ייצור קשר עם המטופל לתיאום הנחיות ואספקה. הכוללות מספר דרכים בהן הלקוח יוכל לרכוש קנאביס רפואי.

קנאביס רפואי

היכן ניתן לרכוש קנאביס רפואי ?

ברגע שקיבלתם את האישור והרישיון לקנאביס הרפואי שלכם, הגיע הזמן לבחון איפה רוכשים קנאביס רפואי. את הקנאביס הרפואי שלכם ניתן לרכוש רק ממרפאות ובתי מרקחת עם רישיון להחזיק ולמכור קנאביס רפואי. אתם יכולים להתייעץ עם הסק שלכם ועם רופא המשפחה, ואפילו קבוצות בווטסאפ ופייסבוק. על מנת לבחור את הספק המושלם עבורכם. אם אתם יוצאים לחופשה, מומלץ לבדוק את האפשרויות העומדות לפניכם.

 

איזה קנאביס רפואי ניתן לרכוש?

עומדות עבורכם מספר אפשרויות, בנוגע לסוג הקנאביס הרפואי שאתם יכולים לרכוש לטיפול בכאבים. קנאביס רפואי יכול להיות מזני סאטיבה, אינדיקה או זנים מעורבים. אשר כל אחד מהם מתאים באופן שונה למטופלים שונים ולטיפול במצבים שונים.
אפשרויות אלו כוללות : פרחים לעישון ואידוי, מאכלים עם קנאביס רפואי, שמן קאנביס, ומדבקות קנאביס.

קנאביס רפואי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לאישה ולגבר
בובי תיק בטיחותי נגד גניבות

נמאס לכם לחשוש כי התיק שלכם ייפרץ וכל הפריטים החשובים ביותר שלכם ייגנבו? ובכן, הכירו את בובי – מותג מוביל בתחומו אשר בנוי כולו לצורך מניעת גניבות. כל הפרטים לגבי

ניקיון דירה
כללי
4 דגשים לניקיון דירות

לפעמים אנו מוצאים את עצמנו תוהים לגבי לימודי ניקיון בבית הספר היסודי, החטיבה או התיכון. הרי זה לא ברור איך נושא כל כך חשוב, שנחשב לחלק בלתי נפרד מחיי היום

הכל לבית
ג'קוזי מתנפח וחימום תת רצפתי – ככה חיים היום

אורח החיים המודרני השתנה ללא הכר בזכות פיתוחים יוצאי דופן אשר מאפשרים לחמם את הבית במהירות וביעילות כמו גם ליהנות משירותים אשר נחשבו לעשירים בלבד, בעלות נמוכה משמעותית.   חימום