הדברים שכדאי לבדוק לפני בחירת עורך דין עבור פשיטת רגל

גם אם אתם בקיאים בכל התהליך של פשיטות הרגל, אין ספק שסיוע של בעל מקצוע העוסק בתחום על בסיס יומי ומכיר מקרים שונים הדומים לזה שלכם – יכול לעזור. עורך דין המלווה פשיטת רגל יוכל לעבור ביחד אתכם, שלב אחר שלב, כל אבן ומהמורה בדרך. מלבד העניינים ההכרחיים כגון חתימות במקומות הנכונים במסמכים המוגשים הקשורים להליך, הייעוץ שתקבלו ייתכן שיהיה שווה לכם הרבה מאוד כסף, ומעבר לכך גם לא מעט שקט נפשי בכל התקופה המאוד לא פשוטה הזו.

מתחילים הליך של פשיטת רגל? למה כדאי שיהיה לכם עורך דין מצוין

פשיטת הרגל שלכם לעולם לא תהיה דומה לזו של חייב אחר, גם אם "על הנייר" הנתונים שלכם דומים. ישנם אינספור דברים העשויים להשפיע על אורך התהליך ועל ההתנהלות שלו, כגון גובה החובות, מספר הנושים, סוג החובות – ישנם חובות שלא יכולים, למשל, להיכנס להסדר של "מחיקה" וישנם כאלו שכן, ובקיצור – אדם שמבין בתחום על בוריו, יעשה לכם סדר. מלבד העזרה בפועל בכל ענייני המסמכים שיש להגיש, עורך הדין שלכם חייב לגרום לכם להרגיש מעורבים בתהליך, ולא לקיים אותו בתחושה חסרת אונים, כאילו הוא מתנהל לכם "מעל הראש".

פושטים רגל

עורך דין מצוין שילווה אתכם בדרך המורכבת הצפויה לכם, הוא כזה שכבר ראה וטיפל בלא מעט מקרים של פשיטות רגל, ויוכל לעוץ לכם עצה טובה גם במהלך הדרך, ובעיקר אחריה. המטרה שלכם, בסופו של דבר, היא לפתוח דף חדש ולנהל את הכספים שלכם בצורה מושכלת, על מנת לעבור את תקופת הפירעון ולעמוד בכל התנאים והדרישות, על מנת לקבל את צו ההפטר המיוחל. אך מלבד זאת, ישנם גם החיים שאחרי. ליווי מקצועי של תהליך פשיטת רגל יכלול גם עצות יעילות לניהול כספים חכם לאור המצב, מתוך ראייה לעתיד ובחירה לאות בפשיטת הרגל שלב מחנך, שיסייע להתחלה חדשה אמיתית.

כיצד מוצאים ובוחרים עורך דין המתמחה בליווי חייבים בפשיטת רגל?

כיום לכל עורך דין או משרד של עורכי דין המכבדים את עצמם, יש אתר אינטרנט ייעודי. באתרים מסוג זה ניתן לקרוא על ההכשרה המקצועית של הפרקליטים, להכיר מקרים ופסקי דין שהם היו מעורבים בהם, ולהתעניין גם במאמרים מקצועיים בתחומים שבהם הם עוסקים. הסינון הראשוני שלכם למציאת עורך דין עוסק בפשיטות רגל בהחלט עשוי להתחיל ברשת, אבל זיכרו שאין תחליף לקשר בינאישי. חשוב שלאחר מספר שיחות טלפון שתקיימו, תערכו לפחות פגישה ראשונה אחת ללא התחייבות, כדי לאמוד את הכימיה ביניכם לבין הפרקליט הפוטנציאלי. מדובר בתהליך לא קל ובחשיפה של היבטים בחיים שלכם שאינכם רגילים להציג בפני זרים. עורך דין מצוין העוסק בפשיטות רגל שכדאי לשכור את שירותיו, הוא כזה שמלכתחילה תחושו בנוח לחלוק עמו את הסיפור שלכם, ותהיו מוכנים שייצג אתכם בדרך הצפויה, בתקווה שתסתיים כפי שאתם מאחלים לעצמכם.

למידע נוסף אודות פשיטת רגל: https://www.yml-law.co.il/

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קידוח בנטוניט
כללי
מה הם קידוחי בנטונייט?

אתם רגע לפני רכישת שטח קרקע ויצא לכם לשמוע שלל מושגים המשתייכים אל עולם הבנייה שאין לכם שום מושג מה משמעותם? קידוחי בנטונייט למשל? אם כך הגעתם למקום הנכון. כאן

ארון מטבח
הכל לבית
ממה מורכב ארון איכותי

עד היום בכל פעם כאשר קניתם ארון התפשרתם על האיכות שלו? אם כך, הגיע הזמן שתדעו שאין תחליף אמיתי לארון מאיכות ללא פשרות. לכן אנחנו כן ממליצים לכם להשקיע ולבדוק