מה לשאול בעת קבלת רכב מהיבואן?

רוכשים רכב מהיבואן? ישנם מספר שאלות חשובות ביותר אותם עליכם לשאול, והמומחים של חברת קפיטל מוטורוס מציגים לכם כעת את השאלות שהן בגדר חובה בעבור כל נהג.

מכונית אדומה

רכישת רכב מהיבואן – שאלות חשובות

רכישת רכב ישירות מיבואן היא האופציה המועדפת על ידי רבים, זאת משום שמדובר בדרך בטוחה ויעילה לרכישה של רכב חדש מחברה אשר מתמחה בנושא ויודעת להעניק את כל השירותים כמו גם ייעוץ נלווה. המומחים של חברת קפיטל מוטורס, יבואנית הרכבים מספר אחת בישראל מציגים לכם כעת את השאלות החשובות ביותר שעליכם לשאול בטרם אתם רוכשים רכב חדש מהיבואן:

  • אילו אמצעי בטיחות מותקנים ברכב – מדובר באחת השאלות החשובות ביותר שעליכם לשאול, מכיוון שכיום רובם ככולם של הרכבים החדשים מאובזרים במערכות בטיחות מתקדמות. לכן, מומלץ לשאול אילו מערכות מותקנות ובמידה ותרצו להתקין נוספות – מה תהיה העלות.
  • מהם תנאי המימון – כיום ניתן לקבל תנאי מימון נוחים ומשתלמים, כפי שמציעה חברת קפיטל מוטורוס אשר מאפשרת לקהל לקוחותיה לרכוש רכב חדש בתנאי מימון של 100% – בהתאם לקריטריונים. למעשה, תנאי המימון מאפשרים לכל אחד לרכוש רכב חדש אך חשוב לדעת בדיוק מה יהיה גובה ההחזר החודשי כך שתדעו מראש האם אכן מדובר ברכישה כדאית מבחינה כלכלית.
  • אילו תוספות מותקנות ברכב? – כיום ניתן להתקין ברכבים חדשים אין ספור תוספות הכוללות מסכי מגע, אפליקציות, מערכות אזעקה וכו'. לכן, בטרם אתם רוכשים את הרכב מהיבואן בדקו היטב אילו מערכות מותקנות בו והאם יש בגינן גם אחראיות של היצרן.
  • מהם הביצועים של הרכב? – רכב הוא כלי תחבורה אשר נועד להגיע ממקום למקום באופן מהיר. לכן, חשוב לבדוק בדיוק מהם הביצועים של הרכב מבחינת מהירות, סיבוב מנוע, הספק מירבי ועוד. מהנתונים הללו תוכלו ללמוד טוב יותר לגבי הביצועים של הרכב ולהבין באופן ברור האם אכן הדגם הזה מתאים לצרכים שלכם.
  • מהם תנאי הביטוח? – היבואנים השונים מציעים כיום אפשרות לרכישה של ביטוח דרכם, אשר יכול להוות חסכון משמעותי בעבורכם. לכן, מומלץ לשאול האם החברה יכולה לאפשר לכם לרכוש דרכה ביטוח, ובמידה וכן מהי עלותו ביחס לשוק. ביטוח כזה מציעה חברת קפיטל מוטורוס אשר התחייבה לספק לקהל לקוחותיה את הביטוח המקיף והזול בישראל, ישירות מהיבואן לצרכן.
  • מה אקבל במעמד המסירה? – היבואנים מעניקים תנאים מפליגים לאלו אשר רוכשים את הרכב החדש באמצעותם, ולכן בדקו היטב מה אתם מקבלים במעמד המסירה – האם מדובר ברכב אשר יהיה מלא בדלק כבר במעמד הרכישה, כמה שלטים ומפתחות תקבלו וכו'.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? צרו עמנו קשר במספר *3580 או השאירו פרטים באתר ונציג מטעם קפיטל מוטורס יחזור אליכם בהקדם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אותיות בסדר עולה
קורסים ולימודים
איך לומדים שפה חדשה?

למידה של שפה חדשה הפכה כיום לקלה יותר מאי פעם, כל זאת בשל טכניקות ייחודיות אשר מאפשרות לרכוש שפה שנייה במהירות. כל הפרטים – במאמר. למידת שפה חדשה – מדוע

אנשי משפט
עריכת דין
האם כל שגיאה של רופא נחשבת כרשלנות רפואית

רשלנות רפואית הינה עניין מורכב שדורש ירידה לפרטים הקטנים ביותר. בגלל שאנחנו יודעים שמדובר בעניין מורכב שכזה, היה חשוב לנו לבדוק באופן מעמיק האם כל שגיאה שרופא מבצע צפויה להיחשב

להדביר את התיקן הגרמני
הדברה
כיצד מדבירים את הג'וק הגרמני?

הדברה של תיקן גרמני אין צורך לבצע מדי שנה, מומלצת הדברה בכל פעם בה הוא מופיע. במאמר הבא נלמד לזהות את התיקן הגרמני ונחשף לשיטה הנכונה להדברתו. השיטה האפקטיבית להדברת