3 זני קנאביס רפואי שתפסו במיוחד – ולמה

בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה חדה במתן האישורים לשימוש בקנאביס רפואי, זאת היות והקהילה הרפואית בארץ סוף סוף מבינה את הסגולות שיש לצמח הקנאביס במתן סיוע

רפואי שמציל חיים.

אבל, בגלל שהוא יכול לסייע במגוון רחב של בעיות, חשוב לדעת איזה זן מתאים לנו, כיצד נבחר אותו ולמה הוא כדאי ובטוח.

חשוב לציין כי כל רכישה ובחירה שאתם עושים צריכה להיות מגובה בסיוע של רוקח קנאביס רפואי וכמובן הרופא שלכם. לצד זה, כמובן תוכלו להשכיל וללמוד על הזנים השונים ובכך תהוו מעין בקרה עבור עצמכם בנושא זה. לכן, בואו נלמד יחד על זני הקנאביס הרפואי שתפסו מאד, למה הם מיוחדים ומהו בכלל קנאביס.

 

מהו קנאביס רפואי

קנאביס רפואי מקורו כמובן בצמח הקנאביס. בצמח זה יש מגוון חומרים פעילים, אשר לכל אחד סגולות רפואיות שונות. הקנאביס הרפואי מתייחס לחלקים בצמח שמשומשים כיום לשם מתן טיפול רפואי ברחבי העולם. בהתאם לכך, נוכל לראות ישנם לא מעט זנים שונים שמגדלים, להם השפעה אחרת שצריך להתאים ביחס למחלה שנרצה לטפל בה.

 

מהם הזנים הפופולריים

  1. גורילה גלו

גורילה גלו הוא אחד הזנים הפופולריים ביותר כיום ואף היה בו מחסור לכמה זמן עקב כך. מקורו של הזן הוא בארה"ב והוא זן היברידי המסייע לנו בבעיות מפרקים, בעיות קשב וריכוז, כאבים כרוניים, ועוד. היתרון הגדול עוד יותר שלו הוא הסיוע בתסמיני נפש כמו חרדה והפרעות טורדניות. אבל, חשוב לציין כי מדובר בזן חזק ביותר שלא מותאם למתחילים.

הזן מספק תחושת אופוריה שמדביקה אותנו ממש לספה ומשם לקוח שמו.

 

  1. דה אוריג'ינל

זן שגדל באורוגוואי ומשלב בין הזנים גורילה גלו ושוקולד דיזל. הוא פחות דומיננטי מבחינת תחושת האופוריה לעומת הגורילה גלו, אבל מסייע באותה המידה בדלקות, כאבים חזקים, חרדות, הפרעות נפש, ואפילו בעיות שינה.

 

  1. ג'ין גאי

שני הזנים הקודמים שדיברנו עליהם היו מזן האינדיקה שמתאים יותר לנטילה ללילה, היות והוא מרדים. לעומת זאת זן הג'ין גאי, אשר מקורו בקנדה, הוא סאטיבה שמתאים לשימוש במהלך היום. הוא מעורר אותנו מאד, לעומת תחושת האופוריה של הזנים הקודמים ומסייע בהפחתת תחושות חרדה, שיכוך בכאבים ודלקות, מסייע לזיכרון ועוד.

 

לסיכום

עבור חולים רבים, האפשרות לשימוש בקנאביס רפואי היא מצילת חיים. היא מאפשרת להם לנהל את היום שלהם ללא כאבים, חרדות, וקושי. מן הצד שני הקנאביס מאפשר שינה רציפה ובריאה יותר, נטולת כאבים. נמצא כי קנאביס הוא לרוב עירוב או הפרדה של סאטיבה ואינדיקה (כאשר כל אחד מעורר או מרדים) והזנים משתנים בהתאם למקום גידולם והשפעתם על תסמינים שונים. לדוגמא, ג'ין גאי מעורר ומסייע למצב רוח טוב והפחתה בכאבים, בעוד שגורילה גלו מעניק תחושת אופוריה ומניעת תסמיני נפש ודלקות.

תפרחת

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חיות מחמד
אוכל לכלבים

רוצים להעניק לכלב שלכם את התזונה הטובה והבריאה ביותר? באמצעות חנות zoolu תוכלו להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה והבריאה ביותר בעבור החבר הכי טוב שלכם. אוכל לכלבים – חשיבות

Android phone
צרכנות
למה עדיף מגן זכוכית לגלקסי?

מגן זכוכית לגלקסי יכול לשמור באופן מיטבי על המסך כמו גם לאפשר נוחות שימוש בלתי רגילה.   מגן זכוכית לגלקסי – מדוע לבחור בו? אחת התופעות הקשות ביותר עמן נתקלים

אפליקציה
דיגיטל
5 תוספים שיעזרו לכם לבנות אתר מוצלח

בעלי עסקים רבים בוחרים, ובצדק, לבנות אתר אינטרנט לעסק שלהם באמצעות תוכנת WordPress המחזיקה בכרבע מהאתרים באינטרנט ולמרות שמדובר באחת ממערכות ניהול התוכן הנוחות והטובות ביותר, יש משהו אחר שהופך