מיחזור משכנתא – האם זה באמת משתלם?

כל מי שיש לו משכנתא יודע לומר שזו ההוצאה הכי מרגיזה שלו בחודש. במהלך השנים אנחנו אומנם מתרגלים לשלם את המשכנתא על הדירה שבה אנחנו גרים או על הנכס שקניתם למטרות השקעה, אך זה לא הופך את העניין למשמח יותר. עבור רבים מאיתנו מדובר על אלפי שקלים בשנה, מה שאומר שאם נוכל לקצר את מספר חודשי ההחזר – הרי שחיי היום יום שלנו יהיו נעימים ונוחים יותר. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם תוהים מה כדאי לעשות בנידון? חושבים שאתם יכולים להרשות לעצמכם להחזיר יותר כסף בחודש וכך להפסיק את המשכנתא כבר שיותר מהר? אם כך, אין ספק שהאופציה של מחזור משכנתא צריכה לעניין אתכם ושווה לכם לבדוק זאת עוד היום.

מיחזור משכנתא

מה זה אומר בפועל?

 

מיחזור משכנתא זה תהליך שהבנק יוכל לעשות עבורכם וזה אומר שבראש ובראשונה אתם צריכים לפנות אליו. שם תוכלו לבדוק מהם תנאי ההחזר שלכם היום, לאיזה מדד צמודה המשכנתא שלכם והאם יש טעם לנסות לשנות אותה. אם אתם תוהים איך יכול להיות שפתאום, במהלך החיים, יש לכם אפשרות למחזר את המשכנתא ולקצר את שנות ההחזר, כדאי שתדעו שלרוב זה בגלל שיפור במצב הכלכלי. אתם בוודאי מרוויחים יותר ככל שהשנים חולפות כי קידמו אתכם בעבודה, אז  למה שלא תנצלו זאת למען המשכנתא? אומנם זה אומר שעכשיו תשלמו יותר בכל חודש, אך זה יקצר בסך הכול את מספר החודשים ותוכלו להיות משוחררים מהעול הזה כבר בעתיד הקרוב.

כמה עולה פעולה כזאת?

כשמדברים על פעולה כמו מיחזור משכנתא צריך להבין שמדובר על עוד פעולה שתשלמו עליה לבנק. הבנק לא יעשה עבורכם את כל הבדיקות והבירורים בחינם והוא גם לא יבצע את הפרוצדורה של העברת המשכנתא למסלול חדש מבלי להרוויח מכך כסף. עם זאת, כדאי לדעת שלמרות העמלה שתשלמו היום לבנק על מיחזור המשכנתא שלכם, בהחלט יכול להיות שלטווח הארוך זה ייצא לכם משתלם הרבה מעבר למה שאתם חושבים. זה תלוי לאיזה מסלול מעבירים את המשכנתא שלכם ובעיקר, כמה כסף תוכלו לחסוך על השינויים בריבית? משכנתא זו הלוואה שאומנם לוקחים לרוב לשלושים שנה אך היום, עם אופציה כמו מיחזור משכנתא, ניתן לקצר את תהליך ההחזר. שווה לבדוק את כל הפרטים סביב העניין הזה כי אין ספק של מי שמשלם את ההלוואה הגדולה זאת היה רוצה להיפטר ממנה כמה שיותר מהר.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עובדת שכירה ראשית
החזרי מס
עובדת שכירה? ייתכן ומגיעים לך החזרי מס

האם ידעת שייתכן ומגיעים לך החזרי מס בגובה אלפי שקלים? כל כך הרבה נשים בישראל אינן מודעות לעניין הזכויות שלהן בעבודה, ומעט בקיאות עשויה להביא לכיסכן לא מעט כספים. מדובר

פרח
למבוגרים
3 זני קנאביס רפואי שתפסו במיוחד – ולמה

בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה חדה במתן האישורים לשימוש בקנאביס רפואי, זאת היות והקהילה הרפואית בארץ סוף סוף מבינה את הסגולות שיש לצמח הקנאביס במתן סיוע רפואי שמציל חיים. אבל,