למה עדיף מגן זכוכית לגלקסי?

מגן זכוכית לגלקסי יכול לשמור באופן מיטבי על המסך כמו גם לאפשר נוחות שימוש בלתי רגילה.

  A woman holds an android

מגן זכוכית לגלקסי – מדוע לבחור בו?

אחת התופעות הקשות ביותר עמן נתקלים בעלי גלקסי רבים היא בנפילה של המכשיר וכתוצאה מכך שבר מוחלט של המסך. העלות של החלפת המסך יכולה להגיע לכמה מאות שקלים, ולכן על מנת להימנע מהוצאה מיותרת ישנה חשיבות רבה להתאמה של מגן אשר יגן על המכשיר מפני זעזועים, שריטות או נפילות אשר נפוצות ביותר, זאת משום שהמכשיר הסלולרי לרוב נמצא צמוד אלינו ברוב שעות היממה. על כן, הסוגיה הבוערת בתחום היא האם לרכוש מגן זכוכית, והתשובה שלנו – בהחלט כן.

 

מגן זכוכית לגלקסי – חומר חזק ועמיד

זכוכית הוא חומר עמיד ביותר אשר נמצא כיעיל ביותר בספיגה של מכות כמו גם נוחות בשימוש. ע"פ המומחים של חברת clearly אשר משווקת מגן מסך זכוכית מלא לגלקסי כיום ניתן לרכוש כיסוי שקוף ברמת איכות יוצאת מן הכלל אשר מאפשרת שילוב של מסגרת סילקון להגנה, כך שניתן להיות בטוחים כי הגלקסי מוגן מכל הכיוונים. בנוסף, הזכוכית הוא חומר אשר קל מאוד לניקוי ועל כן הוא משמש בין היתר גם כמונע מאבק ולכלכוך אשר עלולים להצטבר ולהזיק לבריאות. בחברה מסבירים כי הפיתוחים המתקדמים בשנים האחרונות גרמו לכך שכיום ניתן לרכוש מגן זכוכית לאייפון בעל דחיסות מדויקת של החומר, כך שכמעט קשה מאוד להבחין כי מדובר במגן ולא באביזר אשר נועד להגן עליו. עלותו של המגן היא זולה יחסית, ולכן מדובר בהשקעה מאוד משתלמת הן מבחינה כספית והן מבחינת הנוחות הרבה שמגן הזכוכית מאפשר.

בולם הזעזועים מספר אחד – מגן זכוכית

מגן מסך זכוכית מלא לגלקסי מאפשר למעשה כיסוי מדויק של המסך כמו גם משמש כבולם זעזועים מצוין. במבחנים שונים אשר נעשו נמצא באופן מובהק כי הדבקה של הכיסוי הזה יכולה למנוע באופן מוחלט זעזועים כמו גם נפילות, כאשר רק הופעל כוח מסיבי משמעותי ביותר נגרם נזק מינורי ביותר למגן עצמו. על כן, במקום לשלם מאות שקלים בגין החלפה של מסך ניתן לרכוש באמצעות חברת clearly מגן זכוכית באיכות מעולה ועמידה ביותר אשר תחסוך מכם הרבה מאוד תסכול כתוצאה מנפילה של המכשיר או נזק אשר נגרם לו, כמו גם אפשרות להחלפה של המגן בתום השימוש. מסקרי שביעות רצון אשר ערכה החברה עולה כי הזמן הממוצע להחלפת המגן אורך לרוב כשנה ואף יותר, מה שמוכיח בצורה ברורה כי מדובר במוצר איכותי אשר בכוחו לשפר את חווית המשתמש, זאת בתנאי כי רוכשים את המגן רק מחנות מקצועית כמו clearly. למה אתם מחכים? התחילו ברכישה והצטרפו גם אתם למאות הלקוחות המרוצים של החברה אשר רכשו מגן זכוכית.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מלגזות לעסק שלך
עסקים
אילו סוגי מלגזות יש ואיך לתחזק אותן נכון

מלגזה היא אחד הכלים הכי בסיסיים שנדרשים בעסקים רבים. ברגע שאתם שמים לב שאתם צריכים להרים משאות כבדים ולשנע אותם, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לרכוש מלגזה לעסק שלכם.

כיצד מתקינים ג'קוזי בגינה?
לבית ולגינה
כיצד מתקינים ג'קוזי בגינה?

החלום הרטוב שלכם הוא ג'קוזי אצלכם בגינה? מה הבעיה, הוטספרינג כבר בדרך אליך עם ג'קוזי מפנק לערב מושלם מול השקיעה או אחר צהריים קסום עם חברים בגינה. עבור הג'קוזי של

מנעול ואיש
לבית ולגינה
מנעולים חכמים

בעידן המודרני שבו אנחנו חיים ניתן לראות מגוון רחב של מנעולים שביניהם תוכלו לבחור לדלת הבית שלכם, אז למה להסתפק במנעולים הישנים? היום, ממש כפי שיש טכנולוגיה חכמה בכל תחומי